TESZT | Essence From Santa With Love trendkiadás

Tavaly nagyon jól sikerült az Essence ünnepi kollekciója, a Ho! Ho! Ho!, a cuki, rusztikus hangulatú szemhéjpúder palettát pedig azóta is sokat emlegetjük beauty körökben, hiszen a márka egyik kiemelkedő darabja lett. Pont emiatt (is) vártam nagyon az idei, From Santa With Love elnevezésű kollekciót, hiszen hasonló felépítésű – paletta, highlighter, cuki, gyűjthető ecsetek – és a képek alapján ígéretesnek is tűntek a termékek, a színek pedig azonnal elvarázsoltak. A hivatalos megjelenés ugyan november közepe, de a Pink Pandán már október végén elérhető vált, ekkor csaptam le én is a pár termékre. Sajnos a webshopban már nem elérhető a kollekció, de ne aggódjatok, hamarosan ki fog kerülni a dm üzletekbe!





From Santa With Love Eyeshadow Palette - Express Delivery From The North Pole (2959 Ft)

Ennek a cuki kis palettának a külsejére nem lehet egy rossz szavam sem. A trendkiadás nevéhez hűen boríték alakú, amit ki kell hajtogatni, hogy hozzáférhessünk a szemhéjpúderekhez. A csomagolás aranyba és fehérben pompázik, minden fontos információ megtalálható rajta, a mágnes erősen zár és nem pehelykönnyű, van benne anyag, mégis abszolút kompakt és utazóbarát a kiszerelés. Nekem nagyon tetszik, aranyos és olyan más, jól átgondolt, témához illő, de nem giccses. 




A paletta elsősorban rózsás tónusú és arany színeket tartalmaz, van benne 6 matt, 2 csillámos, 2 metálfényű és 2 csillám árnyalat. A mattok kicsit porolnak és építeni kell őket, de ettől függetlenül elég jól sikerültek, pigmentáltak és szépen satírozhatóak, könnyű volt velük dolgozni. A tartósságuk pedig kiemelkedő, alap nélkül is egész nap bírták, egyáltalán nem koptak meg. A csillámos tónusok (középső sor második és negyedik pan), elsőre egyszerűen mesések, igazán különlegesek, de ugyanakkor trükkösek is. Szárazon, ecsettel nagyon nem jók, ujjal elmennek, egyedül nedvesen mutatták meg az igazi arcukat, de egy nagyon jó, kicsit ’ragadósabb’ alappal is szépek. A tartósságuk meh, a nap közepére elvesztették a fényüket. A két metálfényű árnyalat hibátlan, gyönyörűek és ujjal felapplikálva a legintenzívebbek. A csillámok pedig szintén jól teljesítettek, önmagukban is megtapadnak a bőrön, fel lehet őket építeni akár ecsettel, akár ujjal is. Potyogást nem igazán vettem észre, ez mindenképpen plusz pont :).






From Santa With Love Face & Body Highlighter - Let It Glow! (1499 Ft)

Valamiért úgy éreztem, hogy ezt a highlightert meg kell rendelnem, annak ellenére, hogy csak egy sima fehéres tónusú darabnak tűnt és persze olyanom meg már van otthon. Aztán kiderült, hogy tévedtem és jók voltak a megérzéseim, mert ez egy nagyon különleges darab, itthon még nem találkoztam hasonlóval sem a drogériákban, sem a high-end márkák között. Nem akarom feltétlenül a Fenty Diamond Bomb-hoz hasonlítani, mert még nem volt szerencsém élőben látni, de a videók alapján ugyanannak a típusnak tűnnek. Vagyis, konkrét szín nincsen, csak ragyogó ezüstös kristályfény a bőrön! Nagyon szép a hatás, akár önmagában, akár más highlighterek felett használva. A formula egyébként inkább krémre hasonlít, de valahogy mégsem az, de ugyanakkor nem is púder, kicsit meghatározhatatlan, de könnyen kezelhető, akár ecsettel, akár ujjal is.





Én idén is majdnem maximálisan elégedett vagyok az Essence ünnepi kollekciójával. A szemhéjpúder ár/érték arányban szerintem szuper, csak a csillámmal megszórt árnyalatok teljesítenek gyengébben, de engem most ez annyira nem zavar. A színek jól variálhatók, a teljesen natúr sminktől, az extrém ragyogó alkalmi make-upig bármit lehet vele készíteni. A highlighter egy igazi kis kincs, nem érdemes kihagyni, must have ;). Az ecsetről pedig nem akartam hosszan írni, abszolút működőképes, aki szereti ezeket a kis giccses darabokat, annak mindenképpen javaslom. Van egy olyan érzésem, hogy hamar el fogják kapkodni a cuccokat a display-ekről, úgyhogy legyetek résen! (Ha látom kint a kollekciót valahol, akkor azonnal szólok instán!)


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.