Benefit Boi-ing Industrial Strenght Concealer - teszt & swatch

A posztot egy rövid kis anekdotával kezdeném. Történt ugyanis, hogy amikor megérkeztem Angliába erősen kifogyóban volt a legkedvencebb korrektorom a MAC Studio Finish NC15-ös árnyalatban. Gondoltam, sebaj, elfogy veszek másikat, legegyszerűbb dolog a világon. Aztán jött a feketeleves. Sem a két liverpool-i üzletben, sem a MAC webshopjában nincsen már hónapok óta a fent nevezett korrektorból. Na mondom, ez gebasz, mert én le nem cserélem, ha már megtaláltam a tökéletest, de azért rákérdeztem mit ajánlanának helyett, mondják Pro Longwear-t, ja de hogy abból sincsen NC15... No comment... Ezek után lázas korrektor vadászat kezdődött és komolyan hihetetlen, hogy egy épkézláb normális darabot nem lehet kapni. Se drágát, se olcsót, mert mindegyiket végignéztem, de vagy szín nem jó, vagy fedés nem elég, vagy elmászik, vagy ez nem jó, vagy az nem. De persze nyilván, ha már egyszer tudod, hogy rátaláltál a legjobbra, akkor a többi így is, úgy is konkrétan egy darab kakának tűnik a szemedben. De nem maradhattam korrektor nélkül, szóval nem volt mese vennem kellett egyet. Végül valamilyen teljesen érthetetlen okból kifolyólag a Benefit Boi-ing mellett döntöttem, magam sem tudom miért...





A csomagolás cuki Benefit-es, retrós, vicces, jópofa, nincsen vele gond. A fekete tégely egy pink dobozban érkezik, ezen rajta van minden információ, meg külön kis papír is lapult mellette. A korrektor teteje csavaros, ami azt hittem zavarni fog, de végül egész jól elvagyok vele, de nem a kedvencem. Az viszont nagyon rossz, hogy maga a felület igencsak nagy és hihetetlen koszolódik, csak úgy száll bele a szösz meg a por és lehetetlen letakarítani róla, akármit csinálok dzsuva az egész... Nem ez az első szilárd állagú, tégelyes korrektorom, de ilyen mértékű kosz probléma soha egyikkel sem volt még.




Ettől eltekintve maga a textúra nem rossz, hamar 'felmelegszik' és könnyen kezelhetővé, krémessé válik, amit szépen fel lehet vinni a bőrre, bár egy kicsit túl zsírosnak/viaszosnak érződik. A pigmentáció és a fedése elég erős, ezzel se nagyon van probléma, bár nem annyira jó sajnos, mint a MAC Studio Finish. Szóval eddig egészen okés lenne a dolog, ha mondjuk tartós lenne... De nagyon nem akar az lenni, legalábbis rajtam. Valamiért ugyanis folyamatosan elfolyik és elmászkál, pedig azt ígérték, hogy de ez szupererős és szupertartós. Mi ebből a tanulság? Ne higgy az eladóknak... Vagyis ne mindig. És, ami a legrosszabb, az az, hogy a Boi-ing drágább volt a MAC (a Benefit 3 grammja 18 font a MAC 7 grammja 15 font). Amit még azóta sem lehet kapni, bár azt ígérték, hogy pár hét. Addig még ki kell húznom ezzel... Nem igazán tudom értékelni a Benefit korrektorát, mert nekem nagyon nem akar működni úgy, ahogyan szeretném. Ettől függetlenül, lehet hogy van, akinek beválik, el tudom például képzelni, hogy szárazabb bőrön jobban tapad (az enyém igen messze áll ettől), de a zsíros/kombinált típusúakon biztosan nagyobb az esélye a mászkálásnak. Kár érte, mert a Benefit alapvetően nem rossz, csak kicsit túl drága ahhoz képest. Egy darabig most biztos nem megyek a pultjuk közelébe, mert ezt a csalódást még ki kell hevernem.



Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.