TESZT | Újdonság a Rossmann-tól - Vivienne Sabó

Ha valamit igazán rühellek beauty bloggerként, az az, hogy itthon nulla felhajtással, nulla információval egy büdös szó nélkül megjelenik egy új szépségápolási márka (vagy egy új termék). Komolyan úgy kell napi szinten néznem a webshopokat, hogy na, van-e valami újdonság, mert arra nem méltóztatnak az üzletek, hogy egy hírlevélben, instaposztban vagy (erről már nem is álmodozok egy ideje) pr levélben értesítsenek az ilyesmiről. A Vivienne Sabó márka így hónapokon keresztül nem is tűnt fel a Rossmann kínálatában, mert ugye csak kiemelt üzletekben (nálunk ilyen nincs), illetve a webshopban elérhető (botrány a menü és a keresés is). Ismeretlen márkától neten nem rendelek, így egészen decemberig vártam azzal, hogy végre élőben megnézzem az állványt Pesten. Jól be is vásároltam, mondanom sem kell…





A márka múzsájának szinte mesébe illő az egész története, érdemes a hivatalos oldalon elolvasni, nagyon aranyos, bár tragikus is. A Párizsban élő kémikusnak tanuló Vivenne mindig is egy szépségápolási márkáról álmodozott a 30-as években és párjával közösen szerették volna ezt megvalósítani, ám a háború közbeszólt. Sajnos a kedvese nem tért vissza a frontról, Vivienne pedig eltűnt, ám titkos naplója, benne az álmával és a saját formuláival fennmaradt, hogy végül ihletet adjon a márka meglapítására. (Tökre nem érdekel, hogy igaz-e a sztori, egyszerűen imádom.) Egyébként vicces módon a márka nem francia, hanem orosz és svájci kollaboráció. Minden termékük cruelty-free, elmondásuk szerint pedig nagyon jó minőségűek, de elérhető árúak. Érdemes szót ejteni a csomagolásokról is, mert nagyon aranyosak és szépen kivitelezettek, valamint vannak limitált kollekcióik is. Én leginkább ezekből mazsolázgattam, mert nem tudtam ellenállni a Polynesie Francaise és a Zodiaque csomagolásoknak (sajnos kicsit már le voltak fosztva a display-ek…).




Zodiaque kollekció


Naná, hogy minden jöhet, aminek a csillagjegyekhez van köze, pláne, ha sminkről van szó! Persze mielőtt többen is hülyének néznétek, nem hiszek a horoszkópokban, de imádom a szimbolikáját a zodiákusoknak és egyébként is tipikus ikrek vagyok szűz aszcendenssel, szóval velem ne szórakozzon senki. Viccet félretéve, tényleg a mániám a zodiákus (és tarot) mintázat, szerintem nagyon esztétikusak és izgalmasak tudnak lenni és ezeken a termékeken ügyesen használták őket, nagyon szép mindegyik csomagolása plusz a kék és az arany tökéletes páros. Sajnos a szemhéjpúder és a csillám palettákból már egy sem volt, így be kellett érnem egy kontúr+highlighter duóval, egy szempillaspirállal és egy folyékony rúzzsal.




A Venus Balance Contouring Palette (2779 Ft) egy igazi, hideg tónusú kontúr púdert és egy elképesztően látványos és gyönyörű, aranyfényű highlightert tartalmaz. A kontúr nekem kicsit úl világos, túl porolós és nem elég erőteljesen pigmentált, de azért fel lehet építeni, azonban a szép hatásért kicsit meg kell dolgozni. A highlighter viszont mesés és látványos, valamint a formula is igazi telitalálat, szinte krémes a textúra. A Volume Mascara (2059 Ft) elég gyenge, nem igazán hozta azt, amit elvártam, de bázis szempillaspirálnak pont jó lett, ugyanis nagyszerűen rá lehet építeni az aktuális kedvencemet (igen, én kettő szempillaspirált szoktam használni). A formula egyébként tartós, nem maszatolódik és nem pereg és igazából maga a spirálkefe is nagyon szuper, csak az anyag nem elég sűrű ahhoz, hogy látványos pillákat lehessen vele elérni. A Mars En Scorpion Liquid Lipstick (1789 Ft) azonban kellemes csalódás volt, mert abszolút nem voltak vele szemben elvárásaim. Nem ragad, púderesre szárad és nagyon szépen mutat az ajkakon, na meg az sem elhanyagolható tényező, hogy tartós és szép a színe.








Polynesie Francaise kollekció


Sajnos ebből a kiadásból csak a kis négyes paletta (2159 Ft) mozgatta meg a fantáziámat, pedig nagyon megtetszett ez a vidám, nyárias csomagolás, szívesen választottam volna még valamit…. A palettácska első látásra tökéletesnek tűnt, három matt és egy nagyon szép csillámos-fényes színnel, azonban kipróbálva már nem volt olyan meggyőző. A fényes barack árnyalat nagyszerű, szinte krémes, ezzel nincs is baj, de a mattok kicsit gyengék szerintem. Nem a formulával van baj, mert jól lehet velük dolgozni, de olyan kis haloványak és a sötétebb barna szín sem elég erőteljes ahhoz, hogy egy jó sminket el lehessen készíteni. Kicsit sajnálom a dolgot, de hát ez van.






Idéal Sublimé Poudre Compacte Anti-Imperfections


Mivel éppen nagy púderkeresésben vagyok, ezért bekerült még a kosaramba ez a problémás bőrre való kompakt (2259 Ft) is, amiben szalicilsav, teafaolaj és vitaminok is vannak. Pont ideális a zsíros kis fejemre :). A legvilágosabb A1 árnyalattól kicsit megijedtem itthon, mert sötétnek tűnt, de az arcomon szerencsére pont tökéletes. A finise finom matt, picit takar is, de nem lett maszk hatású szerencsére. Nekem nagyon tetszik, ahogy a bőrömön mutat, bársonyos és nagyon szép, nem fényesedik át és nagyon tartós, még a maszk sem tett nagy kárt benne. Tetszik, nagyon tetszik, tényleg jó darab.






Összességében kissé vegyesek a tapasztalataim a márkával... Még nem tudom pontosan, hogy mit gondoljak, de mindenképpen fogok még esélyt adni neki, szerintem lesznek még meglepetések a Vivienne Sabó-tól. Egyébként tipikus drogériás márka, amolyan vannak nagyon klassz darabok, amik verik a drágább cuccokat, de többségében átlagosnak gondolom a termékeket. Az árak nem rosszak, akciók pedig mindig szoktak lenni. Azt nagyon sajnálom, hogy nem került ki mindenhova az állvány (szerintem mondjuk a Max Factort vagy a Bourjois-t le kellene nálunk erre cserélni), mert érdemes élőben megnézegetni őket a webshop helyett. 

2 megjegyzés:

  1. Én a zodiákus kollekcióból meg tudtam venni a 9-es palettát - van benne egy szín, aminek a pigmentációja messze alulmúlja a vártat, de nekem ez jól alakult, mert mostanában szeretem az áttetszőbb szemhéjpúdereket :).
    A folyékony rúzst lehet, hogy beszerzem, nagyon szép a színe.

    VálaszTörlés
  2. The shade of this eyeshadow palette looks good

    prosphairshop lace wig

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.