30 nap - 30 kedvenc - 2. nap

11:44 de.
A második nap témája a kedvenc táska. Az én kedvencem ez a rojtos-szegecses csauszínű darab a Mango-tól. Még tavaly vettem leárazáson és azért tetszett meg mert olcsó volt és mégis drágának néz ki. Kb mindenki imádja és kérdezgetik, hogy hol vettem, úgyhogy nem lőttem vele mellé :D. Általában egyébként az ilyen nagy méretű, karon és vállon átvetve is hordható táskákat szeretem, amik olcsók de drágának néznek ki és folyamatosan kutatom az új darabokat, de csak ritkán találok kedvemre valót. Most egy virágos kéne, de egyelőre sehol semmi... Viszont a kérdés nem egyértelműen utal arra, hogy a sajátjaim közül kellene-e választani vagy mondjuk elméletben a kedvenc táskámat... Szóval arról is kerestem képet, egyébként egy csodaszép Alexander McQueen darab, kb 3000$-ba kerül, szóval tényleg csak álom. Nektek melyik a kedvenc táskátok (elméletben és gyakorlatban :D)?

Kedvenc táskám a gyakorlatban :D
És álmaim kedvenc táskája, de ez mindig változó.

4 megjegyzés:

  1. úú mindkettö szép.
    az én táskám is ilyen duplán használható, és ő is jóval drágábbnak tűnik. de a kedvencem akkoris az mikor felveszek valami űberfasza ruhát és megkérdezik hol vettem meg mennyiért mert nekik is kell. és mi a válasz? TURKÁLÓ. háhá neked ilyened nem lesz!:D

    VálaszTörlés
  2. Az bizony az egyik legjobb és leggonoszabb érzés :D

    VálaszTörlés
  3. Tök jó a saját táskád is.:) Nekem egy fekete lakktáska a kedvencem, amit vállon keresztbe átdobok. Egy barna táskát viszont rég szeretnék már én is. Ja és Abodi Dóra táskáit imádom.:)

    VálaszTörlés
  4. Dia: :DD én is imádok néha turizni és utána az irigykedő pillantásokon vigyorogni :D

    Bikira: fúúú a Dóri táskái (és ruhái) isteniek, csak szerintem irreálisan drágák...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.