Holiday 2015 | The Body Shop ünnepi smink kollekció

Borzalmasan unom már az októbert, a hátam közepére kívánom a Halloween-t és legyen már végre november, aztán meg gyorsan december, mert már nem bírom idegekkel, hogy nincsen minden karácsony dekorációval beborítva. Tudom, tudom... súlyos karácsonyitisz, ami most éppen abban nyilvánult meg a legutóbb, hogy egészen a Jászai Mari térig mentem el hópelyhes-illatos vécépapírért (pedig a város másik végében lakok). Kínomban pedig tovább bombázlak benneteket az ünnepi kollekciókkal. 





A The Body Shop idén artdeco-sra vette a figurát a karácsony tiszteletére és a két részre osztott smink kollekciójának darabjait ezüst (hidegebb tónusok, kékek, szürkék, rózsaszínek), illetve arany (melegebb tónusok, piros, arany) geometrikus minták díszítik. A szemhéjpúder paletták nagyon aranyosak, a melegebb tónusú verzió kifejezetten tetszik (jajj nekem és a pénztárcának), de az arany glitteres lakk és a nude rúzs is szimpatikusnak tűnnek. Azt a fénypúder dolgot meg illene már végre kipróbálnom, szégyen, hogy nekem, aki odáig van a csillámos dolgokért még egyetlen egy ilyenem sincs... Wishlist-re vele :D. A kollekció egyébként hamarosan kint lesz az üzletekben is, árakat sajnos viszont még nem tudok. Nektek hogy tetszenek???










4 megjegyzés:

  1. ismerős a hópihés-illatos wcpapír szindróma, valahogy iszonyúan megnyugtat, hogy nem csak nekem kellett megvenni október elején :D
    viszont ez a karácsonyi kollekció sem fogott meg, nem is tudom, mi van velem :( just.. nope

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na most én is megnyugodtam, hogy nem én vagyok az egyetlen :D

      Törlés
  2. Én eddig azt sem tudtam, hogy van ilyen wc papír :D honnan? :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. zewa amúgy :D tavaly is volt már, de a drogériákban most még nem láttam sajna :( amúgy az ázsiai diszkontban vettem :D

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.