Teszt | Avon mark. Liquid Lip Laquer Matte & Shine

Az Avon, ugyan egy kicsit lemaradva, de azért még időben végre jelentkezett a saját folyékony rúzsaival, ráadásul rögtön kétféle finissel. A mark. (esküszöm fizikai fájdalmat okoz kisbetűvel írni, még akkor is, ha tudom, hogy hivatalosan kisbetűvel kell írni) Liquid Lip Laquer-ek matt és fényes változatban is kaphatóak, mind a két típusból 10-10 árnyalat kapható, vannak nude-ok, klasszikus színek és kicsit merészebb darabok is. A csomagolásuk egyszerű, de csinos, kis papírdobozt is kaptak, a fényes finisűek fényes fekete kupakot, a mattok pedig matt fekete kupakot, hogy könnyű legyen őket megkülönböztetni, nálam ez extra piros pontot ér. Az árnyalatok neve pedig a dobozokon és a tubusokon is feltűnik.





A Shine változatból az It Girl (élénk fukszia), a Pouty (piszkos bordós mályva?) és a Laquered Up (vibráló narancsos piros) került hozzám. Mind a háromnak, ahogy az a képen is látszik nagyon magas a pigmentáltsága, gyönyörűen terülnek és egyenletesek. A formula kellemes, isteni az illata, egy rétegben is nagyszerűen fednek, de a csúszós-fényes állag miatt egy kicsit nehézkes a tökéletes munka velük, legalábbis én eleinte megszenvedtem velük. Az applikátor nem rossz egyébként, sok anyagot felvesz, így nem kell mindig visszamártogatni, viszont nem annyira precízek, nekem kellett egy ecset melléjük, hogy tényleg olyan legyen a végeredmény, amilyet szeretnék. A tartóssága a formulához képest ok, nyilván evést/ivást nem igazán bírja, de egyébként nem mászkál és miután tompul a fénye a szín azért megmarad és egyenletesen kopik. 





A Matte típusból is három szín került hozzám: Whipped Latte (halvány meleg tónusú nude), Orange You Happy (nagyon élénk vöröses narancs, loveeeee) és a Fabulosity (élénk lila). A pigmentáció itt is rendben van, a nude és a narancs fantasztikus egy rétegben is, a lila pedig, mint minden más márkánál, itt is problémás, de kivitelezhető a tökéletes végeredmény. Az applikátor ugyanaz, mint a fényes változatnál, okés, de kell az ecset, ha tényleg precízek szeretnénk lenni (vagy egy ceruza). A formula elképesztően fantasztikus, én legalábbis rögtön megszerettem, pont az ilyen matt folyékony rúzsokat szeretem. Nem szárad 'kopogós mattra' (bár a finise extra matt), nem lesz érintésálló és extra-mega tartós, de cserébe egyáltalán nem szárítja ki az ajkakat, egész nap bírja (még az evést) és nagyon-nagyon kényelmes viselet. Imádom, na :). Különösen a narancsos árnyalatot, ami azért meglepő, mert azt hittem, hogy nekem nem állnak jól az ilyen színek, de tévedtem.




Összességében engem nagyon meggyőzött mind a két típusú mark. Liquid Lip Laquer, igazán jó munkát végzett velük az Avon. A matt persze azért jobban tetszik, szerelmes vagyok a formulába és a mesés Orange You Happy árnyalatba (irány az instám, ha szeretnétek élesben is látni, @lollymakeupandbeauty), csak ajánlani tudom mindenkinek. Az egyetlen dolog, ami nem tetszik velük kapcsolatban az az áruk. Szerintem az eredeti 2299 Ft-os árcédula kicsit magas az Avon-hoz képest és noha tényleg jó termékek, úgy érzem, hogy ennyit nem érnek meg (pláne, ha azt nézzük, hogy a Lovely K*Lips szettek 1500 Ft körül vannak és ceruza is jár a folyékony rúzshoz). Azonban szerencsére mindig van valami akció, most éppen 1299 Ft-ért lehet őket megvenni, ez már azért szimpatikusabb árfekvés szerintem. Katt az Avon webshopra, ha ti is szeretnétek őket kipróbálni ;).

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.