Hajnapló | Garnier Fructis Densify Mass Maker texturizáló spray

Először is megragadnám az alkalmat, hogy megköszönjem Szabinának, a Szépséglabor szerzőjének, hogy megosztotta velünk ezt a terméket, mert ha nincsen, akkor szerintem soha nem vetek egy pillantást sem a Garnier egyik legújabb termékére, erre a csodás kis spray-re! Ha hajápolásról van szó, akkor igazán elő tud törni belőlem a márkasznobizmus és hajlamos vagyok csak a drágább, professzionálisabb cuccok felé fordulni... Tudom, tudom, nem mindig minden jó, ami márkás és drága, erre már én is rájöttem (esetem a Kevin Murphy balzsammal, ami két hétig lenyűgözött, utána viszont rájöttem, hogy igazából a 800 Ft-os balzsamom többet tud nála... Ez van...) Szóval emiatt nem szoktam túl gyakran a drogériákban körbenézni hajápolási fronton, de változóban van a helyzet.





Méghozzá emiatt a spray miatt. Ami zseniális. De komolyan. Nem tudok vele betelni, pedig alig pár napja van meg. Lényeg, a lényeg, hogy miért is olyan hiperszuper??? Hát ezért:

  • egy: nem ragad, nem tapad, már harmadik napja fújkálom vele lelkesen a hajamat, de olyan, mintha semmi nem lenne rajta... #whatkindofwitcheryisthis
  • kettő: isteni finom gyümölcsös illata van, ami nem émelyítő és nem túl erős, csak úgy gyengén érezni a hajban. Azt hiszem málna...
  • három: teszi, amit kell, hozza a csodás, kócos, texturált, kissé szélfútta dús hatást, ami szépen meg is marad
  • négy: és ráadásul baromi olcsó (azokhoz képest, amit én szoktam venni...)


Szóval, aki szereti a kissé matt, texturált dús hatást, ami nem ragad, az rohanjon a legközelebbi dm-be, vagy Rossmann-ba, esetleg Müllerbe és csapjon le a Garnier Fructis Densify Mass Maker-re ;). 

U.I.: elég sok hajas poszt lesz, csak úgy szólok :D.

Garnier Fructis Densify Mass Maker Texturizing Spray
Elérhetőség: drogériák, hipermarketek és Rossmann webshop
Ár: 899 Ft

3 megjegyzés:

  1. Ugyan nem az a funkciója, de szárazsamponként nem működik véletlenül?:D

    VálaszTörlés
  2. ha nem is olyan erős, mint egy szárazsampon, de szerintem működhet akár akként is (persze annyira nagyon zsíros hajnál nem hiszem, de egy normál/száraz haj esetében kitolható vele egy nappal a hajmosás)

    VálaszTörlés
  3. jó lett volna egy előtte-utána kép...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.