TESZT | Pupa őszi újdonságok kissé megkésve

Sajnos valamiért úgy hozta az élet, hogy a Pupa késő nyári újdonságairól nem sikerült összehoznom a posztot, de mindenképpen szerettem volna a termékekről írni és jobb későn, mint soha alapon egyberaktam őket az őszi megjelenésekkel, remélem nem bánjátok a dolgot. Most a szokásos limitált kollekció elmaradt (nyugi, a téli időszakra megjelent egy extra csilli-villi), de cserébe szuper alaptermékekkel bővült a márka kínálata. Lássuk őket!





Sculpt Bronze Blush – 001 Light Skin (5590 Ft)


Senki ne gondolja azt, hogy ez a hatalmas kompaktba rejtett paletta csak nyárra való, azért mert ebben az évszakban jelent meg és tipikusan nyári hangulatú csomagolást is kapott. A bronzosítót, kontúrt és pirosítót magában foglaló multifunkcionális és praktikus termék egész évben nagyon hasznos szerencsére. A méretének köszönhetően szerencsére egy nagyobb arcecsettel sem keverednek össze benne a színek, csak ha mi is úgy szeretnénk ;). Én például úgy szeretem, mert a kontúrt és bronzosítót együtt használom, pont tökéletes lesz úgy az árnyalat. Értelemszerűen a kontúrozásra való felső csík kicsit hidegebb, természetesebb tónusú, a középső bronzosító finoman meleg, míg a pirosító egy élénkebb pink, ami igazán élettelivé varázsolja az orcákat. A pigmentációjuk pont jó, nem túl erősek, de építeni sem muszáj őket, a formula pedig lágy, a félmatt-szatén finiseknek köszönhetően. A púderes finom illat pedig egy kis plusz ráadás, ami nem irritálja a bőrt. 








Sexy Lips Gloss – 3220 Ft


Kicsit szomorú vagyok a Sexy Lips szájfények miatt, ugyanis nem igazán lehet őket a jelen helyzetben használni. Hülye maszkok… persze fontos, tudom, én is hordom, vettem már egy csomót, mert muszáj meg minden, felelősségteljesen kell viselkedni stb., de brutálisan bosszantó, hogy egy rúzst nem tudok felkenni, nemhogy egy szájfényt! Alig várom, hogy visszatérjenek a normális idők, amikor csak azon kellett aggódnom, nehogy a hajam beleragadjon a csilli-villi ajakkencéimbe :D. Na, de térjünk vissza a Sexy Lip Gloss-okra, amikből összesen öt árnyalat kapható, ebből én hármat próbálhattam ki. Mindegyik inkább áttetsző, csak nagyon leheletnyi színt adnak. Nekem természetesen a 001 Audacious Nude tetszik a legjobban, de nagyon szép a kissé neonos beütésű 005 Attractive Coral és 006 Sensual Fuchsia is. A formula kellemes, nem ragacsos és ugyan elméletileg ajakdúsító hatású, de nem bizsergetnek és irritálnak, inkább kisimítják az ajkakat. Piros pont az applikátor méretéért, amin pont megfelelő mennyiségű anyag tapad meg.







Vamp! Mascara Sexy Lashes – 4190 Ft


Nem ért meglepetésként, hogy a Vamp! Explosion után a Sexy Lashes is nagyon fog tetszeni. A Pupa nem tud mellényúlni, ha szempillaspirálokról van szó, szinte mindegyikük szuper darab. A Sexy Lashes keféje homokóra alakú, szépen illeszkedik a pillákra, elképesztően meg- és kiemeli őket. Leginkább dúsít, ebben a legerősebb, de a hosszabbításban sem éppen rossz. A formula nem híg, de nem is túl száraz, nekem pont ez a tökéletes, ráadásul vízzel lemosható. Nem is használok mást mostanában.





Wonder Cover – 3860 Ft


Ennek az újdonságnak nagyon megörültem, mert a bázistermékekből mindig olyan keveset szoktam kipróbálni a márkától. Sajnos a tesztelésre érkezett színek nekem kicsit sötétnek bizonyultak (002 és 003), de van még egy világosabb árnyalat szerencsére, az valószínűleg pont megfelelő lenne, ahogy elnézem. A 002 Light Beige annyira nem volt vészes, de én az alapozómtól világosabb korrektorokat preferálom a highlight hatás miatt. A Wonder Cover egy teljes fedésű, sűrű és krémes formulájú darab, ami a legtöbb bőrhibát tökéletesen eltakarja és egy korrektornak ugye pont ez a lényege :D. A bőrön szépen mutat, nem tűnik vastagnak, bár inkább a picit szárazabb/mattabb finisű kategóriába esik, így érdemes igény szerint alaposan aláhidratálni. Púderrel fixálva egész nap tart, nem áll össze és nem kopik meg ha nem piszkáljuk, de a maszk és az orrfújás azért nem tesz neki jót (semmilyen sminknek nem tesz mondjuk jót :D), de nem vészes a helyzet szerencsére. Összesen hat színben kapható. Nem haragudnék meg, ha lenne mellé egy hasonlóan kiváló alapozó…






Never Without All In One Face Palette – 001 Light Skin (5390 Ft)


A kedvencemet utoljára hagytam :). Nem számítottam rá, de imádom ezt a palettát! Pedig elsőre húztam a számat, amikor megláttam főleg a krémes korrektor miatt, de végül annyira meggyőzött, hogy amióta megvan minden reggel előveszem. A Pupa valahogy majdnem mindent tökéletesen eltalált a Never Without All In One Face Palette-ben. A méretek tökéletesek, az ecsetek elférnek mindegyik pan-ben, a highlighter és a korrektor pedig nagyon okosan kisebb, mint a többiek. Az árnyalatok nagyszerűek, a kontúr egyenesen tökéletesen harmonizál a világos bőrömmel, a pirosító egészségesen ragyogó arcot varázsol egy pillanat alatt, a highlighter elegánsan ragyog és a púder… Ó ez a púder egy álom! A legjobb púder amit valaha próbáltam. A sminkem olyan brutálisan tartós és selymes és gyönyörű egész nap, amióta használom, hogy nem is hiszem el. Vajon melyik púdert tette bele ebbe a palettába a márka az állandó kínálatból???? Ki kell derítenem, mert nem élhetek a továbbiakban nélküle :D. A korrektor nekem felejtős, nem használok krémes formulájút, de egyébként nem rossz, abszolút használható. Három színkombinációban kapható, így biztos mindenki megtalálja belőle a legmegfelelőbbet.






Szokás szerint a Pupa nem okozott csalódást, minőségi és jól kihasználható termékekkel bővítette a kínálatát. Az abszolút kedvencem természetesen a Never Without paletta, amit minden egyes nap előveszek, szuper praktikus és tökéletesek a színei, de a Vamp! Sexy Lashes spirál is rögtön megtetszett és ki is került az asztalomra (nagyon előkelő hely, itt csak azok a sminkcuccok vannak, amiket állandó jelleggel használok). Alig várom a következő csomagot tőlük :D. Ó, és ha le akartok csapni valamelyikre, akkor szinte mindig van valami jó kis akció!


webshop: https://www.pupamilano.hu/home


2 megjegyzés:

  1. UHh azok a szájkencék.. KELLENEK :D picit unrelated, Benefit termékeket lehet kapni a Müllerben? köszii <3 -bodri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :) Benefit nincsen a müllerben, de a Notino-n igen :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.