Hajnapló | Régi és új kedvencek (plusz egy nem kedvenc)

A legutolsó hajnapló óta bizony rengeteg új hajápolási terméket próbáltam ki, amik közül elég sok hamar a kedvencemmé vált, gondoltam megosztom őket Veletek :). Egy ideje változtattam a hajam kinézetén, leginkább a színén, ugyanis nagyjából fél éve áttértem a rosegold/rézszőke árnyalatra, ami sokkal különlegesebb és világosabb, mint eddig bármikor, így nyilván másfajta ápolásra, nagyobb odafigyelésre volt/van szüksége. Amíg picit rózsaszínesebb tónusú volt, addig rendszeresen átmostam színezővel is, de most csak simán barackos rezes, ráadásul hiperszuper festékkel lett megcsinálva (Wella Illumina, piszok drága, de megérte), ami úgy veszem észre, hogy egyrészt abszolút nem kopik, másrészt gyönyörű fénye is van tőle a hajamnak. Persze ettől függetlenül vigyázok rá, leginkább a lenti termékekkel :).




Lee Stafford CoCo LoCo termékcsalád (2690 Ft-tól)

Szerintem egy aktuális kedvences vagy hasonló posztban már említettem a Lee Stafford kókuszos termékcsaládját, aminek teljesen a rabjává váltam. A hajszárítás segítő/hővédő krémet már majdnem el is használtam, egyszerűen imádom, mert puhává és nagyon könnyen kezelhetővé teszi a hajamat, ráadásul azt vettem észre, hogy egyre egyenesebbre tudom szárítani, amióta használom. Ugyanilyen szuper a száraz sampon is, ami amellett, hogy tökéletesen működik még isteni kókuszillata is van, amit egész nap érzek. A kókuszolajat is imádom, ez váltotta kis most nálam az olajat, amit száraz/egyenesített hajra szoktam használni. Csak ajánlani tudom ezt a termékcsaládot, szerintem száraz, igénybe vett hajra fantasztikusak!

Vedd meg itt: Müller drogériák és Douglas parfümériák






Got2B Playful Styling Primer (1599 Ft)

Ha göndören hagyom a hajamat, akkor csakis ezzel a kis styling krémmel tudok magamnak tartós és szép loknikat varázsolni, de tökéletesen bevált tükörsima frizurához is. Kellemes, könnyed textúrája van, egyáltalán nem ragad, nem nehezíti el a hajat és finom az illata. Nem is kell többet mondanom :).

Rendeld meg innen: Rossmann webshop




Cien Professional Heat Protection Spray (529 Ft)

Nagyon, de nagyon kíváncsi voltam erre a termékre, amióta megtudtam, hogy a Lidl Cien szépségápolási márkája egy kis fazonigazításon esett át. Vajon mennyire lehet jó egy ennyire nagyon olcsó termék??? Mit várhatok tőle? Nos, az igazság az, hogy szerintem teljesen rendben van ez a hővédő spray (és egyébként a sampon is 😄). A formula nagyon klassz, nem tapasztja össze a hajat (ezt sok hasonló terméknél tapasztaltam már, hogy ragacsosak lesznek a tincseim tőle), lehet nedves és száraz hajra is használni (vasalás előtt). Hogy a hőtől mennyire véd, azt nehéz megmondani, de nem lett rosszabb/szárazabb/sprődebb/roncsolódott a frizurám, szóval valószínűleg működik rendesen. Nagyon megéri kipróbálni szerintem.

Vedd meg itt: Lidl üzletek




Satinique Hair Oil Serum (6600 Ft)

Elég régóta el sem tudnám képzelni a hajápolási rutinomat egy jó kis olaj nélkül és a legújabb áldozatom rögtön be is lopta magát a szívembe. Az Amway Satinique márkájának olaj szérumából csak egy csepp kell a hajvégekre (ez a 100ml évekig fog tartani) és máris élvezhetjük a varázslatot, ugyanis pillanatok alatt szebb, puhább és persze fényesebb lesz a hajunk tőle. Argán-, avokádó és kukui mag olaj van benne, ráadásként pedig az illata is valami elképesztően finom, édes és gyümölcsös. Én hajszárítás előtt és után is szoktam használni egy-egy cseppet.

Rendeld meg innen: Amway webshop





L'Oréal Professionnel Mythic Oil Souffle d'Or Sparkling Conditioner (3290 Ft)

Imádom a L'Oréal Professionnel termékeket és egészen idáig egyikben sem kellett csalódnom. De ez az arany csillámmal és mindenféle olajokkal dúsított balzsam egy darab - kimondom - szar. Konkrétan összegubancolja a hajamat... Az én hajamat, ami soha nem gubancolódik egyébként. Eleve fura az állaga, hiszen nem egy megszokott balzsamhoz hasonlít, de ez még tetszett is, hogy olyan, mint egy arany zselé, gondoltam biztos a sok olaj vagy valami, de jó lesz majd a kis agyongyötört hajamnak, erre olyan, mintha nem is tettem volna rá semmit. Borzalmaaaaaaaaas! Egyedül az illata jó. Nagyon nem ajánlom és most nézem, hogy a krémmánián sem túl jó az értékelése. Bukta...




Nektek mik a legújabb hajápolási kedvenceitek???

1 megjegyzés:

  1. Milyen erdekes, bar talan annyira megsem meglepo, hogy ami valakinek nagyon jol mukodik, az masnak abszolut nem. En is kiprobaltam a Cien Professional Heat Protection Spray-t es nekem voltak tincsek, amik osszealltak tole. De azert adok neki meg egy eselyt, hatha en szurtam el valamit. :)
    A L'Oreal-on nagyon csodalkoztam, a csomagolas engem is elcsabitott volna biztosan, de meg jo, hogy ide tevedtem, igy ellen fogok allni.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.