YSL Rouge Pur Couture - teszt

4:59 du.
Még a Joy napok alkalmával ugrottam be a Marionnaud-ba és használtam fel a kuponkámat, meg egy csekkemet az YSL legújabb rúzsára a Rouge Pur Couture-ra. Igazából ez a régebbi Rouge Pur megújított verziója, a csomagolás majdnem ugyanolyan, csak az összetevőkön és a textúrán változtattak, ami igazán jót tett a rúzsnak. Nagyon sok szép szín van belőle (vannak különleges keverőszínek is, ebből nálunk csak a világos van), igazából a pink volt a kedvencem de nem állt valami jól a hajam miatt, úgyhogy a krémes barackos-korall szín mellett döntöttem, amely a 23-as számot és a Corail Poetique nevet viseli. A textúra nagyon fincsi lágy és krémes, a finis enyhén fényes, amolyan átmenet a sima rúzsok és a szájfény hatású rúzsok között. Ebből adódik, hogy sajnos nem éppen a legtartósabb, de azért pár órát kibírtunk együtt. Igazából kicsit veszélyes árnyalatot választottam, mert eléggé felnagyít minden problémát, szóval csak tökéletesen ápolt ajkakra lehet felvinni, lehetőleg nem balzsamra és ne is lealapozottra. A fedése mondjuk közepes, én egy kicsit jobbat vártam, de legalább így nem kell annyira precízkedni vele, viszont többször át kell kenni az ajkakat a kívánt hatás érdekében. Érdekes azonban, hogy ez nem minden árnyalatnál van így, például a pink az mattabb volt és sokkal erősebben is fedett, szóval egy szérián belül mások a finisek és a pigmentáltság. A csomagolás gyönyörű, csak minden ujjlenyomat meglátszik rajta, ami baromi dühítő szerintem, de ez szinte minden luxusmárkánál így van, azt hiszem ez ellen semmit nem tehetünk és nem érzem igazságosnak, hogy emiatt levonjak egy pontot (pedig le kéne, vagy nem??). Az illata nagyon erős, van benne bőven illatanyag, engem valami virágra emlékeztet, talán rózsa de nem biztos. Aki nem szereti a tolakodó illatokat az ajkán, ami kb 15 óráig érezhető is annak nem túl jó választás. Az ára természetesen horror, 8300 Ft körül van, és én úgy vélem, hogy megint csak a márkanevet fizetjük meg, mert a termék nem mindig ér ennyit sajnos.

Színtiszta luxus és ragyogás. Kiteszem dísznek valahová :D.

Igazán gyönyörű ez az árnyalat, kellett már egy ilyen is.

Eddig nem volt YSL logó vésve a rúzsba.

A kezemen erősebbnek tűnik, mint a számon.... ki érti...
És ilyen felkenve.


Értékelés:
  • termék: 7/10
  • használat: 4/5
  • csomagolás: 5/5
Összegzés: 4es. Nagyon szépek ugyan a színek és csábító a márkajelzés is, de olcsóbbat és jobbat is láttam és használtam már. Nem fogok többet ilyet venni asszem...max ha valami nagyon különleges máshol nem látott színnel rukkolnak elő valami limitált kiadásban.

12 megjegyzés:

  1. nagyon szép a színe :) de ennyi pénzt én is sajnálnék érte mert a catrice rúzsai között van egy hasonló szín és az csak egy ezres :D

    VálaszTörlés
  2. Kezedre kenve, jobban tetszik, de biztos nagyon jól a vörös hajadhoz :)

    VálaszTörlés
  3. Rita: nekem is rémlik az a szín, de az egy kicsit erősebb volt asszem, de jó alternatívája ennek

    Bunny: lesz vele napi smink is, akkor majd kiderül :D

    VálaszTörlés
  4. Szép, tetszenek ezek a korallos-barackos cuccok, nagyon elegáns a csomagolása de én sem adnék érte majdnem 10ezer forintot...

    VálaszTörlés
  5. imádom ezt a színt gyönyörű, a mosolyod meg tiszta Scarlett Johansson :)

    VálaszTörlés
  6. Ayesha: normál esetben lehet, hogy én sem adtam volna ki rá ennyit, de a kedvezménnyel együtt 5000 ft volt :D

    Bese: köszi :)

    VálaszTörlés
  7. Szép ez a szín, kb most vettem egy hasonló árnyalatot az Avontól... 899 Ft :D A blogon van teszt róla. Mondjuk ha megtehetném minden további nélkül csak high endet vennék, az tuti! :) Olyan jó rájuk nézni! :P

    VálaszTörlés
  8. dinamo: :D egyetértek... néha csak bemegyek egy parfümériába és nézem őket :D

    VálaszTörlés
  9. Valaki tudna írni konkrét márkát és árnyalatot,ami megfelel kb ennek a színnek?
    Megköszönném:) A Catrice nekem is rémlik,de már nem tudom,melyik volt..:S

    VálaszTörlés
  10. Tegnap a MUA Juicy rúzsáról írtam, ma pedig megláttam ezt az YSL-t a "ha eltűnnének a sminkcuccaim" tag-ben és fú mintha dejavum lenne :O nagyon hasonlóak! Olyan jó random rátalálni rúzsok dupejaira :D

    VálaszTörlés
  11. figyeltem én is hogy mennyire hasonló :D és kicsivel olcsóbb is XD

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.