Catrice Caviar Gauche Highlighter | A világ legnagyobb highlightere????

Na, hogy tetszik a click bait, avagy a kattintásvadász cím??? :D Gondoltam kipróbálom, hátha működik! Viccet félretéve, még ha kattintásvadásznak is tűnik a dolog, mégis ki merem jelenteni, hogy ettől nagyobb highlighter nem hiszem, hogy van jelenleg a piacon, de javítsatok ki, ha esetleg tévednék (akkor előre is elnézést kérek). Sokáig kerülgettem is a Rossmann-ban, hogy ugyan szükségem van-e egy kistányérnyi highlighterre a meglévő 100 másik mellé? Végül úgy dönöttem, hogy igen, abszolút szükségem van rá, még akkor is, ha nincs kint teszter, mert nagyon szépnek tűnik és egy életre elég lesz, plusz meg is fürödhetek benne, ha esetleg ahhoz támad kedvem. De vajon tényleg szép? És vajon megéri megvenni? Olvassatok tovább és kiderül ;).



A Caviar Gauche Highlighter egy hatalmas arany kompaktban érkezik, átlátszó tetővel, amit arany virágminta és felirat díszít. Nagyon aranyos és ötletes elem, hogy mind a két dekoráció ugyanazon a helyen megjelenik a termék felületén is. A súlya 35,7 gramm, ez valami eszméletlenül nagy mennyiség egy normál highlighterhez képest, amik nagyjából 5-10 grammosak szoktak lenni. Vagyis nagyjából négyszer többet kapunk majdnem ugyanazon az áron, mint egy átlag drogériás fénypúder: a Catrice limitált darabja 1995 Ft volt, az állandó szortimentben lévő egyik darab pedig 1659 Ft és mindössze 8gr.




És hogy amúgy megéri-e? Meg hát! Ugyanis ez nem csak a legnagyobb highlighter, amivel valaha találkoztam, de az a nagy helyzet, hogy az egyik legjobb is. Elképesztően csodálatos termék, pontosan olyan fénye van, amilyennek azt egy highlighter mániás megálmodta, vagyis nem éppen visszafogott, hanem bumm bele az arcodba a ragyogás, bébi :D. Csillám nincsen benne, nem emeli ki a pórusokat és a bőr hibáit, szépen egybeolvad vele, nem ül meg sehol és még tartós is. A formula vetekszik a high-end darabokéval, egyáltalán, még csak minimálisan sem porzik, inkább krémes hatású és nagyon pigmentált. Bónusznént pedig még finom illata is van, ami nem irritáló és nem is erős, csak éppenhogy érezni, valami kellemes édeskés-virágos aromát.



A színe pedig számomra egész egyszerűen maga a tökéletesség és emiatt merem azt állítani, hogy ez az egyik legjobb highlighter, amit próbáltam. Ugyanis, az a nagy helyzet, hogy ugyan a hőfehér bőrön szépen mutat a legtöbb highlighter, de nincsen meg az a bumm hatás, mert nem klappol igazán az árnyalat... Túl rózsaszín, túl fehér, túl arany, túl színes. Szép, szép, de soha nem az igazi. A Caviar Gauche viszont tényleg tökéletes a bőrszínemhez. Se nem túl rózsaszín, se nem túl arany, se nem túl barack, hanem ezeknek az árnyalatoknak valami különös keveréke egy kis bézzsel és pezsgővel. Erre a highlighterre vártam, amióta elkezdtem őket használni és most végre megvan és valószínűleg soha nem is fog elfogyni :D. Ha ti is szeretitek a highlightereket és nagyon fehér a bőrötök (meg akkor is ha nem) ki ne hagyjátok ezt a kis (nagy) csodát, minden fillérje megéri! Viszont nem árt sietni, mert limitált darab, bár úgy vettem észre, hogy míg a display többi része tök üres, a highlightereket senki nem meri elvinni, nem is értem miért. Ja, nincs teszter hozzá...


10 megjegyzés:

  1. A héten belefutottam ebbe a Rossmannban, és csak álltam a pult előtt, mondom mi a fene, hallottam, hogy nagy, DE ENNYIRE? :D Én ezt nem akarom megvenni, mert utána bármikor valami highlightert nézegetnék, eszembe jutna, hogy te hülye, ott van neked majdnem 40 gramm, mit akarsz??? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D nekem is ez jár a fejemben, ha valami új darabot nézegetek, hogy hát nem biztos, hogy meg kéne venni, mert ott van a kistányér tele a legszebb highlighterrel XD

      Törlés
  2. Teljesen jó, hogy megvetted, ha kiürül 30 év múlva akkor 60 évesen ehetsz belőle csirkefarhát levest, vagy műfogsor tartónak is jó, esetleg molyirtót belerakni és bele a szekrénykébe.... nna amúgy nekem nem kéne , mert tele vagyok pattanással és csak kiemelné :D de jó vételnek tűnik... -bodri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD jajj ezen olyan jót nevettem, köszi! szerintem amúgy 30 év múlva sem fog kiürülni XD

      Törlés
  3. Amikor Rossmannban jártam csak 1 db volt a polcon. Meg kellett kérdeznem a pénztárnál, hogy teszter e vagy tényleg ilyen nagy, mert nem akartam elhinni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. először én sem, mondom ez valami vicc, hát ekkorát minek csinálnának :D de rá van írva, hogy arcra és testre, szóval gondolom ezért ilyen nagy amúgy :)

      Törlés
    2. Még az eszembe jutott így hirtelen, hogy látom nálad is bekeményedik a felszíne, ez az egyetlen amit nem szeretek benne. Olyan "ezer éves" hatást kelt. Először azt hittem csak nálam jelentkezik, mert utolsó darab volt és persze bele volt mancsolva, így fogcsikorgatva és enyhe káromkodások közepette vettem meg és pokolra küldtem az összes taperolót, de úgy látszik sajnos alapból ilyen. :( De amúgy imádom

      Törlés
    3. zavarna ez a bekeményedés, mivel azonban a minőségét nem rontotta egyáltalán, így megbékéltem vele :)

      Törlés
  4. Barátnőm azt mondta rá, olyan, mint egy diszkosz. És tényleg! :D Én elnevettem magam, mikor megláttam, mert számítottam rá, hogy nagy lesz, de erre azért nem. Mivel nem volt teszter, nem nyúltam bele abba az egy árvába, de a swatch tényleg meggyőző. Én azért hagytam ott, mert azon gondolkodtam, hogy kb. akkora hely kell neki, mint a Carli Bybel palettámnak, és olyan nagy behemót az egész, hogy tuti mindig azzal nyűglődnék, hova rakjam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D és tényleg olyan! szerencsére nálam volt hely neki :D

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.