Tarina Tarantino Mini Glossette Set - teszt

Már régóta fájt a kis majdnem hófehér fogacskám valami Tarina Tarantino cuccra (leginkább ékszerre de az megfizethetetlen...) és ezt a kis szettet, amit egyébként a leárazott termékek szekciójában találtam meg (köszönöm Spehora) nem hagyhattam ott...

Hát nem tüneményes???
Tarina Tarantino elsősorban az igencsak egyedi és szerintem zseniális ékszereiről híres, a saját magáról elnevezett sminkmárkája csak pár éve létezik. Csak és kizárólag a Sephora üzleteiben lehet őket beszerezni és nagyon kis mutatósak :D. Vannak érdekesebb szettek és termékek, első ránézésre meg nagyon dizájnos az egész, de belemászkálás után valahogy már annyira nem vágyik rájuk az ember. De ezt tényleg nem hagyhattam ott! 15 dollár volt ez a cuki kis ezüst dobozka, benne 6 cuki kis szájfénnyel, ráadásul nagyon kellemes színű szájfényekkel. A csomagolás nagyon, de nagyon szép és elegáns, ideális dísze a sminkőrültek polcainak, persze a nagyon szép és elegáns nem egyenlő a praktikussal :D. A szájfények viszont olyan kis édesek, hogy akár a legkisebb zsebben is elférnek, így bárhová magunkkal vihetünk akár kettőt is.

Ilyen szépen sorakoznak a szájfények, az egyébként mágnessel záródó dobozkában.

Kivettem őket :D.

És a színek? Nos, lássuk őket:
  • Disco Nap - áttetsző pink csillámokkal (nagy kedvenc)
  • Barrette - nekem ez kakaó színű, de amúgy krémes közép barnás-bézs csillámokkal
  • Carousel - krémes lilás mályva csillámokkal
  • Fuchsia Revolution - fukszia kékesen fénylő nagyon-nagyon apró csillámokkal (wow szín)
  • Semiprecious - áttetsző arany csillámokkal
  • Ruby Headphones - pinkes piros csillámokkal
Disco Nap - barbiknak :D

Barrette - naturistáknak

Carousel - mindenkinek

Fuchsia Revolution - vadorzóknak

Semiprecious - aranyoskáknak

Ruby Headphones - dögöknek

Főként a rózsaszín dominál, de ettől függetlenül változatosak az árnyalatok. A barnás színen kívül én mindegyiket szívesen használom. A két áttetsző kivételével mindegyik közepesen fed, amolyan látható, de nem harsány színű lesz az ajkunk, vagyis pont ideális a mindennapokra. Az állaga engem leginkább a MAC Lipglass állagára hasonít, csak nem annyira folyós, de pont annyira ragadós, ebből kifolyólag tartósabb is. Az illata fini gyümis egyébként, de nem tudtam rájönni, hogy pontosan milyen... Igazából nem eget rengetően különleges a dolog, de teljesen rendben van.  Ráadásul ugyebár le volt árazva :D. Az egyetlen problémája a kicsike applikátor, ami túl kevés szájfényt vesz fel egyszerre...

És ez lett a legjobb swatch kép... képzeljétek el a többit...

Értékelés:
  • termék: 9/10
  • használat: 4/5
  • csomagolás: 5/5
Összegzés:  4/5. Teljesen rendben van, jól kihasználható, különleges, szép és kedvező volt az ára is. Kell ennél több???

3 megjegyzés:

  1. nem is tudtam, hogy van smink kollekciója is, mázlista vagy!!!
    nekem az utolsó két szín jön be a legjobban :)
    na majd ha lesz pénzem az ékszereire, nem lesz több gondom:D

    VálaszTörlés
  2. az a vicces, hogy első ránézésre nagyon kis szépek a sminkek, de közelebbről nem egy nagy durranás...

    VálaszTörlés
  3. váháháháháhá nagyon édik és nagyon tetszenek a színek!!

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.