Maybelline Color Sensational Vivids - teszt & swatchok

Szerintem már legalább ez év eleje óta vágyakoztam a Maybelline limitált rúzsaira, a Color Sensationals Vivids-re, amik egyszerűen már a képek alapján is mesések, hát még a neten fellelhető swatchok alapján... De persze epekedhettem utánuk , ha egyszer Magyarországra nem hozzák be őket (köszi a forgalmazónak, hogy a legjobb dolgokból maradunk ki...), aztán a szerencse mellém szegődött és nem kellett végső megoldásként az ebay-ről rendelnem, mert eljutottam Angliába és ott rájuk találtam. Két árnyalatot hoztam el, egyet magamnak egyet huginak :D.




Nekem már a csomagolásuk is nagyon tetszik, szép és vidám egyszerre. A tok és a kupakja is minőségi műanyagból készült, az első ezüstszínű és a talpán van az árnyalatunk neve, míg az utóbbi erőteljes neon pinkes pirosas árnyalatú és átlátszó, ezzel is utalván a színek intenzitására. A betolakodóktól nem védi semmi a rúzsokat, el is kellett szöszmötölnünk a drogériában, hogy találjunk érintetlen darabokat...





És akkor jöjjön a lényeg! Nekem rettentően régen volt utoljára Maybelline rúzsom, nem tudom emlékeztek-e még a Water Shine Diamonds darabokra, na olyanjaim voltak és azokat imádtam, különösen egy mályvás rózsaszínest, amit legalább háromszor meg is vettem... Azok a régi szép idők... Na de elkalandoztam, nem ez a lényeg, hanem az hogy régóta ezek az első Maybelline rúzsok a gyűjteményemben (vagyis csak egy...). Szerencsére nem romlott azóta a minőség, változatlanul nagyszerű a formula. Krémes, lágy, nagyon könnyű felvinni őket és egyáltalán nem szárítanak, mondjuk én hidratálást sem nagyon tapasztaltam. A finisük enyhén fényes-krémes, nagyon szép. És hát a színek... Azok mesések... Fantasztikusan pigmentáltak és vibrálóak, nem is értem miért nincs több az ilyen rúzsokból. A két árnyalat, amit elhoztunk a Shocking Coral (enyéééém) és a Hot Plum (hugiéééé). A Shocking Coral, értelemszerűen egy élénk barackosabb narancsosabb korall, míg a Hot Plum egy élénk fukszia lila. A tartósságuk egész jó, persze egy evést már nem bírnak ki. Az árukra nem nagyon emlékszek, de kb 7 fontba kerülhetnek vagyis kb 2400 Ft-ba. Itthon nem olcsóbbak véletlenül?? Na de mondjuk mindegy, mert ezek a színek nincsenek...



Vakuval: Hot Plum & Shocking Coral.

Vaku nélkül: Hot Plum & Shocking Coral.

Shocking Coral.

Hot Plum.


Unikornismérő: mesések, imádnivalóak és szuper élénkek a Maybelline Color Sensational Vivids rúzsai, nem lehet nem szeretni őket. Aki külföldön jár keresse meg őket, mert vétek kihagyni! Öt unikornis!

11 megjegyzés:

  1. Az a korallos nagyon tetszik, de a másik is jó :)

    VálaszTörlés
  2. Shocking Coral jol all a borszinedhez:-)

    VálaszTörlés
  3. annyira imáádom!! nem fogok még egy ilyen színt találni az már biztos.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek a rúzsok és jól is állnak :) kár,hogy itthonra a jó dolgokból nem hoznak be...főleg,hogy ezek a rúzsok elérhető áron vannak...de mit várjunk... más sminkmárkákból se hozzák be a jó kis kollekciókat...

    VálaszTörlés
  5. Vééégre! :D Meg is van mit veszek a Maybelline kuponnal Glam napokon. :D Ha addig kibírom. :P

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.