ÚJDONSÁG | Essence x Disney - Find Your Princess Within! trendkiadás

Nagyon meglepő limitált kollekciót leplezett le a napokban az Essence, legalábbis én nem számítottam tőlük ilyesmire. A szeptember közepétől elérhető trendkiadás főszereplői ugyanis a Disney hercegnők lettek, nevezetesen Ariel, Mulan, Jázmin, Belle, Tiana, Rapunzel és a kedvencem Pochahontas (meg is nézem ma… már megnéztem). Kicsit elcsépelt, de velük bármit el lehet adni és igazából nem rosszak a termékek így első ránézésre. Négy hercegnő 15 színből álló szemhéjpúder palettát kapott (Ariel: kékek egy kis pinkkel, Jázmin: lila és bronz színek, Tiana: rózsaszínek és zöldek, Belle: kék, mályva és bronz tónusok), kettő pedig arcpalettákat (Pocahontas: kontúrok és bronzosítók, Rapunzel: highlighterek), valamint mindegyikükhöz tartozik egy-egy cuki ecset is. Remélhetőleg jó minőségűek lesznek és a jelenleg kapható 9es paletták formuláját használták ezekben is. Az ecsetekre én mindenképpen lecsapnék, a paletták közül pedig a legjobban Jázmin és Belle tetszik. Talán a Müllerekben kapható lesz a kollekció, de hivatalos információm nincsen sajnos. 



Ariel Eyeshadow Palette

Ariel Eyeshadow Palette - 03 Be Courious, Explore New Worlds

Belle Eyeshadow Palette

Belle Eyeshadow Palette - 01 Don't Judge A Book By It's Cover

Tiana Eyeshadow Palette

Tiana Eyeshadow Palette - 04 Only You Can Make Your Dream Come True

Jasmine Eyeshadow Palette

Jasmine Eyeshadow Palette - 02 Fly The Magic Carpet

Pocahontas Contouring Palette

Pocahontas Contouring Palette - 06 Respect The Earth, Respect Yourself

Rapunzel Highlighter Palette

Rapunzel Highlighter Palette - 05 Adventures Make Life Fun

Rapunzel Highlighter Brush, Pocahontas Flat Contouring Brush, Belle Angled Creased Brush, Tiana Smudging Brush, Ariel Eyeshadow Brush, Jasmine Eye Blender Brush


2 megjegyzés:

  1. Ó, hát nekem innen minden kell. Kíváncsi vagyok a minőségükre, de a színek gyönyörűek.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon szépek! Nekem talán az Ariel és Jázmin tetszik legjobban és az ecsetek is. (-:

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.