Újdonság | Essence tavaszi szortimentfrissítés

Mindig nagyon kíváncsian várom a Cosnova márkáinak szortimentfrissítéseit és persze idén sincs ez másképp :). A Catrice-t már kiveséztem (ITT), nem vagyok nagyon elájulva tőle, de azért vannak egészen izgalmas újdonságok is felhozatalban. Az Essence-től nem is tudom mit vártam igazából, túl sokat azért nem, de a legnagyobb meglepetésemre sokkal, de sokkal jobban tetszik első ránézésre, mint a testvérmárka kínálata. Itt van rögtön pl a My Must Haves vonal, aminek a lényege, hogy az üres 8as vagy 4es palettákba mi magunk válogathatjuk bele a szemhéjpúdereket (20 különböző árnyalat), pirosítókat (5 árnyalat), bronzosítót (1 árnyalat), highlightert (1 árnyalat), fixálót, ajakporokat (3 árnyalat, ez külön figyelmet érdemel, ilyet még nem láttam korábban sehol). Szerintem nagyon jó ez az ötlet, nem igazán lehet hasonlóval találkozni a drogériák polcain.











Az alaptermékek nem bővülnek olyan mértékben, mint a színesek, alapozóból egy (Instant Matt Make-up, 3 árnyalat), korrektorból három (Camouflage Full Covarage Concealer - 2 árnyalat, Colour Correcting Sticks - 5 árnyalat, Colour Correcting Liquid Concealer - 3 árnyalat), púderből pedig egy (All About Matt! Fixing Compact Powder Waterproof) új kerül ki az üzletekbe. Melléjük érkezik még pár highlight/strobing termék, köztük egy szivárvány highlighter (Prismatic Rainbow Glow Highlighter), krémes highlighter stickek és duó kontúr/highlight stickek (Strobing Highlighter Stick, 2in1 Highlight & Contour Stick), pirosító paletták (BlushPlay 2 árnyalatban), csodaszép bronzosítók (Luminous Matt Bronzing Powder, 2 árnyalatban), valamint szem+arc paletták is (Eye & Face Palette, 2 árnyalatban). De nem maradunk fixáló spray (Instant Matt Make-up Setting Spray), micellás víz és különböző aranyos kiegészítők nélkül sem (Camouflage Brush, Style Your Brows! Eyebrow Tool Kit, Style Your Lashes! Mascara Brush Set, Cooling & Relaxing Eye Pads).













A szemrevaló termékek közül a legizgalmasabbnak a cushion tus (The Cushion Eyeliner) és a fényes krémes szemfestékek tűnnek (Hi! Lighting Eyeshadow Mousse, 4 árnyalatban). Rajtuk kívül lesz még fényes bázis (I ❤ Strobing Highlighting Eyeshadow Base), vízvonalra való világosító ceruza (Light Up Your Eyes! Inner Rim Eye Pencil, 2 árnyalatban), szemhéj topper (Totally Me! Eyeshadow Topcoat, 2 árnyalatban), duó szemceruzák (Sculpting Eye Pencil, 3 árnyalatban) és természetesen új szempillaspirálok is (Volume Stylist 18h Curl & Hold Mascara, Volume Stylist 18h Lash Extension Mascara, Lash Princess Sculpted Mascara).








Nagy kedvenc lesz jópár darab az új rúzsok közül, ugyanis az Essence elsőként a drogériás márkák közül elő mert rukkolni pár igazán színes és izgalmas darabbal. A Matt Matt Matt vonal három nagyon vagány kék és lila árnyalattal bővül és bemutatkozik a Metal Shock Lipstick (8 árnyalat), a Sheer & Shine Prisma Glow Lipstick (3 árnyalat), a Fade Your Shade Lipstick (2 árnyalat) és a Totally Me! Mix & Match Lipgloss (5 árnyalat) is. Lesznek még új ceruzák is (Ultra Last Lipliner - 6 árnyalat) és persze szájfények (Shine Shine Shine Lipgloss - 13 árnyalat, Water Kiss Glossy Lip Colour - 6 árnyalat), valamint egy mattító hatású top coat is (Make Me Matt Lip Top Coat).











Természetesen mindezek mellé rengeteg új körömlakk és köröm-, kézápolási termék is érkezik, amik most különösen szuperre sikerültek szerintem. Én teljesen odáig vagyok az Out Of Space Stories Nail Polish-ért (7 árnyalat), de nagyon tetszik az egy rétegben is tökéletesnek ígérkező Colour Boost High Pigment Nail Paint is (11 árnyalat). Glow & Care Luminous Nail Polish lakkok nem csak szépek és ragyognak, de ápolják is a körmöket, a Granite Rocks! Top Coat pedig márványossá teszi bármelyik lakkot. Jön még rajtuk kívül egy galaxisos fedőlakk (Galamaxy Top Coat), egy francia manikűrhöz való tökéletesítő lakk (French Manicure Perfecting Nail Polish), ápoló kezelések (Anti Nail Bite Nail Polish & Top Coat, All In One Ridge Filler, SOS Protect & Resist) és rengeteg körömdísz is (Totally Me! Stick A Message Accessory Stickers, Crushed Glass Manicure Stickers, Stand Out! 3D Touch Manicure Stickers, Totally Me! Creative Tip Painter - 2 árnyalat). Ó, és meg ne feledkezzek a Honey Care kéz- és körömápoló családról (Honey Care Smoothing Nail & Cuticle Scrub, Honey Care Moisturizing & Caring Hand Cream, Honey Care Regenerating Nail & Cuticle Mask)!









Nem semmi a felhozatal, nem igaz? Ti miket próbálnátok ki a legszívesebben???

12 megjegyzés:

  1. nem hordok körömlakkot, de az out of space elrabolta a szívem, glamour napokon vagy ha lesz egyéb leárazás, megismerkedem vele közelebbről :D még az új szájkontúr ceruzák tűnnek érdekesnek, végre úgy néz ki, lesznek sötétebb árnyalatok is. de egyébként egyetértek veled, elég pofás lesz ez a szortiment :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azok a körömlakkok valami elképesztően néznek ki így a képek alapján :) remélem, hogy élőben is legalább ennyire fognak majd tetszeni

      Törlés
  2. Köszönjük az összeállítást, már nagyon vártam =) viszont minél tovább nézem, annál biztosabban állíthatom hogy ebből nem lesz nagybevásárlás. Lesznek jó termékek, de valahogy a catrice új szortimemtjében izgalmasabb dolgok vannak.

    VálaszTörlés
  3. Nekem azért most kicsit leesett az állam, pedig én nagyon hű Catrice rajongó vagyok de az Essence most elég durván odalépett ezzel :D Elég komoly újításokat hoznak be drogériás szintre, respect. Majd élőben kiderül mennyire fog meg, de így hirtelen azt érzem, hogy kezdhetek spórolni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is így vagyok vele, hogy na majd élőben meglátjuk, de azért kezdjünk el félretenni :D

      Törlés
  4. Most igencsak innovatív kis csomagot hozott össze az Essence, bár mostanában inkább spórolok és nem kísérletezem annyit, ezért nem sok cuccot tervezek komolyan megnézegetni / megvenni. A Camouflage és Color Correcting fajtából a rózsaszínes-barackos folyékony korrektort mindenképpen megnézem, mert folyamatos korrektorvadászaton vagyok a karikáim miatt :). Ezen kívül ami érdekel még, az a micellás víz (bár kérdés, mennyibe fog kerülni) és az új sminkfixáló. Illetve a mono szemhéjpúderek között is szétnézek, mert depotolgattam a szemhéjpúdereimet egy mágneses palettába, és lehet, találok pár színt, ami még hiányzik a kollekciómból (főleg az a csodás királykék, de sztem a natúrak között is találok pár szépet) Tulajdonképpen a szemhéjpúderes-pirosítós Eye & Face paletták is tetszenek, csak az Essence palettáiban elég sokat csalódtam már, szóval nem hypeolom fel túlzottan magamban, nehogy túl nagyot koppanjak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen,valamiért a paletták nem olyan minőségűek szoktak lenni, mint a monók, ezt már én is észrevettem :( a micellás vízzel meg az a baj, hogy szerintem picike és ahhoz képest drága lesz, bár ne nekem legyen igazam :)

      Törlés
    2. A Westendes Rossmannban már kitettek mutatóba egy-két új kollekciós cuccot, és megdöbbentően jó volt az Eye&Face paletta... mondjuk sajnos csak az egyik színkombinációt árulták. Jött is velem haza :).

      Törlés
    3. igen, most van egy-két elég jó dolog :) remélem hamarosan mindent kiraknak és szemezgethetünk :D

      Törlés
  5. Nagyon szuperek a termékek, pedig én már nem vagyok tináger, de ezek esküszöm megfogtak! :))
    Egyébként csak nekem tűnik úgy, hogy az a Glamaxy top coat az olyan, mint a régebbi pelyhes top coat?? Night in vegas... rémlik még vkinek?? :)
    Na én azt itt őrizgetem még a lakkok között és ha már nagyon tré az állaga akkor felhígitom és kész, de alig merem használni, nehogy elfogyjon, mert akkor mi lesz velem...hasonlót sem találtam utána, miután bevonták, szóval, ha ez kicsit is hajaz a régi night in vegasra, akkor sold out :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem ezek a pelyhes top coatok mind ugyanolyanok, de a lakkokhoz soha nem értettem :D drukkolok, hogy nagyon hasonló legyen :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.