TESZT | Pupa Collection Privée limitált kollekció (+nyereményjáték!)

Pár napja kaptam kézhez a Pupa legújabb pr csomagját, amiben többek között pár Collection Privée termék is lapult, amik annyira nagyon megtetszettek, hogy úgy döntöttem még a Glamour napok ideje alatt megírom róluk a posztot, hogy láthassátok mit tudnak ezek a szépségek és lecsaphassatok rájuk kedvezményesen, ha nektek is megtetszik valamelyik darab. A kollekció tökéletesen őszies, minden csodás mélybarna, bordó, arany és réz színben pompázik és engem már a csomagolás is rögtön levett a lábamról :). Olyan szépek ezek a dobozkák, hogy nincs szívem kidobni őket (ez a kedvenc lila árnyalatom) és a termékek is hasonló árnyalatban pompáznak. Na, de lássuk inkább, hogyan teljesítenek (vajon hogy :D)!




Collection Privée Highlighter - 001 Collection Privée (5190 Ft)

A Pupa highlighterei eddig nem igazán okoztak még csalódást és persze ez a darab sem kivétel! Nagyon szép meleg tónusú aranyszín, szép, kicsit (nekem) visszafogott fénnyel. A formula nagyon kellemes, eddig talán a legjobb a márkától, szinte krémes, cseppet semmi porzik, nem nehéz felszedni sem újjal, sem ecsettel, szépen lehet rétegezni és egybeolvad a bőrrel, nem emeli ki a hibákat. Nagyszerűen mutat hófehér bőrön is, de szerintem ez az árnyalat középtónusú bőrön mutatna a legszebben.





Collection Privée Eyeshadow - 001 Luxury Copper, 003 Exclusive Burgundy (2890 Ft)

Na itt esett le az állam... Persze eddig is tudtam, hogy a Pupa nagyszerű szemhéjpúdereket csinál, elég sok kedvencem van tőlük, de ilyennel még nem találkoztam a kínálatukban. Leginkább a nyári limitált kollekcióban található 3D arany szemfestékhez tudnám őket hasonlítani, hasonlóan fura, szinte már krémes a textúra, brutál a pigmentáció és eszméletlen a fény, különösen a Luxury Copper esetében. A swatchok alap nélkül, egy húzással készültek, ecsettel is ugyanazt tudják. A réz árnyalatú nagyon különleges darab, szerintem must have, de persze az Exclusive Burgundy (nagyon mély barnás burgundy) is nagyon szép. Őket mindenképpen csekkoljátok le!






Collection Privée Made To Last Definition Eyes - 206 Exclusive Burgundy (2590 Ft)

Nem hiába Made To Last a neve ezeknek a ceruzáknak, tényleg tartanak egy egész napon át annyira, hogy lemosni alig tudtam magamról :). A formula nagyon krémes, szépen lehet vele dolgozni és könnyű satírozni egészen addig, amíg meg nem szárad, utána lerobbanthatatlan. A szín pedig önmagáért beszél, különleges és gyönyörű. Szerintem nem túl sok ilyen árnyalatú szemceruzával lehet találkozni a drogériákban és parfümériákban, szóval érdemes rá lecsapni.





Collection Privée Lasting Color Gel - 181 Exclusive Burgundy (1590 Ft)

A körömlakkhoz nem sok hozzáfűznivalóm van, csak annyi, hogy magasan a Pupa lakkjai a legjobbak, amiket valaha próbáltam. Tökéletes az ecsetük (kicsit szélesebb), 2 rétegben fednek, gyorsan száradnak, extra tartósak és gyönyörűek a színek. Különösen ez a bordó :). Kihagyhatatlanok!



Ha pedig szeretnétek megnyerni a fenti két képen látható extra tartós kétfázisú folyékony rúzst (Exclusive Burgundy árnyalatban), akkor nincsen más dolgotok, mint kommentben megrni, hogy melyik darab tetszik nektek a legjobban a kollekcióból (plusz egy mail címet, hogy felvehessem a kapcsolatot a nyertessel :D)! 

Ti próbáltatok már vagy fogtok próbálni valamit ebből a kollekcióból???


40 megjegyzés:

  1. Legjobban az Exclusive Burgundy szemhéjpúder tetszik, persze a többi termék is mesés. Köszönjük a lehetőséget! :)
    l.anett03@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Uristen,azok a szemhéj púderek... :)
    bhhr79@hotmail.com

    VálaszTörlés
  3. Nekem a szemceruza lett a kedvenc ;) takacsanko@gmail.com, szép napot: Ankó

    VálaszTörlés
  4. Nekem a szemhéjpúder tetszik a legjobban, abból is a rezes. :)
    Köszönöm a lehetőséget!
    vargarekus3@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. A körömlakk *-* persze mindnek örülnék,de nem leszek telhetetlen :D
    bokorbogi93@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. A highlighter tetszik a legjobban.. ��
    szilvianemedi@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. A szemhéjpúderek tetszenek a legjobban, csodás a színűk ����
    ddalma881002@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. A highlighter tetszik a legjobban, a fehérke bőrömre biztosan jó lenne!
    felicia.francsics@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Nekem a szemceruza lett a kedvencem. gicus1985@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Nekem a highlighter tetszik a legjobban�� Gonyoru arnyalata van��

    szilvasitimea92@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Nekem a körömlakk tetszik a legjobban. :)
    szoradicintia@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Highlighter és eyeshadows🍂😍
    Gyönyörű csomagolás ! paska.bernadett99@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. A szemceruza tetszik a legjobban :) linzi95@freemail.hu

    VálaszTörlés
  14. A Luxury Copper szemhéjpúder...azta :D Lehet, hogy meg is veszem :D
    kami.lla5553@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia! Nekem a szemceruza tetszik a legjobban, és menő ahogy a Pupat írtad a kezedre :) A kék szememhez már régóta keresek egy nem-fekete cerkát ! Köszi a lehetőséget- Bodri - adra@citromail.hu

    VálaszTörlés
  16. A burgundy szemhéjpúder tetszik a legjobban. :)
    rabaigabi@yahoo.co.uk

    VálaszTörlés
  17. A szemhéj púderek tetszenek a legjobban :), s annyira sajnálom, hogy vidéken nem tudok Pupa termékekhez hozzájutni... :(
    zsofi.palcsak@gmail.com
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  18. Mind mesés, de talán a körömlakk tetszik a legjobban (pont most szeretnék beszerezni valami ilyesmi színűt). :)
    niksboxblog@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. A körömlakk. csilla.toreki@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Az a burgundy szemhélypúder úristen, gyönyörű😍
    fanni37@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. A legjobban a highlighter tetszik, mostanában amúgy is highlighter lázban égek. :-) A csomagolás pedig gyönyörű, engem is meg tudnak venni vele.
    timeetime2016@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Mindegyik nagyon gyönyörű, de nekem a highlighter tetszik a legjobban! *.*

    apocalypses.69@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. gyönyörűek azok a szemhéjpúderek ^_^ viktoria.varadi93@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Nálam a szemcerka és a körömlakk a favorit. A Made to Last rúzsokból ez az árnyalat benne van abban a 3-ban, amibe beleszerettem, ahogy megláttam ☺.
    nyuul86@outlook.hu

    VálaszTörlés
  25. A szemceruza nagyon brutál szín, nagyon-nagyon tetszik és a lakk is gyönyörű! *.* Rúzsból pedig sosem elég :-)
    jmelinda@c2.hu

    VálaszTörlés
  26. Szia. A körömlakk tetszik a legjobban. :) kerekesrita2003@freemail.hu

    VálaszTörlés
  27. A Luxury Copper árnyalatba első látásra beleszerettem. *.* little.bad.roxanne@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. pusibass@gmail.com A körömlakk!

    VálaszTörlés
  29. Awwww a szemhéjpúderek mesések! *.*

    Ms.Stargate@vipmail.hu

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  30. Az a copper szemhéjpúder *-* omg

    nusysan@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szia. :)
    Mind nagyon szép és szívesen kipróbálnám őket. A kegjobban a körömlakk fogott meg imádom azt a színt. Köszönjünk a lehetőséget!
    wymermia19@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. hát így szín alapján szerintem nekem a rúzs jön be a legjobban! :) ..de ez a kollekció most nálam is betalált a pupától. Köszi a játékot! :)
    eszti@makeuponabudget.hu

    VálaszTörlés
  33. A narancsos szemhejpuder az valami eszmeletlen szep, szoval azt mindenkepp kiprobalnam. 😊

    VálaszTörlés
  34. A szemceruza tetszik a legjobban. 😊
    k.fanni29@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Úú, a rézszínű szemhéjpúder tetszik nagyon-nagyom-nagyon *-*
    Köszi a lehetőséget :)
    Címem: sedeey.nagy@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Minden csodaszép, de a szemceruza fogott meg leginkább :)
    badorka@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  37. Nekem a szemceruza tetszik a legjobban.
    molnardorottya2@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. A szemhéjpúder tetszik a legjobban! Nem is gondoltam volna, hogy ilyen szépek! *-*
    Szeretnék jelentkezni a játékra, az email címem:remenyipepe@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  39. Szia! Nekem a szemceruza jon be nagyon :)
    rikapataki22@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. A szemhéjpúder a legszebb!
    suram@gmail.hu

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.