Pupa Week | Soft & Wild Blush teszt

Még mindig nem ért véget a Pupa week, bár már a múlt héten be kellett volna fejeznem, de jött egy utazás, aztán allergiás rohamok, szóval elúsztam vele, elnézést kérek... Cserébe a következő tesztalanyom a Soft & Wild kollekció kis ékköve lesz, ami nem más, mint az illatos, leopárdmintás csodacuki pirosító. A nyáron volt már szerencsém a márka limitált pirosítójához, az rettentően tetszett, szóval nagyon kíváncsi voltam rá, hogy vajon ezt is meg fogom-e annyira szeretni.



A csomagolás természetesen leopárdmintás, mi más lehetne, a kompakt ujjlenyomatgyűjtögető arany, ezen találhatóak a kis fekete foltocskák, amik belül is visszaköszönnek ránk, hiszen maga a pirosító is leopárdos. Ráadásul még illatos is, bár igazság szerinte nem tudtam rájönni, hogy csoki-e vagy vanília vagy valami süti, de édeskés és nagyon mű, az biztos. Igazi kis különlegesség, a gyűjtök szíve biztosan nagyot dobbant a láttán (az enyém is :D).



De be kell valljam, akármennyire is tetszik mind külsőre, mind belsőre a Soft & Wild Blush, sajnos a színét nem érzem magaménak. Egyszerűen nem áll jól a rózsaszín az arcomon, nagyon ritkán használok ilyen pirosítót és akkor is inkább valami melegebb tónust. Ez inkább hidegebb pink, bár nagyon szép és egy enyhe kis aranyfénye is van. A textúra kellemes, nem porzik, jól eldolgozható és szépen pigmentált, se nem túl erős, se nem bosszantóan gyenge, de építeni azért lehet. A leopárfoltok viszont egy idő után össze fognak mosódni, erre fel kell készülni, de legalább nem csak egy ilyen kis fedőréteg a minta. Jó kis darab, sajnálom, hogy nekem nem áll jól és nem fogom tudni használni :(.



Pupa Soft & Wild Blush - Pink Animalier
Elérhetőség: Pupa üzletek
Ár: 3250 Ft

5 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon-nagyon szép a színe! Én pont ilyen árnyalatokat szoktam használni tél végén, tavasszal. Szerintem még ne könyveld el, hogy nem áll jól, és nem fogod használni! Bár, ha végleges a döntés, én szívesen befogadom! :D ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már elkönyveltem, egyszerűen nem is igazán szeretem az ilyen rózsás pirosítókat, én abszolút barack párti vagyok :D lehet, hogy hugim elcsaklizza tőlem, de ha mégsem akkor meghirdetem őt is

      Törlés
  2. Aaa en imadom ezt a színt meg magat ezt a pirosítót is, meg nem jutottam el azóta pupaba de el kell mennem, az előző kollekciós pirositojukat is imadom (ha szeretnél megválni tole en akar toled is szívesen megveszem es akkor tudsz valami hozzad közelebb allot vasarolni helyette) :)

    VálaszTörlés
  3. Aaa en imadom ezt a színt meg magat ezt a pirosítót is, meg nem jutottam el azóta pupaba de el kell mennem, az előző kollekciós pirositojukat is imadom (ha szeretnél megválni tole en akar toled is szívesen megveszem es akkor tudsz valami hozzad közelebb allot vasarolni helyette) :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.