Napi outfit részlet - színes farmer

2:20 du.
Világ életemben csak messzi távolról figyeltem a színes nadrágokat a magazinok hasábjain vagy az interneten a csodás és vékony modelleken és folyamatosan az kattogott az agyamban, ez bizony kifejezetten csak a vékonyaknak áll jól, mint a színes harisnya. 26 évbe telt mire eljutott odáig az önbizalmam, hogy elgondolkodjak azon, hogy ki kéne ezt most már próbálni, nem csak sóvárogni utána. Természetesen szükséges a jó szabás, a jó anyagminőség és a megfelelő szín is. Erre a fantasztikus narancsos-korallos-barackos (ez úgy mind benne van :D) nadrágra teljesen véletlenül bukkantam rá egy leárazáson és egye fene alapon felpróbáltam. Aztán el is hoztam :D. Azóta szeretjük egymást, én és a színes farmerom és folyamatosan csak ennyit suttog a fülembe: akarok egy menta színű kistestvért :D. Ti hogy álltok a színes nadrágokkal? Van ilyesmitek, szeretitek hordani?

Farmer: Michael Kors - $90 helyett $35, cipő: Kardashian Kollection - $80 helyett $20

17 megjegyzés:

  1. Sosem találok a méretemben, amúgy nagyon bejönnek :$

    VálaszTörlés
  2. Szupercsinos!!! *.* imádom ezt a színt

    VálaszTörlés
  3. Van lila, türkizkék és pink farmerom is. :) Imádom őket. Most én is egy mentazöldre vagy barackszínűre vágyom. :D

    VálaszTörlés
  4. Én a Tally Weijl-ben kaptam olyat ami jó rám és a szabása is rendben van:) egy korallos-barackosat és a menta színű "kistestvért" is.. :) imádom őket!

    VálaszTörlés
  5. Nikó: nekem is sokszor ez a gond a nacikkal, mert két méret között vagyok :( néha kifogok jó méretek gyakrabban meg nem. Ne add fel! :)

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretem őket, régebben volt piros (gyönyörű élénkpiros), de annyira ritkán kapni jó fazont, hogy én is lemondtam róla :-(
    Na majd most jól körbenézek a Tally-ban :-)... hátha...
    Jó ez a korallos...

    VálaszTörlés
  7. szuperül áll neked! Imádom a színes nadrágokat, csak OLYAN nehéz jót találni, ami nem úgy áll rajtam, mint tehénen a gatya és nem fog kitágulni egy hordás után :/
    De ott van ez a nadrág is a whishlist-en jelenleg :D

    VálaszTörlés
  8. Jól néz ki nagyon :)
    Bár az árak is nagyon megfogtak...jó árban fogtad ki őket :P

    VálaszTörlés
  9. hihetetlen mázlim volt velük, bár itt egy kicsit könnyebb jó áron kifogni jó cuccokat az tény

    VálaszTörlés
  10. én mentát szeretnék, de ez is nagyon tetsziiiiik:))

    VálaszTörlés
  11. Nálam is a menta a vágyálom, de sehol nem találtam eddig olyan szép szinűt. Habár, most 1 katalógusban megláttam a tökéletes darabot, de majd meglátjuk... :)

    VálaszTörlés
  12. De szép színe van *-*
    Nagyon jól áll :D
    Én is imádom őket, nekem is van türkizkék, világospiros, meg sárga...
    De ez a szín... :D Hatalmas :D

    VálaszTörlés
  13. csodaszép ez a szín!=) (és női farmeren fényévekkel jobb, mint a Nike új borzalmas focicipőjén, amit a topcsapatok fele hord újabban. na mindegy.=D) nekem két színes farmerem van, egy piros és egy malackarózsaszín (nincs jobb szó rá=D), de mentát én is szeretnék.=)

    VálaszTörlés
  14. Itt is örvendezek, h aaaaannyira jól nézki és jól is áll (már amennyire pózerkedésed engedi láttatni:)), irigykedem. Én is egy pont ilyet szeretnék, a legjobb választás.

    VálaszTörlés
  15. sírok..főleg amikor megláttam hogy Michael Kors...:'(

    VálaszTörlés
  16. a pózerkedés random :D de így vékonyabbnak látszok XD

    hugom ne sírj :D lesz neked is

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.