Beauty kampányok
Irtó meleg volt ma, ráadásul egy nagytakarítás is be volt iktatva mára, szóval készen vagyok teljesen. Remélem Ti jobban viselitek a meleget! Nagy nehezen rászántam magam, hogy leüljek a gép elé, ami csak úgy lövellte rám a további fincsi meleg levegőt és rátaláltam egy nagyon érdekes fotóra, amely a legújabb Smashbox termék, egy alapozó kampányképe. A rendkívül provokatív és szerintem amúgy vicces képet, a botrányfotós Terry Richardson készítette, akiről köztudott, hogy szeret polgárt pukkasztani. Erről az egészről eszembe jutott egy jó csomó kérdés a sminkmárkák kampányaival és reklámjaival kapcsolatban. Vajon mi a jobb a full retusált, hazug képek, a természetes fotók, netán a humoros és provokatív kampányok? Ti milyen reklámokat láttok szívesen a magazinokban, tv-ben? Egy sztár, egy hétköznapi nő vagy egy modell a legjobb kampányarc szerintetek? Van kedvenc beauty reklámotok? Egyáltalán szeretitek őket?
Kiverte sokaknál a biztosítékot ez a kép :D. Bár rossz az aki rosszra gondol, nekem a festék jutott eszembe róla. |
Nekem kimondottan tetszik, végre nem az a megszokott uncsi beállítás, hanem egy provokatív változat!
VálaszTörlésNincs igazán kedvencem, én azt szeretem egy reklámban, ha újító, merész, tele van energiával és lendülettel, nem megszokott és elvarázsol!
VálaszTörlésSzerintem is tök jó! Mert vidám és figyelem felkeltő :) Végre valami különleges
VálaszTörlésde ugye? én inkább nézem ezt mint a műszempillás retusált celebeket...
VálaszTörlésén rossz vagyok és perverz.:D
VálaszTörlésInkább ez, mint az agyonretusált reklámok (meg azok a szempillaspirál-hirdetések, ahol a reklám utolsó öt másodpercében ilyen hangyanagyságú betűkkel kirakják, hogy a reklámban a hatás érdekében műszempillát használtak vagy hogy művészi túlzás!!!! volt az állítás meg a beállítás)...
VálaszTörlésén egyébként megnéznék egy reklámot vagy hirdetést olyan retusálatlan fotókról, amiken átlagemberek használják/próbálják ki az adott terméket, akár előtte-utána képekkel is... meglenne a hatás, mégsem traktálnák hazugságokkal meg trükközéssel az embert... (meg az is nyilván hihető, hogy minden létező szupermodell csak és kizárólag drogériás sminkeket és krémeket használ :D)
Dia: enyje-bejnye :D
VálaszTörlésdoroffee: nyilván azt használnak :D én is mindig ezen akadok ki :D én támogatom az ötletet, hogy átlag és MINDEN életkorban lévő nővel reklámozzanak, de ez eddig csak a Dove-nak sikerült úgy ahogy, sminkmárka még nem csinált sajna ilyet, pedig szerintem olyan nézettsége lenne és mindenki csak arról beszélne
szerintem sminkeknél azért nem lesznek hétköznapi nők a reklámokban, mert ugye azért használjuk a sminkeket hogy "mű" hatást érjünk el, persze a smink tud természetes lenni, de akkor is egy mű dolog. :) egyébként tényleg, kíváncsi vagyok hogy az ilyen maybelline stb. reklámokban lévő lányokra tényleg azt kenik amit reklámoznak?! :D nem hiszem =/
VálaszTörlésnekem ez nagyon tetszik. és sokkal jobb szerintem mint a tipikus sztáros reklámok, amiken túl vannak retusálva Madonna, Julis Robert, meg stb.:D
VálaszTörlés*Julia Roberts
VálaszTörlésjaja... elnézek pár sztárt (nem titkoltan ugyebár scarlett johansson kampányaiért oda vagyok) de néha már sok... remélem senki nem hiszi el, hogy ők valóban a reklámozott terméktől néznek ki úgy ahogy...
VálaszTörlésszeretem terryt, de ez nem egy beauty kampány. inkább olyan viccelődés, mint amiket csak úgy fotóz utcán. hihetetlen, hogy ezért fizettek neki:D
VálaszTörlésés ráadásul milyen sokat...
VálaszTörlésja és ez is retusálva van ám, csak nem olyan jó minőségű :P
VálaszTörlésÉn sem rajongók az oda-vissza retusált fotókért, de sajna ebből van a legtöbb. Csak nem értem miért, hiszen a gyártók is pontosan tudják, hogy nem hiszi ezeket el kb senki. Pont olvastam erről egy cikket, de ennek ellenére még mindig nem értem, hogy akkor miért.:D
VálaszTörlésEz a kampánykép nagyon jó.:D Bírom az ilyesmit.:D Sokkal érdekesebb szerintem is.
(Andi)
Bikira: hát ez örök rejtély marad... vagy lehet, hogy vannak olyanok akik elhiszik?
VálaszTörlésVagy azt tudom még elképzelni, hogy ezek a márkák a reklámozó személy népszerűségében látják a sikert. Mármint, hogy mindegy elhiszik-e vagy sem, hogy jó a termék...biztos van, aki megveszi csak azért, mert mondjuk a kedvenc színésznője a reklámarc.
VálaszTörlésBelejöttem a filozofálgatásba.:D:D:D
előfordulhat, bár én mondjuk dolce-t nem azért vennék, mert scarlett reklámozza, hanem mert csodaszépek és mert muszáj a gyűjteményembe :D (egyébként meg mert csupa jót olvastam róluk)
VálaszTörlésszeretem a kampányfotókat :)) nehéz megfogni, hogy pontosan milyet, kb. ami üt a szépségével és egyediségével. nekem ez ebben a smashboxos képben nagyon nincs meg. engem ez az "otthonában felállítjuk" típusú alpári reklámokra emlékeztet, azt meg nagyon nem szeretem.
VálaszTörlésCsak mondjuk akiknek nincs az adott márka termékeiről tapasztalatai vagy nem ért hozzá, az ki tudja mi alapján választ. De persze én se vennék meg így senki miatt meg valamit, pláne nem méregdrága cuccokat.:D
VálaszTörlésNo de az tuti, hogy én is elfogadnék néhány Dolce kencét.:D:D
Ezek a mostani agyonretusált képek borzasztóak. Semmi valóság alapjuk. Szempilla reklám műszempillával, hajdúsító reklám műhajjal stb!Simán lehetne vmilyen szabályt hozni, h mennyit retusálhatnak. Mert ugye nincs olyan kép, amin minimum nincsen egy kis retus. A másik nagy kedvencem mint mikor sztárokat fényképeznek.Rengetegszer köze nincs a valósághoz:S Pont tegnap akadtam ki egy Britney képen. Köze nem volt a nőhöz.
VálaszTörlésBikira: kitenni vitrinbe :D olyan szépek...
VálaszTörlésEmese: sajnos hiába próbálják szabályozni egységesen elfogadott szabály nincsen rá, bár néha szoktak perelgetések lenni és mindig a kozmetikai márkák veszítenek, szóval észhez térhetnének már. Nem értem, hogy mi alapján gondolják azt, hogy nekünk erre van szükségünk. Mi meg sem vagyunk kérdezve.
Nekem az jutott eszembe erről a képről, hogy kicsit sokat ivott a csaj, és nem találja az arcát :D
VálaszTörlésVásárlásnál egyáltalán nem a reklám a döntő nálam, szívesebben támaszkodom tapasztalatokra. Néha komolyan megdöbbenek, mit próbálnak elhitetni a szerencsétlen nőkkel...
kicsit sokat kell már ehhez inni :D
VálaszTörlésNekem tetszik. Jók a provokatív reklámok, már csak abból a szempontból is, hogy felrázzák az embereket, és nem csak a célközönséget. Részemről teljesen mindegy, hogy sztár, modell, vagy akárki próbálja eladni az adott terméket, mert nem befolyásol különösebben, de jobban tetszenek azok a reklámok, amelyekben átlagos halandó nők szerepelnek. A hazug képek, tehát gyakorlatilag a néző átverése pedig undorító szerintem, de ha belegondol az ember, saját magát teszi röhejessé egy olyan cég, amely pl. méteres műszempillát használ a reklámjában. Egyébként is, értelmes embernek teljesen mindegy kell, hogy legyen, mit próbálnak vele megetetni :)
VálaszTörlésvááá Terry Richardson!!! az az ember:D na én még az ő beauty fotóit imádom szerintem nagyon szépek és ötletesek: http://www.jamienelson.com/
VálaszTörlésna megtaláltad :D
VálaszTörlésmeg meg és marha jók mint mindig:D
VálaszTörlésa tekintete tetszik (az ún. drámai arckifejezés nem nagyon jön be, a vidám mosoly/szexi félmosoly annál inkább), de nekem ez nem az igazi... olyan mintha kiakadt volna a fotós, és mérgében ráöntötte volna a modellre az alapozót :)
VálaszTörlésam sosem hittem a reklámoknak, és azt hittem, egy sztárfotó sosem tudna rávenni arra, hogy vásároljak... aztán pár napja csak zooey deshanel miatt megvettem a rimmel day 2 night spirált :)
és jó a spirál? :D
VálaszTörlésMeglepően jó... :)
VálaszTörlésNem nagyon merek nem vízálló spirált venni, mert sokat könnyezik a szemem :/ De ez nem kenődött el még a mostani 40 fokban sem, kibírta az egész napot, ellenben könnyen lemosható :)
A hosszabbító (day) része fantasztikus, a dúsítóval már kicsit trükközni kell, mert ha túl sok festék marad a kefén, menthetetlenül összeragadnak a pilláim.
Akciós is volt egyébként (kb. 1800 Ft rossmannban), összességében szerintem nagyon megérte :)
nem hangzik rosszul :D
VálaszTörlés