Urban Decay Body Jewelry Teszt

9:38 du.
Végre sikerült kipróbálnom és le is fotózni nektek ezt a tetoválós Urban Decay dolgot. Nagy tetkó fan vagyok amúgy, van már 2 igazim és még vagy 5-öt akarok (na jó talán kevesebbet) :D. Úgy hogy én nagyon örültem ennek a kis szerzeménynek ráadásul csak 2 dolcsi volt. A dolog nagyon kis szép csomagolásban jön amiben 3 A4-es méretű papírka van, amin különböző minták találhatóak. A kis hengerkén fel van tüntetve a használati utasítás és egyéb hasznos infó. Én azt hittem nehezebb lesz majd megcsinálni, de gyerekjáték volt. Kiválasztasz egy mintát, kivágod, felhelyezed a kiválasztott helyre, egy nedves kendővel pedig bevizezed és amikor már átlátszik a minta akkor leveheted a kis papírkát róla, very easy :D.

Ilyen kis cuki hengerben jön a dolog
Sok szuper minta van, de egyelőre csak a láncot próbáltam ki, a többit tartogatom.

És ilyen lett a karkötőm :)

3 megjegyzés:

  1. Ez így első ránézésre olyan, mint kiskorunk tetoválós matricái. Te látsz valamilyen különbséget? Pl tartósság?

    VálaszTörlés
  2. annyi a különbség, hogy nem ragad és nagyon szépen fel lehet rakni, tartósság már nem olyan jó, tegnap tettem fel de már egy kis része megkopott (de lehet csak én vagyok béna) :D

    VálaszTörlés
  3. Menő, de hiányolom hogy nem tetted fel a homlokod közepére a piros rózsát bemutatás céljából :(

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.