Elfogytak

Nem is emlékszem már arra, hogy mikor volt utoljára elfogytak bejegyzés a blogon... Iszonyatosan régen, az biztos, leginkább azért, mert mindig nagyon ügyesen egyből kidobtam mindent üres flakont a kukába és csak később eszméltem rá, hogy nem kellett volna. De most egy ideje újra elkezdtem gyűjtögetni az elhasznált dolgaim csomagolását, szóval nem is szaporítanám tovább a szót, lássuk őket!

Bebe More Melt Away Shaumendes Reinigungsmousse

Hirtelen felindulásból vettem, mert nagy szükségem volt egy olcsó és remélhetőleg jó arctisztítóra, bár bevallom tartottam tőle, mert van benne illatanyag. De szerencsére nem lett baj, sőt nagyon megszerettem ezt a kis lemosót, igazán jól tisztít és minden sminket lehoz. Ugyan azóta felfedeztem a mikroszálas kendőket, de ettől függetlenül újra fogom venni.




Dove Gentle Exfoliating Nourishing Shower Gel & Go FreshFresh Touch Shower Gel

Nagyon rákattantam az utóbbi időben a Dove termékeire, különösen a tusfürdőkre, mert azt vettem észre hogy ők az egyetlenek, amik nem szárítják a bőrömet. A frissítő hatású uborkás-zöld teásat imádtam, nagyon kellemes illata van, vettem is helyette újat, csak most pisztáciásat, mert édesebbre vágytam. A radírozós tusiban nagyon gyengéd exdóliáló gyöngyök vannak, alig érezni őket, de végzik a dolgukat, tökéletes hétközbeni kiegészítésre a durvább radírom mellé.




Dove Maximum Protection Go Fresh

Ugyan róla nincsen képem, mert sikerült kidobnom nagy ügyesen, de mindenképpen meg szerettem volna említeni, mert egy hiper szuper izzadsággátló kis dezodorról van szó. Egyrészt isteni illata van (uborkás, de amúgy inkább zöldes-édes) és tényleg működik, egész napra biztosítja a kellemes, friss érzetet, nincsenek izzadságfoltok, nincsenek kellemetlen szagok. Már pótoltam is :).


TBS Fuji Green Tea Body Butter

Nagyon-nagyon szerettem ezt a testvajat, még mindig azon a véleményen vagyok, hogy ez a zöld teás illat az egyik legjobb a The Body Shop-nál. ITT olvashattok tesztet róla egyébként :). Biztosan újra fogom majd venni valamikor, bár lehet, hogy az ősz közeledtével valami édesebb, melegebb illatot fogok megkívánni...




Marionnaud Body&Care Hydrating Body Balm

Igazi meglepetés volt ez a kis testbalzsam, nem gondoltam volna, hogy ennyire meg fogom szeretni. Részletes tesztet ITT olvashattok róla, de röviden csak annyi, hogy nagyon jó a textúrája, kellemes, bár kicsit erőteljes az illata és eszméletlenül jól hidratál. Most ugyan egy másik testápolóm van, de ha azt elhasználtam, szerintem visszatérek hozzá.




Rival de Loop Young Superstar Mascara

Szerettem ezt a kis spirált, az árához képest nagyon-nagyon jól teljesített. Dúsít, hosszít, bár azt elismerem, hogy nekem kicsit nehézkes volt a használata a duci keféje miatt, de ettől függetlenül érdemes egy próbát tenni vele.




Balea Totes Meer Salz Öl-Peeling

Hogy én mennyire utáltam ezt a testradírt... A szagát, az állagát, az olajosságát (még egyszer zuhanyozhattam utána...), fúúúúúj, nagyon rossz volt, örülök, hogy sikerült elhasználnom. Soha többet, köszönöm...




Balea Oil Repair Shampoo

Hasonló érzéseim vannak ezzel a samponnal kapcsolatban is... Nagyon durván olajos volt, soha nem éreztem elég frissnek és tisztának a hajamat tőle és töredelmesen bevallom, hogy még azelőtt kidobtam a fenébe, hogy teljesen elhasználtam volna, mert annyira rühelltem. Az meg már csak a jéghegy csúcs volt, hogy folyt mindenfelé... Soha többet, köszönöm.... (Mi van veled Balea?????)




6 megjegyzés:

  1. A két Dove termék nekem is nagy kedvenc, sőt nyáron az ubis testápolót is imádom. A stiftes deót is nagyon szeretem még. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem most shea vaníliás testápoló van, de ebben a kánikulában kicsit sok még, viszont az illata isteni :)

      Törlés
  2. Az a Balea sampon tényleg borzasztó, viszont a balzsamját próbáld ki, az szuper. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt is próbáltam már, az tényleg nem rossz, viszont a kis maszkjuk, amit ilyen picike tubus bigyóban vagy tasakban lehet kapni, na az nagyon tuti :)

      Törlés
  3. A Dove tusikat én is imádom, a pisztáciás nagy kedvencem és a tavalyi téli kiadás is szuper volt. A TBS zöld teás kollekció nekem is belopta magát a szívembe. De azért a karácsonyira is kíváncsi leszek. A tavalyi almás isteni volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az most is lesz, plusz jön egy új a frosted plum ;)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.