Max Factor #MyEpicLook

Ezer éve nem volt már Max Factor teszt a blogon, de nemrégiben egy szuper lehetőség keretein belül kipróbálhattam a márka legújabb termékét, a False Lash Epic szempillaspirált, egy - sajnos - üzletekben nem kapható - szemhéjpúder palettával együtt. És hogy mi az a szuper lehetőség? Egy #myepiclook elnevezésű sminkverseny, ahol ezzel a két termékkel kell egy ünnepi sminket készíteni és ahol nem csak a pályázók, hanem természetesen a szavazók, vagyis TI is nyerhettek. De mielőtt ismertetném a szabályokat és szavazásra buzdítanálak Titeket, vegyünk egy pillantást az újdonságra!



A Max Factor spiráljaiban eddig nem igazán kellett csalódnom, talán a rengeteg közül egy volt az, ami személy szerint nekem nem vált be, így nyilván nagy elvárásokkal vágtam bele a False Lash Epic tesztelésébe. Ennek a darabnak a különlegessége a fura, futurisztikus formájú kefében rejlik, amit úgy alakítottak ki, hogy tényleg elérje a legpirinyóbb és eldugottabb kis pilla szálat is. A különböző hosszúságú szilikonsörtés kefe ívelt része fésül és dúsít, míg a buzogány a végén segít a csomókat eligazítani, definiálni a rövidebb pillákat, illetve nagyban megkönnyíti az alsó pillasort kifestését. 



Maga a festék extra fekete, egy kicsit híg elsőre, hagyni kell besűrűsödni és utána szuperül végzi a dolgát, de ez a legtöbb spirál esetében így van. A kefét először bevallom, hogy nehéz volt használnom, meg kell szokni ezt az új formát, de egy idő után rááll az ember lányának a keze. Én azt vettem észre, hogy inkább definiálja és hosszabbítja, az egyébként meglehetősen borzalmas állapotban lévő pilláimat és a kis buzogányosa végével tényleg klasszul el lehet érni a rövidebb szálakat is, valamint az alsó pillákkal valami bámulatos, amit művel. A tartóssága ötös, nem pereg, nem mászik, nem leszek panda tőle, ugyanakkor könnyen le lehet mosni. De a legjobban azt szeretem benne, hogy nem lesznek kemények és 'nehezek' tőle a pilláim, pedig én nem állok meg 3 rétegnél... 



A kis négyes szemhéjpúderről csak röviden írnék, mert sajnos nem lehet kapni, pedig igazán gyönyörű színek találhatóak benne: egy világos metálfényű arany, egy brutális metálfényű réz, egy fényes barna és egy matt nagyon sötét barna, ez utóbbi szemöldökre is használható (sőt, eredetileg arra való). A textúra nagyon lágy, kicsit porzós és mind a négy árnyalat szuperül pigmentált, de ez mindegyik Smokey Eye Drama Kit-ről elmondható igazából (ebben a posztban ITT már rajongtam egyszer az egyikért). Remélem egyszer behozzák hozzánk ezt a színkombinációt is, addig is 5 különböző színvariáció közül válogathatunk :).



És akkor jöjjön a lényeg, a smink, amivel én is indulok a versenyen. Sejtettem, hogy a legtöbben egy nagyon arany-füstös sminket fognak készíteni, ezért én szerettem volna, valami mással előrukkolni, ennek eredménye lett egy vicces kis leopárdmintás/pöttyös tusvonal, amihez csak egy finom aranyfényű szemsmink társult, na meg persze az elmaradhatatlan vörös ajkak, de az is egy kis arannyal megbolondítva.



Elsőként egy matt meleg bézs került fel a mélyítővonalba, ezt hangsúlyoztam egy kicsit a Sumtuous Gold palettában lévő legsötétebb színnel. Ezután az egész szemhéjamra felvittem a világos aranyat az ujjbegyemmel, majd ecsettel elsatíroztam a szemöldökcsont felé és egy őrült pillanatomban a szemöldökömre is került belőle, mert miért ne :). Ezután visszamentem a mélyítővonalba a sötétbarnával. Következett a tus (Masterpiece High Precision Liquid Liner) és vonal helyett pöttyöket rajzoltam, amiket megbolondítottam a paletta bronz színével. Végül felkerült a False Lash Epic spirál és az aranyfényű rúzs is. Kicsit más, kicsit szokatlan, de jópofa és egyébként nagyon egyszerű és gyors smink.





Szavazni pedig a lenti linkre kattintva tudtok, itt el is tudjátok olvasni a szabályokat a versenyről, ahol a szavazók között 3 Max Factor sminkszettet is kisorsolnak (szuper lenne, ha az én szavazóim közül is nyerne valaki ;). 

2 megjegyzés:

  1. Ilyen bőr márpedig nem létezik!! Megríkat minden alkalommal :'DD (és király a fülbevalód is! meg persze a smink, milyen jó már az a tusvonal)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon aranyos vagy, köszönöm :) igyekszek vigyázni rá ugye, de persze azért nem olyan tökéletes, mint a képeken, jó a telefon szelfi kamerája :D

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.