30 Tag by Caloz

11:16 de.
Nagyon megtetszett ez a tag Caloz blogján (ITT), jó volt olvasni az ő válaszait is és a kommentelőkét is, bár én saját kitöltésre túl személyesnek gondoltam. Aztán gondoltam miért ne, néha ilyen is kell :). Ha gondoljátok kommentben vagy akár a saját blogotokon töltsétek ki ti is, a lényeg, hogy lehetőleg egy szóban kell válaszolni a kérdésekre. Enjoy!



1. Hol van a mobilod? A kezemben.
2. Milyen a pasid? Semmilyen.
3. Milyen a hajad? Rézvörös.
4. Anyukád? Hiányzik.
5. Apukád? A főnök.
6. Kedvenc tárgyad? Kindle.
7. Mit álmodtál múlt éjjel? Szerintem semmit.
8. Kedvenc italod? Ásványvíz.
9. Álomkocsid? Mustang.
10. A szoba, ahol épp most ülsz? Nem szobában ülök.
11. Az exed? Homályos emlék.
12. A félelmed? Céltalanság.
13. Mi szeretnél lenni 10 év múlva? Sikeres.
14. Kivel lógtál múlt éjjel? Lakótársakkal :).
15. Mi nem vagy? Kitartó.
16. Az utolsó dolog amit csináltál? Lyútúboltam.
17. Mi van rajtad? Telitalpú cipő.
18. Kedvenc könyved? Az elme gyilkosai.
19. Mit ettél utoljára? Nektarint.
20. Az életed? Egyre izgalmasabb.
21. Hangulatod? Oké.
22. A barátaid? Imádnivalóak és őrültek.
23. Min gondolkozol épp most? A titkos projectemen.
24. A kocsid? Delfinkék.
25. Mit csinálsz éppen? Blogolok.
26. Milyen volt a nyarad? Semmilyen.
27. Mi megy éppen a tvben? Nemtom.
28.  Mikor nevettél utoljára? Pár perce.
29. Mikor sírtál utoljára? Februárban.
30. Suli? Nem hiányzik.

2 megjegyzés:

  1. Ma pont egész délelőtt nyál-csorgatva mustang kocsik képeit bámultam.(mert nekem is az az álomkocsim) :))) Egyébként jó a tag, néha jó kicsit személyesebb dolgokat is olvasni.
    Viki

    VálaszTörlés
  2. Néha én is látok itt a belvárosban egyet és hát jajjjjj *-*

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.