Napi smink - I'm a marine girl

Nem bírtam megállni és ki kellett próbálnom az Essence 50's Girls Reloaded csomagocskám kincseit. Egy modern tengerész-lányos sminket próbáltam csinálni, cicavonallal, pirospozsgás orcával és piros ajkakkal. A termékek nagyon cukik és nagyon jók, hihetetlenül szomorúságos, hogy pont ezt a kollekciót nem lehet kapni nálunk... 



Egy kicsit visszafogottabb szem...

Két palettát is felhasználtam :D.

Fényes, juhúúú!

A rúzs zseniális!

Összetevők:

ARC
  • L'Oréal Studio SecretsSmoothing and Resurfacing Primer
  • MAC Studio Finish Concealer (NC15)
  • MAC Studio Careblend Powder (Light)
  • MAC Gel Blush - Just a Pinch
  • Clinique Blushwear Cream Stick - Glow Blush
SZEM
  • MAC Paint Pot - Bare Study
  • Essence 50's Girls Reloaded Eyeshadow - You're a Heartbeaker, Come On Board Captain!
  • Essence Black Mania Carbon Black Eye Pencil
  • MAC Opulash
AJKAK
  • Essence 50's Girls Reloaded Lipstick - Back To The 50's

9 megjegyzés:

  1. Cher - ezer éve nem hallottam ezt a dalt, jó volt újra meghallgatni! Köszi!

    A rúzs hiperszuperül áll Neked! :D

    VálaszTörlés
  2. hehe :D sok tengerész van benne és köszi :D

    VálaszTörlés
  3. Hú nagyon szép a rúzs, nem is gondoltam volna, hogy ennyire jó. Nagyon megfájdult a szívem most.:D Szomorú. A rúzsokat, mind begyűjtöttem volna.:/

    VálaszTörlés
  4. a másikra nekem is fáj a fogam...

    VálaszTörlés
  5. köszönöm, a formspring után ez most jól esett :D

    VálaszTörlés
  6. Kedves Lolly! :) Neked mi a véleményed az essence black mania szemceruzáról? Mennyire fog erősen, és mennyire marad meg a vízvonalon? Előre is köszönöm :) Andi

    VálaszTörlés
  7. én maszatolásra nagyon szeretem használni, mert puha és nagyon jól pigmentált, az viszont egyénfüggő, hogy mennyire marad meg a vízvonalon, nálam egész jól bírja :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.