5 KEDVENC - TUSFÜRDŐK

Amióta életbe lépett a ‘kijárási korlátozás’, azóta nem nagyon járok vásárolgatni, 1-2 alkalommal jutottam el a dm-be, de sok újdonság most nincsen, ami nyilván várható is volt. Meg úgy egyként sincs túl sok új beauty termék. Szóval pangás van… Mit írjon ilyenkor a hobby beauty blogger, aminek haszna is van? Mondjuk mutassa meg az 5 kedvenc tusfürdőjét, mert pancsizni karantén alatt is kell (illik) :).

U.I.: a posztot, kb 1 hónapja írtam, de valamiért csak most jutottam el odáig, hogy ki is tegyem, sorry :D.



  • Sol De Janeiro Brazilian 4Play Moisturizing Shower Gel-Cream (Douglas – 6990 Ft) – Tudom, tudom, úristen 7000 Ft egy tusfürdőért???? De ha egyszer olyan nagyon-nagyon jó? A Sol De Janeiro az itthoni megjelenésekor pikk-pakk belopta magát a szívembe, azóta is ez a kedvenc illatom, majdnem napi szinten használom a testpermetet, az ajakápolót és a tusfürdőt is. Szerencsére egész nagy a kiszerelése, a majdnem 400 ml kb. 3-4 hónapra elegendő szokott lenni (mondjuk azért spórolok vele :D). Incsi-fincsi karamellás-pisztáciás illata van, szuperül habzik, krémes és finom, nem szárítja a bőrt és olyan jó ránézni a vidám csomagolására is. 


  • Baba Lanolinos Tusfürdő (drogériák – kb 7-800 Ft) – A Baba sima tusfürdőjére nemrég kattantam rá, mert rájöttem, hogy egy: imádom ezt a kellemes szappanos illatot, kettő: a bőröm meg imádja a lanolint. Egyszerű, de nagyszerű darab, nem szárítja a bőrt, finom krémes és sokáig elég. Ráadásul már rengeteg verziója van, ha valaki az illatosabb vagy természetesebb formulákat kedveli. Plusz a Baba szappan az egyik legjobb sminkszivacs tisztító ;).


  • Dove Powered By Plants Oil Body Wash Ginger (dm – 1399 Ft) – A Powered By Plants a Dove legújabb termékcsaládja, amiről konkrétan szinte semmi infót nem találtam a neten, egyelőre csak a közép-európai régióban kapható, vagyis többek között már nálunk is, méghozzá a dm-ben (webshopban nincs). Az olajos tusfürdő három verzióban kapható, van gyömbéres, eukaliptuszos és gerániumos. Nekem a gyömbéres tetszett meg, szimpatikus volt, hogy olajos, értékelem a természetes összetevőket is. Elég folyós, nem olyan, mint egy gél- vagy krémtusi, vigyázni kell vele egy kicsit. Az illata finom és intenzív, a habja nagyon krémes és valamiért olyan kellemes élmény vele zuhanyozni. Nem tudom miért, de tényleg az. Jó lenne, ha a testápolók is hamar megjelennének nálunk :).


  • Bebe Power Shower Glam Grapefruit (Müller – 899 Ft) – Ez a kis Bebe tusi nagyon szuper találmány, remélhetőleg más márkák is előrukkolnak majd hasonlóval. Ugyanis ebben a picike, 100 ml-es flakonban igazából 400 ml-nek megfelelő mennyiségű tusfürdő van! A fincsi, frissítő grapefruit illatú tusi tényleg nagyon koncentrált, egy egészen kevéske is elég belőle, szépen habzik. És hogy miért jó ez a kiszerelés? Mert egy: kevesebb a műanyag hulladék, kettő: tökéletes utazáshoz, meg úgy egyébként is, mert kis helyet foglal. Három verzióban kapható egyébként, ezen kívül van még mentás és gránátalmás. Csak a Müllerben kapható sajnos.


  • Rituals The Ritual Of Holi Foaming Shower Gel (Rituals webshop – 2390 Ft) – Egy ideje már nagy rajongója vagyok a Rituals tusolóhabjainak, szeretem, hogy más, mint egy sima tusfürdő. Ráadásul rengeteg variációban lehet kapni, én legutóbb a The Ritual Of Holi-ra csaptam le, ennek könnyedebb és friss virágos (flamingóvirág és grapefruit) illata van, plusz imádom a színes csomagolását is. Természetesen nagyon finom a habja, puha és krémes, a bőrt nem szárítja. Extra élményként pedig ajánlom mellé a Rituals Of Holi Crackling Body Mousse-t ;).

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.