Essence Gel Nails At Home

Az Essence ért hozzá, hogy belenyúljon a tutiba... Mert a legtutibb szépségmánia a körömlakkozás lett mostanában, azon belül is óriási népszerűségnek örvend a gél-lakkozás (ki ne akarna 2 hétig tartó csodás színt a körmére), ami még mindig inkább a szalonokban elérhető, az otthoni verzió komplikáltabb és jóval drágább. Otthon ugyan vannak egészen jó áron gél-lakkok (2000-3000 Ft környékén), de nem hazudok, amikor azt mondom (írom), hogy itt Angliában 40 fontot is képesek elkérni egy OPI üvegcséért (az 14000 Ft *-*... és ez csak a lakk, kell még fedő is meg primer meg minden kutyafüle). De jött az Essence és tadá! Nem probléma többé az otthoni gél-lakkozás. A termékek (lehúzható primer, fedőlakk, tisztítófolyadék) külön-külön, de szettben is megvásárolhatóak és külön gél-lakkot nem is kell hozzájuk venni, mert tökéletesen működnek a Colour&Go lakkokkal is. Szerintem nagyon jól hangzik a dolog, kíváncsivá is tett, de persze elméletben mindig minden flottul megy, de a gyakorlat már más kérdés. Alig várom a teszteket róla :). Ti mit gondoltok? Kipróbálnátok az otthoni gél-lakkozást?

Az Essence gél-lakkozás menete:

1. Előkészítés:
  • reszeljük a megfelelő hosszúságúra és formájúra a körmöket
  • töröljük át őket a tisztítófolyadékkal, hogy minden zsíról és szennyeződéstől megszabaduljunk
  • kenjük fel a primert
2. Lakkozás:
  • egy vastag réteg lehúzható gél
  • 60 másodperc UV lámpázás
  • tisztítófolyadékkal eltávolítjuk a felesleget
  • jöhet a színes lakkunk 
  • jöhet a fedő gél-lakk
  • 60 másodperc UV lámpázás
 vagy
  •   használhatjuk a French Gel Top Coat-ot is, ehhez nem szükséges plusz lakk
Az eltávolítás a lehúzható lakknak köszönhetően pedig pofonegyszerű.

Sajnos az árakat még nem tudom forintban, de az szinte 100%, hogy a dupla állvánnyal rendelkező drogériákban otthon is lesz.



Gel Nail At Home Nail File - €1.99

Gel Nails At Home Cleanser - €2.49

Gel Nails At Home - €2.49

Gel Nails At Home Pel Off Gel Base - €2.99

Gel Nails At Home French Gel Top Coat - €2.99

Gel Nails At Home Clear Gel Top Coat - €2.99

Gel Nails At Home - Starer Kit - Natural French Look - €9.99

Gel Nails At Home Starter Kit - €9.99

Gel Nails At Home LED Lamp - €24.99


Gel Nails At Home Super Rich Hand & Nail Cream - €2.49

13 megjegyzés:

  1. Kimondottan jól hangzik, magam is meglepődtem, mennyire szimpatikus a dolog :) talán mert ilyen egyszerű megszabadulni tőle, nincs egyáltalán műköröm fílingje.

    VálaszTörlés
  2. A géllakknak sose volt szerintem műköröm utánérzése, viszont azért én ezt nem csinálnám úgy meg, hogy nem néztem alaposabban utána. Itthonra most jött be egy új egy rétegben is jól fedő, fixálásmentes géllakk, nem kell alá sem felé alap és fedő géllakk, 2000 ft környékén van az ára, ami nem vészes. (Nem reklámozás céljából írom, még nem próbáltam de gondolkozom rajta.) Na nem az essence ellen dolgozok, imádom a márkát, a körömlakkjaikat is, de ha már körömlakkozni akarok, akkor simán egy réteg rugalmas zselére is tudok, és azon is rajtamarad több hétig (nekem kettő, de csak mert megunom a színt). És nem akarok szívbajt hozni senkire, de ha rosszul van megcsinálva simán jön a körömgomba :)

    VálaszTörlés
  3. Szóval az van, hogy az ember megörül ennek az egésznek: otthon géllakkozás, két hétig csodálatos körmök... Aztán beugrik neki, hogy milyen szutyok az új Essence lakkok minősége...

    VálaszTörlés
  4. És akkor uv lámpát is lehet majd kapni a drogériában? Egyébként jó ötlet, kíváncsi lennék rá. Kár, hogy Angliában nincs Essence... :(

    VálaszTörlés
  5. Ez engem nagyon izgat, bár még sose volt gél lakkom, mindig csak sima körömlakk, de nagyon szeretném kipróbálni, a primer amúgy miért szükséges a lehúzható alaplakk alá? :) lehet hülye kérdés... :)
    Zsuzsi: engem érdekelne az a géllak ami alá nem kell alap, és felé fedőlakk, megírnád a márkát, típust, valamit bővebben róla :) előre is köszi :) ja és a körömgomba is érdekel, mármint nem vágyom rá :) :) csak, hogy mi az amit rosszul lehet csinálni, amitől előjön.... lehet buta kérdések, de még tényleg sosem volt ilyenem.... :)

    VálaszTörlés
  6. @Zsuzsi: arról én is hallottam, műkörmös ismerősöm beszélt már róla, remélem lesz is neki :)

    @N. : na de ez a szett pont ezt a problémát javítaná elméletileg :D vagy nem? de amúgy azok, egy napot sem bírnak rajtam...

    @Yndre: ne is mondd... nem érem itt miért nincsen

    @Monika: crystal nails műkörmös boltban biztosan van az a speckó gél-lakk :)

    VálaszTörlés
  7. Na akkor mivel még mindig nem határoztam el magam a blogolás kérdésében gyorsan leírok ide mindent, amit úgy gondolom, hogy tudni érdemes, tehát:
    1. A kívánt formára kell első körben reszelni a körmöt, ezt követően a bőrt a köröm tövénél feltolni, majd lekaparni, mert ettől is levegősödhet, majd finoman! megmattítani - szerintem az otthoni géllakozás első buktatója, vagy nem mattítasz eléggé, vagy elreszeled a körmöt, aztán várhatsz hónapokig, mire lenő -, erre a célra egy műkörmös boltban beszerzett finom tömb buffer a sima géllakkhoz, vagy 180-as finom buffer az egy rétegesnél pont elég. Ehhez érdemes azt megvenni,amit a márka eleve ajánl. A lényeg, hogy matt legyen mindenhol, majd portalanító kefével az összes port el kell távolítani, ezt is érdemes körmös boltban megvenni egyszeri párszáz forintos befektetés.
    2. Nail prep: elvonja a felsőbb rétegekből a körömből a vizet - gomba elleni lépés, majd ezt követően savmentes primert ajánlok, nem akarjátok ti savval megmarni a bőrötök. Ez segíti a megfelelő tapadást.
    3. Alapozó réteg géllakk sima esetében, vékony rétegben minden egyes lépésnél, aztán UV lámpában köttetni. Minden esetben elöl le kell zárni a géllakozást, különben nem lesz olyan tartós, ez azt jelenti, hogy a köröm élére is húzni kell belőle minden alkalommal.
    4. A színes géllakk felvitele, ha jól fed egy réteg, ha nem akkor köttetés, és még egy.
    5. Fedő réteg géllakk, aztán köttetés, ha ez megvan, akkor cleanserrel, és nem lakklemosóvel fixálni, így lesz tökéletesen fényes mind a két hét alatt a köröm.
    Ha az új egy réteges géllakkról van szó, akkor az előkészítés lépései megegyeznek, ugyanakkor nem kell alá alap és fedő a tetejére, itt általában egy réteg elég, de mehet kettő is, ugyanúgy le kell zárni elől, de ezt már nem kell fixálni. Akik ilyet árulnak: Crystal Nails One step crytalac, Brillbird Brush&Go géllakk.
    A lámpáról még annyit, hogy érdemes 2*9 W otthonra is, igaz kb 3 ezer ft-tal drágább, mint a legolcsóbb, de sokkal többet ér, hamarabb köt, illetve szerintem annyira maga a kivitelezés sem olyan olcsó hatású, nekem is ilyen van :)
    Amit még tudok tanácsolni: mivel azért mindent egyben megvenni nem annyira egy olcsó eset, alaposan át kell gondolni, akarjátok e ti ezt, persze azért két három hetente x ezer ft is sok. mert ugye ezt hamarabb kell újra megcsináltatni, de kérdés, hogy tudtok e erre áldozni, illetve, hogy meg meritek e csinálni, elég alapos körbe járást kíván az egész dolog. Amit tudok tanácsolni még, hogy ne dőljetek be a gagyi dolgoknak, csak a szívás van velük, mindenképp olyan márkát válasszatok, aminek van itthon neve, Moyra, CN, BB, Pearl nails, Perfect nails, stb. a kínai névtelen dolgok semmit nem érnek, hiába olcsóak!
    Ja az eltávolítás: a géllakk felületét egy 150-es reszelővel meg kell mattítani, sima esetében amíg a fedő réteget nem sikerült lereszelni, aztán erre célra megalkotott tip, vagy porcelánoldó folyadékkal kell leszedni, mégpedig dunsztolva, tehát negyedelsz egy arctisztító korongot, majd mintha lakkot mosnál le átitatod a tipoldóval, ezt követően ráteszed a körmödre, és alufóliával becsomagolod egyesével az ujjaid. 10-15 perc elteltével pedig le az egész, és a bőrfeltoló kaparóval, vagy egy narancsfa pálcával szépen le tudod tolni a körmödről a géllakkot.
    Remélem megfelelt, ha van még kérdés, akkor írjátok meg, illetve ha úgy gondoljátok volna igény, hogy posztok formájában ez megjelenjen valahol, akkor szóljatok, ott nyilván nagyobb hangvételben, képekkel el tudom magyarázni az egész menetét.
    Bocsi Vanda, hogy ilyen hosszúra sikerült :)

    VálaszTörlés
  8. @Lolly, tartok tőle, hogy nem javítaná a problémát :S :(
    Plusz szerintem, ha valaki otthoni géllakkozásra adja a fejét, az nem Essence-szel kezd majd.

    VálaszTörlés
  9. A lehúzható alap érdekes , mert nekem mindig a leoldás a problémám , szóval inkább lereszelem a géllakot , amivel meg elvékonyítom a körmöm .

    VálaszTörlés
  10. @Zsuzsi: OMG köszi a rengeteg infót, szerintem sokan örülnek neki :)

    @N.: így jobban belegondolva... lehet igazad van :)

    VálaszTörlés
  11. Én Próbálkoztam itthoni géllakkozással, és nekem az Essence sokkal jobban bevált, abból a szempontból is, hogy nem szeretem ugyanazt a színt nézegetni a kezemen 4-5 hétig. Ez, amit az essence ajánl, hogy akár 10 napig is tart (tovább is), nekem pont elég. A lakkok minősége jó, de másmilyen körömlakkal is működik. Én szeretem és újra fogom vásárolni amint elfogy. :)

    VálaszTörlés
  12. én úgy kipróbálnám :) de persze itt nem lehet kapni...

    VálaszTörlés
  13. Essence…hmm…nekem az volt bajom vele, h rengeteg rossz tapasztalatot lehet találni a gombásodástól a saját körömréteg eltávolításáig a lehúzásnál…arról nem is beszélve, h drigériába árulják... nincs baj vele, csakhát a benyomás... anno végül a Diamond Nails One Stepje mellett döntöttem és el nem cserélném már semmire :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.