Újdonság | Yves Rocher tavaszi smink kollekció

Nagyon úgy rémlik, hogy valamiért hozzánk nem nagyon szoktak eljutni az Yves Rocher limitált smink kollekciói, de javítsatok ki, ha tévednék, illetve nagyon remélem, még ha igazam is van, akkor a tavaszi gyönyörűségekkel kivételt tesznek, ugyanis fülig belezúgtam pár termékbe... Konkrétan a két highlighterbe, meg a matt ajak primer-be. A fénypúderek nagyon szépek, márványosak, az egyik rózsás a másik pezsgősebb-bézsesebb, hajaznak nyilván a MAC MSF-ekre, de ez soha nem baj, sőőőt. A két szemhéjpúder is hasonlóan néz ki, de van még a kollekcióban arany pigment, élénk rúzsceruzák és körömlakkok is. Reménykedjünk...


Loose Pearls - Gold

Eye Shadow - Blue Gold & Marble

Marbled Illuminating Powder - Clair & Medium

Mattifying And Long-Lasting Lip Primer

Radiant Lip Crayon

Nail Polish - Doré Antique. Doré Marbré, Rose Somptueux, Rouge Flamboyant

2 megjegyzés:

  1. Elkövettem azt a hibát, hogy megnyitottam ezt a bejegyzést...Ezek egyszerűen gyönyörűek! Megfogadtam, hogy spórolni fogok, de még képen nézve is fantasztikusak, jól esik rájuk nézni is...(Bár elég stílusidegen árnyalatok, de esztétikai vágyaimat mindenképp kielégítik azzal, hogy nézegethetem őket...magamon nem tudnám elképzelni őket, nem illenek hozzám...:()

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ez egy jól kitalált kis kollekció lett :) és szerintem biztos van olyan termék köztük, ami l állna ;)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.