A varázsige: limitált kollekció

MAC Hello Kitty 2009 február





Már a megjelenést megelőző évben beleszerettem ebbe a kollekcióba, amikor megláttam az első kiszivárgott kampányképeket. Ugyanis imádom Hello Kitty-t, akár gáz akár nem... én odáig vagyok a mai napig minden cukiságért. Szóval egyértelmű volt, hogy pár dolgot vennem kell, bár legszívesebben (és ha akkoriban megengedhettem volna magamnak) sokkal több mindent beszereztem volna, mert nagyon jó kis színek voltak ebben a kollekcióban. Három darabra esett a választásom: egy glaze finisű rúzsra, a Big Bow-ra, ami egy fantasztikus neon narancsos rózsaszín, csillámokkal, ez a kedvencem, egy neon narancs színű szintén csillámos szájfény, én ezt nagyon különleges árnyalatnak tartottam és egy beauty blush, ami pink színű és a megszokott powder blush-nál finomabb textúrájú és más finisű. Ha visszautaznék az időben, akkor még jönne az egyik négyes szemhéjpúder és a többi rúzs meg szájfény :D.

Az egyik legjobb MAC kollekció volt szerintem.

Cuki cica.... Tudjátok miért nincsen Hello Kitty-nek szája? Az egyik magyarázat erre az, hogy a gyártó Sanrio szerint Hello Kitty a szívével szól mindenkihez és mivel nemzetközi nyelvekre sincsen szüksége, a másik pedig a japán kultúrából ered, méghozzá abból, hogy a japán emberek számára a szótlanság erény :D.

Nem rossz ez a szín azért, elég nehéz lenne ilyet találni...

És ő a beauty blush.

13 megjegyzés:

  1. A rúzs tényleg nagyon egyedi, szépek benne a csillámok. Én még sose gondolkodtam azon, hogy miért nincs szája a cicának, de biztos nem találtam volna ki.:D:D:D Nagyon király az a neszeszer.:D:D

    VálaszTörlés
  2. húúú az nekem is annyira tetszett, de nálunk nem volt mindegyik sajna belőle

    VálaszTörlés
  3. de cuki a szájféény :)

    VálaszTörlés
  4. nekem két szájfényem meg egy négyes szemhéjpúderem van a kitty-ből, vagyis az utóbbi csak volt, mert szívtelenül kidobtam. az arany festéket elhasználtam belőle, a rózsaszín már kevésbé volt használható, a lila alig fogott, a feketét pedig annyira nem szerettem belőle. de amúgy a legcukibb cuki, az biztos :))

    VálaszTörlés
  5. bárcsak én is megvehettem volna mindet:(
    szerintem is ez volt az egyik legjobb (ha nem a legjobb) utána pedig a heatherette és a venomous villains!
    remélem lesz még ilyen feat:P

    VálaszTörlés
  6. Na, erről a Kitty-féle miért nincs szája dologról nem is tudtam. :D

    VálaszTörlés
  7. ...lehet, hogy csak nem fért ki a szája...eddig észre sem vettem, h nincs szája a macseknak.

    VálaszTörlés
  8. VRG's secret: óóóó a heatherette.... bárcsak bárcsak lenne belőle bármim, meg az alexander mcqueenből...

    a szájas dolog látom bejön nektek :D

    VálaszTörlés
  9. Nekem is van ilyen pirosítóm, a tesóm mindig próbálja lenyúlni de nem hagyom :) A szájfény is megvolt, viszont azt elajándékoztam mert nem jött be a színe...valahogy hadilábon állok ezekkel a szájfény-rúzsokkal...nem is szájfény nem is rúzs olyan semmilyen és nem is volt tartós.

    VálaszTörlés
  10. az enyém is állandóan szemezget vele :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.