TESZT | Újdonságok - Catrice, Bebe, Essence, Maybelline, Syoss, Got2b stb.

Hirtelen nagyon felgyűltek nálam az újdonságok (leginkább csak nekem azok), főleg a drogériákból, ezekről hoztam most nektek pár villámtesztet :) Remélem készen álltok!




Bebe Power Shower! Glam (695 Ft)

Ugyan már van kedvenc tusfürdőm és nagyon ritkán próbálok ki újakat, de ennek a kis cuki Bebe Power Shower!-nek nem tudtam ellenállni. Mindössze 100 ml, de koncentrált, így 400 ml-nek felel, ami szuper dolog, mert nem kell olyan nagy csomagolás (környezetkímélőbb), ergo bárhol elfér, vihetjük magunkkal akár repülős utakra is a kézipoggyászban. Négy illatváltozat kapható belőle: mentás, gránátalmás, grapefruit-os és pipacsos. Én a grapefruit-osat választottam, ez tetszett meg a legjobban. Tényleg nagyon koncentrált, csak egészen kevéske kell belőle, kellemes a habja is, csak egy picit szárítja a bőrömet. De amúgy rendben van, jó ötlet és érdemes kipróbálni. Sajnos csak a Müller üzletekben kapható.




Bebe Sanftes Peeling (kb. 1200 Ft)

Évek óta hűséges használója vagyok a Bebe arctisztítóknak, nekem valamiért ezek váltak be a legjobban, nem is veszek már mást csak a sima sminklemosó/arctisztító zseléjüket és a gyengéd, mindennapos használatra való radírjukat. Most ez a radír barackos verzióban is kapható, picit finomabb, mint az eredeti és persze isteni illata van. A bőröm finom puha tőle, nem irritálja és nem is szárítja. Én szeretem, szerintem szuper, aki inkább a fizikai peelinget szereti, annak biztosan ez is tetszeni fog.




Maybelline The Falsies Lash Lift (2999 Ft)

Már egy jó ideje szemezek ezzel az új Maybelline spirállal az instán és most végre elérkezett hozzánk is, így rögtön lecsaptam rá (pont volt annyi dm pontom, hogy ingyen elhozhattam, hehe), amikor megláttam a display-en. És milyen jól tettem! Szuper, hibátlan, imádom! Általában naponta 2-3 szempillaspirált használok, hogy elérjem a kívánt hatást (sűrű, de rövid pilláim vannak, nehéz belőlük kihozni a maximumot), de a Falsies Lash Lift mellé nem kellett semmi. Tényleg megemel, dúsít és hosszít is, valamint nem kenődik el, csak egy picit pereg, ha millió réteget viszünk fel belőle, de szerintem ez már csak nálam probléma. Csillagos ötös, lett egy új kedvencem!




Catrice Instant Awake Concealer (1399 Ft)

Ez a kis könnyed, hidratáló korrektor a Catrice tavaszi szortimentfrissítésének a része, de már előzetesen kikerült a Müller üzletek állványaira. A tubusa tekerős megoldású, applikációhoz pedig egy kis kúpos szivacsot találtak ki, ami egész jól működik, de eldolgozni azért nyilván nem nagyon lehet vele az anyagot. Sajnos mindig marad rajta, így a kupak hamar dzsuvás lesz, ami halálra idegesít egy idő után. A korrektor maga nem rossz, vékonyabb fedésű, takarásra nem igazán, de kiemelésre egész jó. Ami mondjuk nem jó hír, mert ugye kifejezetten szem alá való lenne, de szerintem nem tudna megbirkózni a sötét karikákkal. Felejthető…




183 Days Velvet Berry Lipstick (999 Ft)

Ha-ha, pedig hogy megfogadtam, hogy nem veszek soha többet semmit a 183 Days-től :D. De ezek a Velvet Berry rúzsok megváltoztatták a véleményemet, mert nagyon szuperek és a minőségükhöz képest az áruk is kedvező. A finisük matt, a  pigmentáció ötös, a két általam választott szín (Rose Berry, Blueberry) gyönyörű és érdekes. A csomagolás pedig nagyon cuki, tetszik ez a kis bársonyos kupak rajta, bár vigyázni kell vele, mert könnyen lejár.  Most éppen le vannak árazva 499 Ft a dm webshopban, szóval érdemes őket kipróbálni.




Essence Bye Bye Panda Eyes! Smudge Proof Volumizing & Defining Mascara (1399 Ft)

Még egy szempillaspirál, mert abból soha sem elég. Sajnos az Essence meleg vízzel lemosható Bye Bye Panda Eyes! nem vált be annyira, mint a korábban említett Maybelline. Ugyan tényleg tartós, de nem adta meg azt a wow hatást, amit én elvárok egy spiráltól. Nem emli ki és nem is dúsítja a pillákat sajnos. Ez van…




Misslyn 3D Eyelashes (2790 Ft) + Adhesive for Eyelashes (2190 Ft)

Még mindig imádom a műpillákat, most megint egyre gyakrabban fel is teszem őket és jelenleg a Misslyn 96-os drámai pillája a kedvencem, amihez megvettem a hozzáillő ragasztót is. A pillának áttetsző a gerince, szuperül illeszkedik a szemhéjra, nem szúr, rugalmas, mesésen dús és hosszú. A ragasztó pedig egyenesen zseniális, hamar szárad és egész nap tökéletesen tart még a csücskökben is. Ha szeretitek ti is a műpillákat, akkor érdemes megnézni a Misslyn választékát (elég nagy!), mert szuper darabok vannak köztük, változatos stílusokban. Sajnos csak Müller, az árak pedig nem biztosak, mert elfelejtettem őket :D.




Essence Glow My Mind Highlighter palette (3099 Ft)

A highlightereknek csak nagyon ritkán tudok ellenállni sajnos, így bizony jött velem haza az Essence új trendkiadásának a sztárja. Maguk a highlighterek (3 van belőle a palettában, egy világos bézses arany, egyezüstös arany és egy sárgásabb arany) mesések, a két szélső visszafogottabb, a középső pedig erőteljes és apró csillámok is megbújnak benne. Minőség tehát pipa, viszont sajnos a csomagolás megbukott nálam, mert teljesen feleslegesen hatalmas, sehova nem passzol és biztos, hogy nem fogom utazásra sem vinni, mert a neszesszeremből is kilóg. Emellett pedig az ára sem olyan baráti, mint azt az Essence-től megszokhattuk. Talán ha kompaktabb lenne a doboza, akkor lehetett volna spórolni és sokkal jobban jártunk volna… Nem rossz, de igazából nem is ajánlom, maximum lelkes gyűjtőknek.




Uriage Hyséac SOS Paste (kb 4500 Ft)

Hiába szép tiszta a bőröm már egy ideje, azért alkalmanként sajnos előfordul 1-2 hívatlan vendég rajta. Ezért mindig tartok itthon pattanáskezelőt, általában valami zselét, ami szépen leszárítja őket. Nem mondom, hogy mindegyik maradéktalanul bevált, sajnos a legtöbb szárítja a bőrömet, de eddig nem találtam helyettük jó alternatívát. Aztán megláttam az Uriage Hyséac SOS Paste-et és tudtam, hogy ő kell nekem, hogy ő lesz az igazi. Nagyon hatékonyan elbánik a ronda kis pattikkal anélkül, hogy szárítana, tele van szuper hatóanyagokkal (zöld agyag, cink, termálvíz), amik egy éjszaka alatt már enyhítik a tüneteket. Nekem nagyon bevált, ráadásul annyira kevéske kell belőle, hogy egy életen át ki fog tartani ez a tégely.




MAC Lunar Illusions Extra Dimension Skinfinish (10300 Ft)

Sajnos ez a csodálatos highlighter ilyen formában már nem kapható, de maga az árnyalat állandó termék, szóval belefér a tesztbe. Persze mennyivel szebb ez a rózsaszín csicsás csomagolás, meg a sárkányos motívum… De igazából maga a szín önmagában is varázslatos, halovány pezsgő, vakítóan fényes és imádni való a formula is, puha, de nem porol. Melegen ajánlom a standard verziót is megvételre, megéri.




Rituals The Ritual of Holi Beauty to Go Set (kb. 9 euró)

Kedvelem a Rituals termékeit, olyan szépek, finom illatúak, igazi díszei a fürdőszobának. Ha reptéren járok, mindig veszek valami apróságot a márkától, általában utazó szettet, így történt most is. A kis csomagban két termék lapult, egy gél-hab tusfürdő, aminek finom flamingóvirág és grapefruit illata van és egy pattogós cukorka inspirálta hab testápoló, ami pedig fehérliliom és barackvirág illatú. A tusi szokás szerint nagyon kellemes, nagyon krémes és lágy a habja, nem szárítja a bőrt, bár az illata sajnos hamar elillan. A testápoló pedig egyszerűen fenomenális, rendesen lehet hallani a pattogó hangot, amikor a bőrhöz ér, kellemesen hűsít, igazi élmény a használata. Egyébként könnyed hidratálást biztosít, inkább nyári termék szerintem. Szerencsére a lookfantastic webshopban fent van az egész kollekció ;).




L’Oréal Stylista The Volume Dry Shampoo (1699 Ft)

Nagyon sok jót hallottam már erről a L’Oréal szárazsamponról, ezért úgy gondoltam érdemes lenne kipróbálni, ha elfogy az éppen aktuális darabom. Jó döntés volt, hamar megtetszett, hiszen nem hagy ronda fehér réteget a hajon, nem ragad, nem lesz ilyen fura érzetű a hajam tőle, finom az illata és ráadásul, kompakt a csomagolása, a 100 ml-es flakonban 150 ml-el egyenlő termék van. Egyelőre azon a véleményen vagyok, hogy jelenleg ez az egyik legjobb drogériás szárazsampon, méltán dicsérik nagyon sokan.




Glov Moon Pads (kb. 4000 Ft)

Nagyon régóta vágyok a Glov kimosható arctisztító korongjaira, amikről úgy gondoltam, hogy ki fogják váltani a vattapamacsokat, így nem termelek majd annyi szemetet. A kis csomag 5 mikroszálas korongot rejt, amik tényleg jól működnek, abszolút le lehetne velük váltani a vattát, de mégis azt vettem észre, hogy csak csücsülnek az asztalomon és nem használom őket. Hogy miért nem? A színük miatt, ugyanis sajnos nem fehérek, hanem rózsaszínek, amivel az a nagy baj, hogy nem látszik meg rajta, hogy jött-e még le valami szennyeződés az arcomról, vagy nem (micellás vizes extra tisztításhoz használom arcmosás után). Engem ez eléggé zavar, mert olyan érzésem van a használatuk után, mintha nem lenne elég tiszta a bőröm. Tudom, hogy ez hülyeség, de azt is tudom, hogy rosszul vagyok összerakva. Próbálom szokni, de nehezen megy. Ettől függetlenül szuper ötletnek tartom, tényleg szükség van ezekre a környezetkímélőbb alternatívákra és ha lenne fehér verzió, akkor tutira imádnám. (Itthon csak a Müllerekben kapható.)




Syoss Thicker Hair Fiber Spray (kb 1500 Ft)

Tudom, hogy sűrű a hajam, jó sok van, nem is panaszkodok, de szerintem kicsit vékonyszálú és hajlamos lelapulni, szóval imádok minden olyan terméket, ami segít ezen a kis problémán. A Sysoss újdonsága pedig igencsak segít :D. Elég komolyan fel tudja turbózni a frizurát, pillanatokat alatt dúsít és mégis természetes marad a haj. Másnapra kicsit sajnos ragacsos lesz, emiatt nem használnám minden egyes nap, de alkalmakra vagy akár szárazsampon helyett nagyszerű választás. Nagyon tetszik, jó termék, pedig amúgy nem szeretem a márkát.




Got2b Bye Bye Flyaways Touch Up Brush (2799 Ft)

Totál hülyének tartom magam, hogy közel 3000 Ft-ot kidobtam erre a kis izére, de banyek, tényleg működik! Pedig olyan nevetséges, olyan drága és álltam is a dm-ben a polc előtt vagy öt percet miatta, de végül a blogra hivatkozva elhoztam. Nekem rettentően szöszös, szállós és babahajas a fejem, soha nincs semmi a helyén, ha összefogom mindenhol vannak kósza szálak, de ez a kis szilikonkefés csoda képes a helyükön tartani őket. Nem ragad, nem olajos, nem tudom mi van benne, de bevált és tetszik. Aki hasonló problémákkal küzd, mint én, annak érdemes lehet kipróbálni :).




Jean Paul Gaultier La Belle EdP (18900 Ft)

Az aktuális parfüm szerelem :). Nagyon tömény, nagyon édes és nagyon tartós, csak merészeknek! Tele van vaníliával és gyümölcsökkel, szerintem tipikus JPG illat, hasonlít a Scandal-re (azt is imádom), de szerintem jobb, csajosabb és szexisebb (pedig rühellem ezt a szót). Tökéletes télre, tavaszra és nyárra viszont nagyon sok lenne. Na jó, ez nem volt nagy teszt, de muszáj volt megemlítenem, mert olyan isteni!


1 megjegyzés:

  1. Do you understand there's a 12 word sentence you can tell your crush... that will trigger intense feelings of love and impulsive appeal for you buried inside his chest?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, admire and care for you with his entire heart...

    12 Words Will Fuel A Man's Love Impulse

    This instinct is so built-in to a man's mind that it will make him work better than before to do his best at looking after your relationship.

    Matter-of-fact, fueling this powerful instinct is absolutely important to getting the best possible relationship with your man that the instance you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You will immediately notice him open his mind and heart for you in such a way he's never expressed before and he'll perceive you as the one and only woman in the world who has ever truly understood him.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.