Kreatív kedd IV. rész

2:00 du.
Sajnos az előző kört passzolnom kellett mert beteg voltam, de most visszatértem, csak sajnos nem teljes erőbedobással... :(. Nagy lelkesedéssel belevetettem magam az e heti feladatba, vagyis az ikonikus klipek inspirálta sminkekbe, amikor rájöttem, hogy a teljes felszerelésem bizony otthon van... Se csillám, se strassz, se műszempilla elérhető közelségben. Úgyhogy azzal dolgoztam amim volt, ezért semmi extrára ne számítsatok most az egyszer. Egyébként Madonna egyik klipjét választottam (bizony-bizony nem Lady Gaga-t), méghozzá az Express Yourself-et és ehhez igyekeztem csinálni valamit. Főként a maszkulinabb hatású, öltönyös táncjelenet ihletett meg, ezt minden bizonnyal mindenki ismeri. Megsúgom, hogy egyébként először a Like A Prayer-t akartam választani (még anno 5 évesen láttam először azt a klipet és azóta is óriási nagy hatással van rám, szerelmes vagyok az egészbe úgy ahogy van), de ahhoz nem igazán tudtam mit kitalálni. Szóval Express Yourself!


A klipben nem igazán van smink...

... csak a feltűnő málnapiros száj....

... és a műszempilla...

... de elég a kifogásokból... szar lett ez :D.


És a többiekét is nézzétek meg:
És az e heti vendégünk: Évi/Citromhab

    11 megjegyzés:

    1. Hát szerintem meg jó lett, a szád színe is nagyon tetszik! Különösen ahhoz képest, hogy a cuccod fele nem volt ott, kihoztad belőle a maxot. Olyan széép az a dupla kék vonal!

      VálaszTörlés
    2. nekem az arcod tetszik, olyan szépen árnyékoltad. Fasza ez, nem kell degradálni:)

      VálaszTörlés
    3. De mi volt a téma?

      VálaszTörlés
    4. Szuper a hajad!:) Közben eszembe jutott az első klip, amire emlékszem, Jacksontól a Remember the time volt, amiben fáraósat játszik. :)

      VálaszTörlés
    5. Dehogy szar! Nagyon jó, csak kicsit visszafogott hozzád képest :P Imádom a sminkjeidet! ♥

      VálaszTörlés
    6. egyáltalán nem szar,nekem bejövős :)

      VálaszTörlés
    7. Nagyon tetszenek a színek amit használtál és szép lett a smink :)))

      VálaszTörlés
    8. Névtelen: ikonikus klipek :D

      Köszönöm nektek megnyugodtam :D

      VálaszTörlés
    9. Aztamindenségit, olyan a tekinteted az utsó képen mint Jessica Rabbitnek :O Szerintem szexi lett :D

      VálaszTörlés
    10. Szerintem is rendben van! :)

      VálaszTörlés
    11. Tim Tim: na ilyen bókot se kaptam még soha :D

      VálaszTörlés

    Üzemeltető: Blogger.