Tudom, hogy már mindenki írta...

... de én is szeretném megosztani veletek az örömhírt! Április 3-án ugyanis megnyílik az ország első hivatalos The Body Shop üzlete méghozzá az Aréna plázában (MAC és Body Shop egy helyen, legjobb plázaaa :D), amit még egy fog majd követni ebben az évben. Remélem az árak nem lesznek túl vészesek, de persze arra készüljetek, hogy így is úgy is drágább lesz, mint nyugaton, de a magyar webshophoz képest nem tudom, hogy emelnek-e vagy csökkentenek, bízzunk abban, hogy az utóbbi. Aki még nem ismeri a márkát, annak íme pár kihagyhatatlan termék és személyes kedvenceim, annak aki pedig ismeri, pár újdonság:

Nekem ugyan még nem voltak kis kockáim, de nagyon dicsérik őket.


Ezek meg csak úgy szimplán gyönyörűek.

A The Body Shop ajakbalzsamok nagyon-nagyon jók és ez az új csomagolás...

... nagyon nagyon cuki :D.

Lip Roll-On. Ilyet vennem kell. A régi szép időkre emlékeztet...

Mandulás kézápoló család.

Kókuszos testápoló család. Isteni finom az illatuk. A radír a kedvencem.

Friss illatú tusolózselék.

Az én kedvenc testvajam.

Az aloe arcápoló család tökéletes a legérzékenyebb bőrre is. Nekem kis utazószettem van belőle :D.

10 megjegyzés:

  1. Az első képen a kék nagyon-nagyon szép színű! <3

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon örültem a hírnek :))
    Viszont nem hiszem hogy olcsóbbak lesznek majd mint a webshopban voltak :( Bár, jó lenne!!
    Sajnos kint olcsóbban hozzájuk lehet jutni, és több/jobb akciókat hirdetnek meg :/

    VálaszTörlés
  3. mondjuk ez szinte minden márkánál így van sajna...

    VálaszTörlés
  4. A MOM Parkban már egy ideje van ilyen bolt.

    VálaszTörlés
  5. A MOM Parkban már egy ideje van ilyen bolt.

    VálaszTörlés
  6. az nem hivatalos üzlet volt (be is zárt vagy fog hamarosan)

    VálaszTörlés
  7. A Mom parkban nem hivatalos bolt van, csak van pár termék ott is..Ohh legyen már április 3 :D :D

    VálaszTörlés
  8. már az első napon totál ki fogják fosztani azt a szerencsétlen üzletet én érzem :D

    VálaszTörlés
  9. Hát ha elég vastag lesz a pénztárcájuk, akkor igen... :D

    VálaszTörlés
  10. Az alléban is van már :P

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.