Matt szájfény??? IGEEEN!!! (avagy L'Oréal Paris Infallible Mega Gloss teszt)

Nagyon izgalmas újdonsággal rukkolt elő nemrégiben a L'Oréal Paris, amiről már esett pár szó a Facebook oldalamon, de itt a blogon még nem foglalkoztam vele bővebben. Mivel azonban voltam olyan szerencsés, hogy a dm és Szandra (The Very Style Blog) jóvoltából kipróbálhattam kettőt az Infallible Mega Gloss-ok közül, így elérkezett az idő, hogy közelebbről is megismerkedjünk ezekkel a szájfényekkel.



Az Infallible Mega Gloss-nak összesen 25 árnyalata létezik, ezek közül még nem tudom, hogy mennyit lehet majd hamarosan itthon is kapni (én még egyelőre nem találkoztam velük a drogériákban, de a helyük már megvan az állványokon). A finisük változatos, vannak csillámosak, krémesek, neonok éééés mattok is. Én ezen utóbbiak közül mutatok most meg Nektek kettőt.



A csomagolás egyszerű, elegáns, szép és kicsi, sehol semmi felesleges jelzés, csak egy L'Oréal logó és az árnyalat neve a fekete tubus tetején. Nincsen benne semmi különleges, az applikátorban azonban annál inkább. Az YSL-nél már találkozhattunk ezzel a kis szájformájú megoldással, ami hihetetlen módon megkönnyíti a felvitelt, nagyon precízen lehet vele dolgozni, ami egy intenzív és drámai árnyalatnál (és a matt formulánál) különösen jól jön. Sok-sok piros pont érte! A szájfényeknek pedig finom, édeskés illatuk van, hála a jó égnek, hogy nem olyan, mint a L'Oréal rúzsoknak...


A két színem a Smoke Me Up - intenzív pinkes bogyószín, amolyan helló ősz- és az Amen - barnás barackos nude és az a nééév. Mind a kettő nagyon erősen pigmentált, könnyű, krémes formulájú, szép, egyenletesen lehet őket felkenni. A finisük pedig valóban majdnem matt (inkább félmatt) és ennek ellenére valóban szájfények, akár lehetséges ez, akár nem. Ugyanis érzésre tényleg olyanok, mintha szájfények lennének, nem ragadnak, de csúszkálnak és még valamennyire hidratálnak is. Kicsit olyanok, mint a Color Riche L'Extraordinaire folyékony rúzsok (az illatuk is olyan :)), csak nem fényesek. Tartósnak nem mondanám őket, mászkálni is szeretnek, de végül is szájfények, nem igaz... nem is várhatunk mást (na, jó azért egy átlag szájfénynél tartósabbak és többet nem írom le a szájfény szót).



Összességében, wow, csúcsszuperek az Infallible Mega Gloss mattok, szerintem érdemes lesz majd velük egy próbát tenni mondjuk a Glamour napokon, mivel árban kicsi húzósak lesznek (én egy krémesre vagy egy csillámosra azért még beneveznék). 

L'Oréal Paris Infallible Mega Gloss
Elérhetőség: drogériák
Ár: 2990 Ft

8 megjegyzés:

  1. A smoke me up nagyon tetszik, biztos megnezem majd... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, biztos vetek majd rájuk egy pillantást :)

    VálaszTörlés
  3. A Smoke me Up ugyanolyan szín, mint a most kivont Catrice folyékoly ajakrúzs Megan Fuchsia árnyalata, ami a legeslegnagyobb színkedvencem all the time.

    VálaszTörlés
  4. Nem rossz, de annyira nem kattantam meg tőlük. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én az egyik csillámosabb színüktől nagyon, pedig nem vagyok szájfényes :D

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.