TESZT | Catrice Le Grand Bleu Eye Shadow Pencil - Mermaid It

Már egy ideje lehet kapni a Catrice Le Grand Bleu trenkiadását, valahol el is fogyott és már új van kint, de úgy vettem észre, hogy vidéken még sok helyen elérhetőek a termékek. A shadow cerkákat már nézegettem egy ideje, próbálgattam is őket, nagyon tetszettek, de pont azt a színt nem találtam sehol, amit kinéztem magamnak. Aztán egy rövid hatvani kitérő alkalmával sikerült végre lecsapnom rá :).





A ceruza külseje nagyon tetszetős, egyszerre szép és praktikus ez a csomagolás. Praktikus, mert nem kell faragni, tekerős az alja és szép, mert ezüsttel van díszítve az egyébként a belső színével megegyező műanyag tok. Persze lehet, hogy a kollekció többi, harsányabb, vagy gyöngyházas darabja mutatósabb, de nekem kifejezetten tetszik ez az árnyalat.



Maga a ceruza nagyon finom, puha textúrájú, könnyedén siklik a bőrön és mesésen pigmentált. Nagyon jó vele rajzolgatni, de ha el szeretnénk dologzni, akkor piszok gyorsnak kell lennünk, mert egy pillanat alatt megszárad és akkor nem fogjuk tudni lerobbantani sem :). Iszonyatosan tartós, a kezemről konkrétan alig tudtam levakarni, de azért egy jó kis szemfestéklemosó vagy micellás víz elbánik vele. Jó választás nyárra, strandoláshoz :). Ha jól rémlik, akkor talán négy árnyalata elérhető, én a Mermaid It nevű metálos fényű rózsa-aranyat választottam, de van még egy kék, egy rózsaszínes fehér és egy lilás szín is. Azok akik szeretik a szupertartós, könnyen kezelhető szemfestékeket ne hagyják ki a Catrice Le Grand Bleu Eye Shadow Pen-jeit! Ti mit gondoltok róla?




Catrice Le Grand Bleu Eye Shadow Pen - Mermaid It
Elérhetőség: Müller, Rossmann
Ár: kb. 1199 Ft

1 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.