RiRi ♥ MAC Holiday Collection

10:41 du.
Sajnos képem még nincsen, előre szólok, azért meg sűrű elnézéseket kérek, hogy még mindig Rihanna és MAC folyik a csapból is, bár ez nem az én hibám :D. A Riri ♥ MAC Holiday már a harmadik közös kollekciója lesz az énekesnőnek a márkával, de nem az utolsó, ugyanis négyet ígértek, tavasszal lesz még egy (gondolom a nagy speciális csomagolású februári most ez lesz akkor). Az ünnepi termékek ugyanolyan csomagolásúak lesznek, mint a mostani, vagyis szép metálrózsaszín, plusz egy kis neon pink és nyilván az árak is magasabbak. A RiRi Woo ismét tiszteletét teszi, akinek (még mindig) nincsen, az december 12.-étől kezdődően beszerezheti, de mellette még lesz két másik rúzs is, két szemhéjpúder paletta, ezúttal veluxe pearl fusion verzióban (sajnos engem ezek nem nagyon győztek meg...), két tus, egy bronzosító (kocka alakú kompaktban), RiRi Woo körömlakk, egy sminktáska és egy kétvégű ecset. Én már láttam a termékeket, de szerintem nem olyan meggyőzőek, mint ez a mostani kollekció. A fukszia rúzs nagyon szép (és retro matte), ő rajta van a listámon, de a többi most annyira nekem nem tetszik. De majd élőben dől el. Remélem nemsokára meg tudom nektek is mutatni őket, de még nincsenek hivatalos képek egyelőre. 

Lipstick:

  • RiRi Woo - cool red (retro matte)
  • Bad Girl RiRi - taupy nude (retro matte)
  • Pleasure Bomb - fuchsia (retro matte)

Veluxe Pearl Fusion Shadow:

  • Dare (white silver, deep grey blue, mid-tone beigey grey, deep cement, light crystal mauve)
  • Phresh Out (soft champaige, peachy gold, blackened plum, soft pink,mid-tone violet mauve)

Superslick Liquid Eyeliner:

  • Pisces Persuasion - shimmer white
  • Cockiness - shimmer rose gold
Bronzing Powder:

  • Love, Rihanna - soft gold-brown with overspray of pearlized gold pigments

Nail Laquer:

  • RiRi Woo - cool red (cream)

Brush:

  • 217 & 239 double ended eye brush

Pink Metallic Quilted Makeup Bag



Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.