Miért nem veszek soha többet drogériás szemhéjpúder palettát?

Nagyon szeretem a drogériás sminkeket, legalább annyira, mint a drágákat, ha nem jobban. Mindig adok esélyt az újdonságoknak, az új márkáknak, előszeretettel javaslom is a termékeket, de van egy kategória, amiben a drogéria nem tud igazán jól teljesíteni. Ez pedig a szemhéjpúder paletta.  Rengeteget kipróbáltam már, mindig elcsábulok, ha meglátok valami újonnan kipakolt darabot és a legutóbbi ilyen elcsábulásom ihlette ezt a posztot egyébként. Nem azt mondom, hogy rosszak ezek a paletták, lehet velük sminkelni, én is szoktam, de mindig van egy fura hiányérzetem, mert egyikben sincs meg az a plusz, ami a drágább palettáimban.



Szóval a poszt inspirációja a Lovely Miss Lily paletta, amit a héten vettem meg, mert annyira cukinak találtam és a színvilága is megtetszett. Nézegettem, swatcholtam és úgy voltam vele, hogy na, ez egy jó darab, minden klappol, van pigmentáció, nincs porolás, szépek a fények, a mattok sem okoznak csalódást. Aztán elkezdtem vele sminkelni… Abszolút nem olyan lett az eredmény, mint amit vártam sajnos. A színek egybefolytak, elvesztették az intenzitásukat és a fények sem voltak elég erősek. Persze összehoztam egy egész jó sminket így is, de rögtön elvesztettem a további érdeklődésemet a Miss Lily iránt. 



Ekkor jutott eszembe, hogy a legtöbb drogériás paletta ugyanezt csinálja. Elsőre wow, tetszik, szép a külső, szép a belső, ó a swatchok is, jó úton járunk, aztán csinálnék egy jó kis vagány, látványos sminket és meh. Rengeteg Catrice, Essence, L’Oréal, Maybelline, Trend It Up és 183 days palettával jártam már így. Eldolgozgatok velük, de nincs meg az az izgalom és wow faktor, ami mondjuk előjön, ha az Anastasia vagy a Jeffree, esetleg a Morphe palettámat használom. Tudom, hogy szinte hülyeség összehasonlítani egy 2000 forintos és egy 20ezer forintos terméket, de az az igazság, hogy a kevésbé jókból, amiket szinte soha nem használok vettem már összesen annyit, hogy abból kitelne egy hiper-szuper darab, amit viszont biztosan imádnék. 



Természetesen nem azt mondom, hogy nincsenek jó drogériás szemhéjpúder paletták, de érdemes megállni és elgondolkodni azon, hogy biztosan kell ez nekem? Biztosan kell az a huszadik paletta, ha az előző 19 sem hagyott bennem mély nyomot? Szerintem inkább érdemes ezeknek az árát megspórolni és befektetni egy drágább, de jobb darabba. Persze a kezdőknek hasznosak a budget paletták is és olykor-olykor vannak igazi kincsek is a polcokon, de a legtöbbet érdemes a boltokban hagyni szerintem. 

5 megjegyzés:

  1. Szia
    Új olvasó vagyok. Nagyon szeretem olvasni az ilyen sminkes témában a blogokat (a tied tetszik eddig a legjobban). Lehet írtál bejegyzést róla már régebben de engem érdekelne a jó korrektorozás művészete. Genetikailag mély karikáim vannak és nálam nem használ egyáltalán ez a világosabbal elfedjük dolog. Használtam Catrice camouflage-t egy ideig azt hittem jó de nem. Most maybellinet használok jobb mint a catrice, de ez sem az igazi. Bármennyire érdekesen hangzik, de a bourjois cc krémem ami már kezd egy kicsit sötétebb lenni az fedi el csak a karikákat. Szeptembertől kezdek el sminkesnek tanulni kicsit elveszettnek érzem magam. A korrektorozásra tudsz valamit tanácsolni? Köszönöm ha válaszolsz😊

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Tanácsot szeretnék kérni. Idén fogok elkezdeni egy sminkes tanfolyamot, de kicsit elveszettnek érzem magam. Genetikailag mély karikáim vannak. Próbáltam már a catrice camouflaget előtte essences korrektort és mindig azt olvastam illetve tanácsolták hogy kicsivel világosabb legyen mindig a korrektor. Azt veszem észre hogy a világosabb korrektor az én karikáimat jobban kiemelik. Most maybellinet használok, de úgy látom ez sem jó. Viszont azt vettem észre hogy ha simán a bourjois cc krémemből rakok a karikákra akkor az sokkal többet èr, mint ezek a korrektorok. Az előző korrektorok mind folyékony alapúak voltak. Nálad meg a képeden látom, hogy szépen el van tüntetve. Tudnál esetleg valamit tanácsolni?
    Amúgy mostanában kezdtem el olvasgatni sminkes blogokat, mert érdekel és most van is időm a tied tetszik a legjobban. Imádom a tesztelgetéseket olvasgatni. Remélem válaszolsz 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) ha tényleg ennyire sötétek a karikáid, akkor bizony színkorrekcióra van szükség. Ezt egy speciális barackos-narancsos-sárgás tónusú korrektorral tudod ellensúlyozni (ezek a komplementer színei a lilás-kékes karikáknak). Ezt mindig alapozó alá vidd fel és esetleg erre jöhet pluszban a világosabb korrektor ha szükséges :) Remélem tudtam segíteni!

      Törlés
  3. vannak jó drogériás paletták de márkánként is elég hullámzó a minőség. A limitált darabok általában jól sikerülnek. A high end márkák terméketi sem mindig nyerők sajnos.Ezért jó nézni a youtuberek videóit általában jó 80%-ban hihetőek ha jól vannak bemutatva a termékek.És utána kell vásárolni bármit is szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, sajnos a drágábbakkal is néha meg lehet szívni :( de a drogériások arányban sokkal gyengébbek...

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.