A szürke ősszel is hódítani fog - Chanel Fall Preview

A tegnapi Chanel Ready-to-Wear bemutatóján a színfalak mögött már az új őszi kollekció sminkjeit használta a márka kreatív igazgatója, Peter Philips. Egyértelműen marad a szürke őszre is, gyönyörű fémes-gyöngyös fényben, új textúrával. Ugyanis a szemhéjfestékek ezúttal krémesek. Kíváncsi vagyok rájuk nagyon, mert eddig olyan sok csalódást okoztak nekem a Chanel szemfestékei egészen az idei tavaszi kollekcióig, ami nagyon szuper volt. Remélhetőleg a krémes textúra is hozza, amit kell. A fotón egyenlőre három árnyalatot lehet látni: egy fekete, egy szürke és egy fehér, de reméljük lesz még több is. Természetesen a szürke szemsmink mellé gyönyörű grafitszürke körmök járnak. Nektek hogy tetszik? 

A modellek sminkje ilyen volt a kifutón. Szerintem abszolút kivitelezhető a hétköznapokon is!
És íme a fantasztikus újdonságok. Nekem az ecsetek tetszenek a legjobban :D.






forrás: makeup4all

2 megjegyzés:

  1. Miért okoztak csalódást az eddigi Chanel szemfestékek?

    VálaszTörlés
  2. szerintem nem fognak rendesen... és hamar bekeményednek/bezsírosodnak (pedig a sajátomhoz kézzel nem is nyúlok...)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.