Tangle Teezer, te csodás

Katt a képre a fésűkért!

A Tangle Teezer speciális fésűvel (vagyis az amerikai verziójával) még kint Amerikában találkoztam, a családnak volt egy és bevallom én is rendszeresen használtam, mert annyira megtetszett. Azonban soha nem néztem utána, hogy valójában mire is jó ez a szilikonkefe, miért jó és hogy honnan is jött. 




De most megint elkezdett érdekelni a dolog, mert egyre többet foglalkozok a hajammal és egyre inkább törődök is vele (bevallom néha elhanyagoltam, szégyen gyalázat...). A Mythic Oil kúra eddig nagyon jól működik, szép tőle a hajam, de sajnos felelőtlen módon a drága balzsam és olaj mellett nagyon rendetlen vagyok és tépem a hajam a fésűkkel és hát, nagyon nem kéne és nagyon nem tesz jót. Pont erre megoldás a Tangle Teezer, amire az iParfümeria-ban bukkatam rá! A speciális fésűt egy angol fodrász találta ki, aki megunta, hogy a sima fésűk és kefék húzzák és törik a frissen festett/mosott/kezelt hajat. A Tangle Teezer-nek speciális műanyagból készült puha sörtéi vannak, amikkel nem tesznek semmilyen kárt a sörényünkben.

Tangle Teezer Salon Elite - 3120 Ft (Katt a képre!)

Tangle Teezer Compact Styler - 3400 Ft (Katt a képre!)


Bátran lehet használni vizes és száraz hajra is, megkönnyíti a balzsamok és pakolások eloszlatását, minden hajtípuson lehet használni, könnyű tisztán tartani és ráadásul már többféle verzióban is kapható. Az Original volt az első verzió, ő duci, fényes és színes, majd jött a Salon Elite, ami kicsit karcsúbb, hosszabb és jobban kézreálló. Ha esetleg túl csúszósnak találnák ezeket a típusokat, akkor van egy speciális anyagú is, az Aqua Splash, amit hajmosáskor használhatunk. Utazáskor sem kell megválni kedvenc Tangle Teezer-ünktől, hiszen van belőle édes kompakt is, aminek sörtéit egy speciális 'tető' védi. És hogy a gyerekek sem maradjanak ki a jóból, nekik ott a kis vicces virágos formájú fésű. Mindegyik terméket megtaláljátok az iParfumeria webshopjában, itthon nálunk tőlük lehet a legolcsóbban beszerezni az eredeti Tangle Teezer-t. Csak kattintsatok a képekre! Ti próbáltátok már ezt a csodafésűt? Én nem tudom eldönteni melyik színt válasszam...

Tangle Teezer Aqua Splash - 3280 Ft (Katt a képre!)

Tangle Teezer Magic Flwerpot - 4420 Ft (Katt a képre!)

21 megjegyzés:

  1. Már kb félezer éve a whislistemen van, de eddig nem volt itthon beszerezhető, így mindig letettem róla, na de majd most :D.

    VálaszTörlés
  2. pont a napokban nézelődtem én is Tangle Teezer után és az iparfümérián megrendelni kb jobban megéri, mint pl ebayen :O na ez a szép :D

    VálaszTörlés
  3. Pont a napokban nézegettem én is őket... de nem tudom eldönteni,hogy vegyek-e vagy sem... van aki isteníti van aki meg nem... na most döntse el az ember,hogy jó-e vagy sem :D ha vennék kéket vennék,mert az a kedvenc színem :D amúgy tényleg itthon olcsó... ebayen jó drágán adják...főleg,hogy most még a dollár is fent van...

    VálaszTörlés
  4. En több londoni bootsban néztem, de ott is drágább volt. Köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
  5. Na én ezt még nem láttam, úgy látszik, leragadtam a disznósörtés fésűnél.:D De amúgy érdekesnek tűnik.:)

    pamacs-ka.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. szintén ezer éve wishlisten van, köszi a tippet..mostmár iparfüméria webshopban is pakolgathatom össze a kis kosaram :D

    VálaszTörlés

  7. Ez tényleg remek kis darab, én vagy 5 éve vettem egy angliai webshopban, itthon olcsóbb :)

    VálaszTörlés
  8. én is azt néztem, hogy basszus itthon olcsóbb, mint kint :) Szerintem érdemes befektetni rá, pláne azoknak, akik vizesen is fésülik a hajukat :)

    VálaszTörlés
  9. Felkeltetted az érdeklődésemet. Igaz én még csak mostanában kezdtem használni a vaddisznószőr hajkefét, merthogy elvileg az természetes anyag, nem károsítja a hajat stb... kíváncsi lennék olyan véleményére, aki mindkettőt próbálta :) mert egyébként nagy hajnövesztésben vagyok.

    VálaszTörlés
  10. én használtam mind a kettőt, nagyon szeretem a vaddisznót, mert fényes tőle a hajam, de kifésülésnél és vizes hajra a tangle teezer verhetetlen

    VálaszTörlés
  11. Először Zoella videójában láttam a YouTube-on, aztán szépen lassan valahogy minden beauty-vlogger videójában felfigyeltem rá, így elkezdtem keresni, és a Müllerben találtam meg egyedül 5000 HUF környékén... :S Aztán online is rátaláltam, de még nem volt alkalmam megvenni. Csak jót hallottam rólam és már alig várom, hogy legyen rá pénzem megvenni. :D

    VálaszTörlés
  12. Kiprobaltam, nem kedveltem mivel elegge suru a hajam. Viszont a 3 eves kisfiamnak nagyon bevalt;-)

    VálaszTörlés
  13. óóó nekem lila van 1 hónapja :))) imádom!! amúgy (bocsi h itt kérdezem) de csak nekem nem jó a sminkbox vagy másnak sem??? nem nyitja meg :(

    VálaszTörlés
  14. A fekete és az alatta lévő totális szerelem, az egyik esélyes nálam, mellé pedig egy Aqua Splash a hajpakolásokhoz...

    VálaszTörlés
  15. Nekem az első van. Vizes hajra nagyon jó, de száraz hajon semmi extra. Sajnos a sörték nem olyan puhák, mint gondoltam és ha nem vigyázok bántja a fejbőrömet ezért én csak hajmosás után használom.

    VálaszTörlés
  16. A minap a Müllerben járva megpillantottam néhány Tangle Teezert! Én is kb. március környékén rendeltem iparfümériáról és imádom, de akinek nincs, érdemes körülnézni a Müllerben, hátha akad :)

    VálaszTörlés
  17. az aliexpressen kb 3 dollárért megvehető, szállítási díjat sem kell fizetni. :-)

    VálaszTörlés
  18. Én száraz hajra is használom és imádom, gyönyörű lesz tőle a hajam és nem száll mindenfelé sok fésülés után sem:)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.