Újdonság | MAC x Guo Pei Collection

8:57 du.
A MAC egy igazi csemegét tartogat a rajongói számára a következő hónapban: a csodálatos haute couture ruhakölteményeiről ismert kínai tervezővel, Guo Pei-jel készítettek közös kollekciót, ami szépséges és egyedi külsőt kapott. Az első vélemények és swatchok alapján nagyon-nagyon ígéretesnek tűnnek a termékek, a színek változatosak, a formulák kiválóak és úgy, ahogy van jól kihasználhatónak tűnik minden. A kollekció részét képezi két négyes szemhéjpúder, két pirosító, egy highlighter, három zselés tus, három rúzs, három szájfény és két ecset. Arról sajnos még nincsenek információim, hogy nálunk kapható lesz-e, de remélhetőleg igen. Nektek hogy tetszik ez a kollekció?


Morning Light Eyeshadow Quad (Sweet Vapours, Walking Dawn, Amber Lights, Earthy Scents)

Night Sky Eyeshadow Quad (Nehru, Bright Moon, Blue Horizon, Celestial Peak)

Fluidline - Blue Fountain, Darkness Of Calm, Palm Tree

Powder Blush - Lotus Blossom

Powder Blush - Red Water Lily

Beauty Powder - Moonlight

Lipstick - Brave Red, Ethereal Orchid, Zenith

Cremesheen Glass - Pale Moon, Bright Pink Bouquet, Love Of Roses

213 Fluff Brush, 129 Powder/Blush Brush



24 megjegyzés:

  1. Csomagolas! (a lenyeg :D ) Nagyon szep es luxusra hajazo

    Volt egy kistukrom ilyen stilusu csomagolassal - kb 10 evig tartott, tavaly tort el a tokja, igy nem tudom tovabb magammal hordani :/

    Eddig meg nem sikerult magam ravenni, hogy MAC-nel vasaroljak - annyi sztorit hallottam mar, hogy sznobok, arrogansak az eladok, hogy kicsit tartok toluk. Pedig egy kisebb kivansag listat mar reg osszeraktam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindenképpen a westend-be vagy az aránéba menj, ott nagyon kedvesek a lányok :) (a váciban már kevésbé, ez tény, még szerintem is)

      Törlés
    2. Koszi a tanacsot :) ha arra jarok, akkor majd ezt a kettot veszem celba

      A Vaci utcaban meg a Muller is sznob, nem hogy a MAC XD

      Törlés
    3. én a Westendben is azt tapasztaltam, hogy nem túl segítőkészek, viszont az Alleeban nagyon kedvesek :)

      Törlés
    4. Én pont a Westendben nem tapasztaltam nagy segítőkészséget. Az Allee, Váci és az Aréna üzletben nem volt ilyen gondom. A Váciban még velem nem voltak soha sznobok, pedig ott gyakran megfordulok, mert közel laknak anyósomék :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. nem vagyok szájfényes, de most nekem is nagyon tetszenek :)

      Törlés
  3. Én is hallottam olyan sztorikat, h az eladók finoman szólva is arrogánsak de én eddig csak hiperkedves és maximálisan segítőkészekkel találkoztam MACéknél, imádok hozzájuk bemenni. :-) A péntatyim már kevésbé :-D
    Visszatérve a témához: gyönyörű, tényleg luxus(nak néz ki) a csomi, az ecsetkék JAJ! :-)
    Igazán mind kéne, ez egy jól sikerült kolleksön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dettó, én is imádok bemenni hozzájuk, bár engem már régóta ismerősként üdvözölnek :D :D :D

      Törlés
  4. nekem pont az Arénában voltak nagyon bunkók és a Váci utcában meg kedvesek a lányok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez de fura :D én a váciba meg már be sem merek menni...

      Törlés
  5. A csomagolással mindig levesznek a lábamról :D Bár a beltartalom is elég szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és ez a csomagolás most extra jól sikerült :)

      Törlés
  6. Hajaj :D a bunko emberek legbosszantobb tulajdonsaga, hogy nem egy blokkba tomorulnek, hanem szet szorva talalhatoak meg "mindenki oromere" :D

    Bar az igazsaghoz hozzatartozik, hogy en nem vagyok egy kifejezetten karakan szemelyiseg, sot mondhati eleg besz*ri egyen vagyok - de ez mar az en saram. :)

    VálaszTörlés
  7. temptalia: This collection is extremely limited edition; it will only be available at South Coast Plaza in California and the 5th Avenue in New York stores on October 1st and online (September 24th).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. állítólag nemzetközi szinten lehet majd több helyen kapni :)

      Törlés
  8. Ez a csomagolás!!!! :OOO Minden kell!!!! :D De előtte megyek bankot rabolni :D mert tuti csillagászati áruk lesz :(

    selfspa.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tuti nagyon drágák lesznek, jóval többre saccolom őket, mint a normál MAC árakat :((((

      Törlés
  9. Azt olvastam vhol h itthon nem lesz elerheto ez a kollekcio, de en meghalok ha nem lesz az enyem a highlighter es egy pirosito :O ;-(( meseszep ez a kollekcio...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.