Radiant Orchid - 2014 színe

A Pantone a napokban végre elárulta, hogy milyen színben is fog úszni jövőre a divat és a szépségipar. A Fogalmam sincsen mi alapján és miért kiválasztott árnyalat nem más lett, mint a Radiant Orchid, ami egy szépséges, élénk levendula lila. Nyilván nem éppen egy szokványos szín, de szerintem nagyszerűen beépíthető a ruhatárunkba és a smink készletünkbe is. Én még a leleplezés előtt ki is próbáltam a szememen (akkor még nem tudtam, hogy ő lesz az év színe) a Celestial paletta jóvoltából, amiben található egy ilyen hideg tónusú világos lila és nagyszerűen működött, az egyik kedvencem is lett ez az árnyalat. Össze is szedtem ennek örömére jó sok sminkterméket nektek és igyekeztem drogériás/olcsóbb dolgokat keresni :). Enjoy!




A legbiztonságosabb szerintem szemre használni ezt a világos lila árnyalatot, ami nagyon jól mutat más színekkel (sötétkék, sötétebb lilák, pasztellek, fehér, gyöngyszínek, fekete), vagy akár önmagában is. Bátrak használjanak előtte fehér alapot, matt textúrát, akár egész szemhéjra is, óvatosabbak pedig fényes finist szemzugba vagy highligternek. Világos és sötétebb bőrön is jól fog mutatni, szerintem érdemes vele játszadozni, én legalábbis biztosan sok ilyen sminket fogok készíteni a közeljövőben. 


1. Catrice Smokey Eyes Set - You Did That (fényes, metálos finis) - 1399 Ft
2. The Body Shop Colour Crush Eyeshadow - Lavender Love (matt finis) - 2590 Ft
3. MAC Eye Shadow - Creme De Violet (fényes finis) - kb 5400 Ft
4. Lime Crime Palette D'Antoinette (matt finis) - 11.416 Ft
5. The Body Shop Colour Crush Eyeshadow - Blueberry Night (fényes finis) - 2590 Ft
6. MAC Eye Shadow - Crystal (fényes finis) - kb 5400 Ft
7. Essence Mono Eyeshadow - Go Glam (fényes finis) - kb 800 Ft


Az arcon használni egy ilyen árnyalatot már kicsit meredekebb, mert az ilyen lila pírok nem éppen gyakoriak, nyilván nem véletlenül, ugyanis nem mindenkinek állnak jól. Leginkább világos bőrön mutat szépen, ezen is látszik a legjobban. Egy picit rózsaszínesebb verzió azonban már jobban kihasználható és sötétebb bőrtónuson és jól mutat. Nekem személy szerint egy ilyen lilás arcpír (MAC - Full Of Joy) az egyik kedvencem, igazán babás sminket lehet vele készíteni.

1. Sigma Créme de Couture Blush - Blackberry Essence - $12
2. Illamasqua Powder Blush - Morale - Ł18
3. Sleek Blush By 3 - Sweet Cheeks - 3990 Ft


Én bárhová bevállalnám ezt a színt csak a számra nem :). Biztosan orbitálisan hülyén nézne ki rajtam, persze soha nem lehet tudni. Egy szájfény vagy egy fényes, kevésbé fedő rúzs mindenképpen működőképesebb ebből az árnyalatból, de egy teljes fedésű rúzshoz már bátorság kell. Ettől függetlenül csodásan tud mutatni szerintem az ajkakon is, de nem mindegy a bőrtónus és a hajszín sem. 

1. MAC Viva Glam Lipstick - Nicki 2 - kb 5600 Ft
2. Lime Crime Opaque Lipstick - D'Lilac - 5701 Ft
3. Catrice Ultimate Shine Lip Colour - Meet Violeta - 1249 Ft
4. Barry M Lipstick - Palest Lavender - 1695 Ft
5. Rimmel Vinyl Gloss - Her Majesty - kb 1700 Ft
6. Lime Crime Opaque Lipstick - Airborne Unicorn - 5701 Ft
7. MAC Lustreglass - Morning Glory - kb 5600 Ft


Azt hiszem tévedtem, amikor azt írtam, hogy a legbiztonságosabb szemre használni a Radiant Orchid-ot, mert valójában a körmökön a legbiztonságosabb és ott aztán biztosan mindenkinek jól is fog állni. Ráadásul a körömlakkokból tudunk a leginkább válogatni is, hiszen szinte minden márka kínálatában található egy ilyen világoslila szín.

1. China Glaze - Tnatalize Me - 1490 Ft
2. Models Own - Lilac Dream - 1790 Ft
3. Catrice Ultimate Nail Laquer - Lilactric - 799 Ft
4. Rimmel Salon Pro - Ultra Violet - kb 1300 Ft
5. Barry M Nail Paint - Berry Ice Cream - 1590 Ft
6. Maybeline Color Show - Lavender Lies - kb 800 Ft
7. Models Own - Grape Juice - 1790 Ft

8 megjegyzés:

  1. Pont ma írtam én is erről ^^ Nekem legjobban a lakkok jönnek be, de van pár árnyalat, ami szemre is jöhet természetesen!

    VálaszTörlés
  2. Catrice világos lila paletta gyönyörű :) És a maybelline lakk is gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon nemszeretem vénasszonyszín.... bocs. irmanéni:)

    VálaszTörlés
  4. Ezt az egész év színe dolgot egy rohadt nagy kamu marketingfogásnak tartom. Főleg hogy direkt kimondják, hogy mi lesz a divatszín, aztán az összes márka meglovagolja a dolgot (divatban és sminkben is)... és úgy tűnik, mintha tényleg trendi lenne, de tulajdonképpen csak ez a bejelentés meg Pantone így-úgy generálja az egészet.
    Amúgy ez a fajta szín kiskoromban a kedvencem volt. Most már csak kisebb mértékben tudom elviselni magamon... kis mértékben szép, nagy mértékben nekem túl babás és kisiskolás, és a sárgás bőrtónusomhoz sem menne :D.

    VálaszTörlés
  5. nyilván a pénz miatt csinálják, ez csak természetes :D

    VálaszTörlés
  6. Szép szín, de kicsit öreges.

    VálaszTörlés
  7. sokan mondják ezt rá :D nekem annyira nem mondjuk, de tény, hogy idősebbek szeretik ezt az orgonás árnyalatot

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.