A hét kedvence: Johsons's Baby Bedtime Cream

11:05 du.
Van sok apró kis hülyeségem, nem tagadom (egy napba telne mire felsorolnám őket, az tuti) és az 'imádom a baba testápolási dolgokat, mert, ami a babáknak jó az nekem is, meg amúgyis isteni az illatuk' az egyik. Az egyik örök kedvenc babás márkám a Johnson's (az ecseteimet is ilyen babasamponban mosom :D), évekig semmi mást nem voltam hajlandó használni csak az ő rózsaszín testápolójukat, mert egyszerűen szerelmetes vagyok a finom púderillatába, meg hát... ugye rózsaszín is. Aztán kicsit felnőttem és rákaptam a drágább, márkásabb kozmetikai termékekre, de néha elfog a vágy és kell valami babás. Legutóbb éppen erre a testápoló krémre esett a választásom, aminek nagyon finom édes levendula illata van (ennek ilyen nyugtatós-altatós hatásúnak kéne lennie, de hát nem is tudom...), aranyos tégelyes (jobban szeretem, mint a tubust, mert ebből mindent ki lehet szedni) és nevetségesen olcsó volt (kemény egy fontomba fájt, nem is értem...). Mint már említettem, az illata mesés, babás, de mégsem annyira, az állaga nagyon finom, krémes (nem vajas), könnyen eloszlik a bőrön és pikk-pakk beszívódik, tökéletes a nyári melegebb hónapokra (a hidratáló hatása miatt is, mert szerintem száraz bőrre télen ez kevés). A 250 ml-es tégely legalább egy hónapig elég, de szerintem tovább is, az a baj, hogy nem emlékszek, hogy mikor vettem. Lehet egyébként, hogy otthon ebben a verzióban nem elérhető, de flakonos biztosan van. Aki szereti a finom, nyugtató illatokat, a nosztalgiát és a könnyű hidratálást az tegyen egy próbát vele.


5 megjegyzés:

  1. Épp ma gondolkodtam rajta, hogy babatestápolót kellene használnom, mert a többi mind marketingfogásos szárítós, a bébik bőrére meg csak nem adhatnak ki olyat :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a levendulás testápoló nekem is megvan, csak a tubusos változatban. Az illatát imádom, bár a nyugtató hatást még nem fedeztem fel benne. :D

    VálaszTörlés
  3. régen én nagyon sokat használtam ezt a testápolót, pont az illata miatt, de leálltam róla mert nem találtam sehol. de körbenézek megint, hátha :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  4. pedig lehet ilyet otthon kapni, mert hugi is ezt használja :)

    VálaszTörlés
  5. A Johnsons termékei nem igazán a természetközeliségükről híresek... Van, ahol be is vannak tiltva, full kőolajszármazék sajnos :(
    Én nem használtam a gyerekeimnél. Próbáltam, de már egy használat után tiszta piros lett a bőrük tőle :(

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.