TESZT | Pupa őszi újdonságok (Candy Punk + I'm Loveproof Liquid Lip Colour)

Igazán szégyellem magam, hogy a Pupa nyáron megjelent újdonságairól nem írtam végül (tudjátok a kis off és egyéb dolgok), ezért is vártam nagyon az őszi kollekciót, hogy végre valamilyen szinten bepótoljam az elmaradásomat. Na meg azért is, mert a Candy Punk kiadás és az I’m Loveproof folyékony rúzsok nagyon izgalmasnak tűntek már első blikkre is. És hogy ti se maradjatok ki a jóból, egy klassz kis Pupa csomagot ki fogok sorsolni az Instagram-on, szóval csekkoljátok le az oldalamat (@lollymakeupandbeauty). És akkor lássuk, hogy teljesítettek az aktuális újdonságok!



Candy Punk kollekció

Először kicsit furcsállottam, hogy őszre mi ez a rózsaszín kollekció, de a kompaktokat kinyitva és a termékeket kipróbálva már értem a koncepciót, ugyanis minden egy picit füstösebb hatású, nem pedig édeskés-cukorkás. Egyébként, ha jobban megnézzük, akkor már magán a csomagoláson is látszik, hogy mire számíthatunk, hiszen a metál rózsaszín mellett a felirat és a kompaktok alsó része kontrasztos army zöld. Nem ez lesz a kedvenc dizájnom a márkától, de egyébként nem rossz, amolyan később kezded el szeretni és értékelni típus. 



Maga a kiadás nem túl nagy: egy fényes pirosító, két rúzs, két szájceruza, egy szemhéjpúder, körömlakkok és két hajszínező balzsam. Ez utóbbiakat (mármint a körömlakkokat és a hajszínezőt) nem tudnám mire használni, ezért szeretném nyereményjátékra felajánlani nektek, részletek az instagram-on :). Viszont a pirosítót, a rúzsokat és a ceruzákat, valamint természetesen a szemhéjpúdert is lelkesen teszteltem, illetve használom.



A két rúzsról (3690 Ft) és a hozzájuk passzoló ajakceruzákról (2540 Ft) sok mindent nem tudok mondani, számtalan posztban dicsértem már őket, most sem tudok szinte semmi rosszat mondani rájuk. Az I’m Matt Lipstick-ek pigmentáltak, tartósak és gyönyörűek, csak a csomagolásuk bumfordi, semmilyen tartóba nem férnek bele… :D. A True Lips kontúrok krémesek és tartósak, aki szeret ajakceruzát használni annak mindenképpen ajánlom őket. A színek merészek és élénkek, a 074 Pretty Ruby (ceruza: 042 Spicy Burgundy) egy gyönyörű mély rózsaszínesebb és hideg tónusú piros, míg a 036 Dust Mauve (ceruza: 041 Mauve Dust) egy izgalmas, hidegebb mályvás rózsaszín. Nekem ez utóbbi egy kicsivel jobban tetszik, szerintem nagyon jó választás az őszi napokra, plusz nem egy mostanában túl szokványos szín.





A pirosító - amire én elég sokáig azt hittem, hogy amúgy highlighter, mert megtévesztett a nagy kiszerelése és a világos árnyalata - is egy érdekes, a Dust Mauve rúzshoz illő hidegebb, piszkos rózsaszínben pompázik (3690 Ft). A formulája kellemes, minimálisan porzik, a finise pedig fényes és még kis csillámok is vannak benne. Önmagában, mint pirosító nekem nem igazán jött be, ahhoz kicsit túl fényes (highlighternek viszont nagyon sötét) de toppernek bevált. Nem mondom, hogy csalódtam benne, de jobban örültem volna vagy egy hasonló árnyalatú matt pirosítónak, hogy őszinte legyek…



És akkor jöjjön az imádott 3D Eyeshadow (3900 Ft), ami ezúttal egy ragyogó színes (leginkább pink és lilás) csillámokkal teleszórt aszfaltszürke színt kapott. Aki olvas egy ideje az biztosan tudja, hogy ez az egyik legkedvesebb szemhéjpúder formulám, megszállottan gyűjtöm és imádom őket :). Erre sem tudok rosszat mondani, ugyanaz a textúra, krémes, durván pigmentált és extra látványosan ragyog! Mesés füstös sminket lehet készíteni, biztos vagyok benne, hogy elég sokat elő fogom venni az ünnepi időszakban, ha bulizni megyek.






I’m Loveproof Matt Liquid Lip Color

Az ősz másik nagy dobása a Pupa-nál az I’m Loveproof nevet viselő matt folyékony rúzs (3690 Ft), ami a márka eddigi legmattabb, legtartósabb és szerintem legkényelmesebb ilyen jellegű terméke. Összesen 12 árnyalat létezik belőle, én ezek közül az alábbiakat próbáltam ki:
  • 001 Light Rose – visszafogott rózsás, meleg tónusú nude
  • 006 Vintage Rose - mély, tompa rózsa
  • 007 Bright Fuchsia - élénk pink
  • 009 Red Pop - élénk és világosabb hideg tónusú piros
  • 011 Kiss Me Red - hideg tónusú mélyvörös




Nálam mindegyikük teljesen egyformán teljesített, rendben volt a pigmentáció (egy rétegben is fednek), a formula nagyon kellemes, könnyű vele dolgozni, szépen terül és lehet rétegezni (bár felesleges, mert nem kopik), de a legfontosabb számomra, hogy egész kényelmesek az ajkakon. Nagyon mattra leszáradnak és brutál tartósak (ivás, evés, akár zsírosabb kaja is), de valahogy mégsem éreztem azt, mint más folyékony rúzsoknál, hogy legszívesebben levakarnám őket kb. a nap felénél. Persze minden nap nem tudnám őket használni, de ha valami tényleg tartós sminkre vágyok, akkor inkább ezek után nyúlok mostanában (lekörözték még a JSC Velour Liquid Lipstick-et is). 





A Pupa most sem okozott csalódást (elég ritka, csodálkoztam volna :D), szinte minden újdonság nagyon tetszik, talán egyedül a Candy Punk pirosító nem lesz a kedvencem. Az I’m Matt rúzsok szuperek, a Dust Mauve gyönyörűséges, őt ajánlom figyelmetekbe, akárcsak a szemhéjpúdert és az I’m Loveproof folyékony rúzsokat. 

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.