NOTD | Pretty in pink a Miss Sporty-val

Amikor elkezdtem felkenni ezt a két lakkot a körmeimre, nem tudtam másra gondolni csak arra, hogy én igazság szerint nem túlzottan szeretem magamon a rózsaszín dolgokat... Sem sminkben, sem ruhában, sem körmökön, sem sehol... Pedig egyébként csípem ezt a nagyon csajos színt, de mégsem érzem a magaménak ezek szerint, ha a viseléséről van szó. Aztán a felkenés után, magam sem értem hogy hogyan, de beleszerettem a világos rózsaszínbe. Csak nézem és nézem, és nagyon tetszik és szép és cuki és nem akarom lemosni, sőt a lábikómra is ezt akarom használni. Nyilván sokat dobott a dolgon, hogy makulátlanul fel lehet vinni, hogy hihetetlenül gyorsan szárad, hogy irtó kényelmes az ecsete, hogy csodás a fénye és, hogy tartós is ez a lakk. 





Persze a sötétebb pinknek is ugyanilyen jó tulajdonságai vannak, de a világosabb azért színben jobban tetszik. Szóval, iszonyatosan kellemes meglepetés-e volt ez a Miss Sporty-nak, azt hiszem ezek után bátran fogok a körömlakkjaik felé nyúlni a drogériákban. A Clubbing Color Nail Polish-oknak egyébként 18 árnyalata (élénkek, pasztellek, krémesek, gyöngyházasak) létezik, az áruk pedig 500 Ft körül mozog.







3 megjegyzés:

  1. Tényleg szép ez a lakk, pedig eléggé problémás színről van szó, általában ezek szeretnek csíkozódni.
    Régen volt már Miss Sporty lakkom, hamar besűrűsödött és nehéz volt kibányászni az üveg miatt a maradékot, bármilyen cuki is az üveg, szerintem direkt arra megy a gyártó, hogy úgysem akarja senki kinyerni az utolsó cseppet, max. kiönteni lehet az ecsetre.

    VálaszTörlés
  2. @Audrey80: óóó én még soha nem jutottam el egy lakknál sem a végéig.... :D de tény, hogy hajlamosan besűrűsödni, bele kell dobni egy ilyen kis golyócskát, szerintem akkor jobban fel lehet őket rázni :) de egyébként én is meglepődtem, hogy mennyire szép ez világos rózsaszín, az első réteg ugyan csíkoz, de egyébként ilyen szép a harmadik után a végeredmény :)

    VálaszTörlés
  3. Az a babarózsaszín gyönyörű! :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.