Újdonság | L'Oréal Professionnel Pro Fiber

Mindig izgatottan várom a hajápolási újdonságokat, különösen, ha a L'Oréal professzionális termékeiről van szó, mert azokban még soha nem csalódtam és az iParfümérián még az áruk sem vészes szerintem. A Pro Fiber család megjelenését pedig még a szokásosnál is izgatottabban várom, hiszen nagyon speciálisnak ígérkezik, bár sajnos csak szalonokban lesz elérhető, ugyanis egy speciális szolgáltatás is tartozik a termékek mellé.





A Pro Fiber termékek lényege:

  • az első hajregeneráló rendszer, amely hosszútávú megoldást biztosít a sérült haj számára
  • egy innovatív formula, az Aptyl 100 Molceular  Complex segítségével épül újjá a haj (nem értek ezekhez a dolgokhoz, de elméletileg bent tartja a molekulákat a hajban, vagyis azonnali hatása van)
  • három család van a vonalon belül: Rectify (hajfelszíni sérülésekre), Restore (hajfelszíni és cortex sérülésekre) és Reconstruct (nagyon sérült cortex)
  • a sérülés mértékét a fodrász állapítja meg és ajánlja hozzá a kezelést és az otthoni kúrát, amit minimum hat hétig kell követni







Nagyszerűen hangzik minden és az első vélemények alapján valóban működik is :). Szerintem a sokat festett, szőkített és hőkezelt haj meg fog hálálni egy ilyen kúrát (pipa mind a három, tökéletes tesztalany vagyok, szóval, majd kiderül ;)). A Pro Fiber termékek június közepétől lesznek elérhetőek a kiemelt szalonokban (remélem azért az iParfümériára is felkerülnek), az árukat még egyelőre nem tudom, de szerintem kicsivel drágábbak lesznek, mint úgy általában a L'Oréal Professionnel cuccok.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.