Budget Beauty | Balea Teint Perfektion termékcsalád

Vagyis inkább a termékcsalád fele, mert a hat jelenleg kapható termékből csak hármat próbáltam ki egyelőre :). A Balea Teint Perfektion vonal számomra leginkább a L'Oréal Skin Perfection-höz hasonlít (a nevük is majdnem ugyanaz), vagyis egy bőrtökéletesítő termékcsaládról van szó, ami a tág pórusok, az egyenetlen bőrszín és felszín ellen veszik fel a harcot. A kínálatban nappali és éjszakai arckrém, színezett hidratáló (SPF10), egy primer, egy frissítő spray és egy szempilla szérum található, én ezek közül az utolsó hármat tesztelem már egy ideje. Lássuk, hogy milyen eredménnyel!





Balea Teint Perfektion Erfrischungsspray 2in1

Imádom az arcpermetek/sminkfixálókat, ezért mindenképpen ki szerettem volna ezt a budget verziót is próbálni. A Balea leírása alapján arc/sminkfrissítő és sminkfixáló is ez panthenollal gazdagított permet, ráadásul külön ki van emelve, hogy mattít. Amit rögtön meg is kell cáfolnom, mert abszolút de semmilyen mértékeben nem mattít, de még csak nem is fixál. Semmit, kanyi, nyista. Legalábbis én nem vettem észre, hogy tartósabb lenne a sminkem tőle. Felfrissítésre nem rossz, de meg sem közelíti a GlamGlow Glowsetter-t vagy a MAC Fix+-t. Az illata pedig egyenesen borzalmas és bevallom, hogy emiatt szinte alig nyúlok hozzá. Nekem nagyon nem vált be...




Balea Teint Perfektion Optischer Sofort-Zauber

Ő egy optikailag azonnal csodát művelő krémként van hirdetve, ami finomítja a pórusokat, mattít, kiegyenlít, vagyis egy primer :). Kellemes a textúrája, nagyon hasonlít a Benefit Porefessional és a Smashbox Photo Finish Pore Minimizing primerekre: kicsit 'száraz', habszerű, de furán 'sikamlós' formulája van (fúúú, na ezt jól megasszondtam...). Szépen mattít, valamennyire a pórusokat is finomítja és egységesebbé teszi a bőrfelszínt. Az alapozó jól mutat rajta, nem mondanám, hogy tartósabb lesz (pláne 40 fokban), de egyenletesebb és tökéletesebb lesz vele a végeredmény. Nem rossz termék, szerintem érdemes vele egy próbát tenni.



Balea Teint Perfektion Wimpernserum

Szegény kis csökött pilláimnak nagyon kellett már valami szérum és gondoltam, ha már le van árazva, akkor kipróbálom ezt a Balea-t. Jól tettem, mert bár csupaszon nem eget rengető a változás, de a kifestett pilláim sokkal, de sokkal szebben mutatnak, amióta használom ezt a szérumot, sőt, az egyik szememnél vissza is nőttek a már régóta hiányzó kis pillák, már csak ezért is megérte megvenni. A leírás 8 hét után ígér igazán látványos változást, annyi ideje még nem használom, de szerintem van esély rá, hogy tényleg működjön a dolog. Legalábbis reménykedek benne, hogy legalább még egy kicsit hosszabbak lesznek a szempilláim :). 




Összességében nem rossz termékcsalád a Teint Perfektion (a KrémMánián is elég jó értékeléseket kaptak), érdemes kipróbálni pár terméket közülük :). Én elsősorban a primert javaslom, drogériás vonalon eddig ez volt a legjobb, amit próbáltam, de a szempilla szérum is bevált eddig. 

Ti próbáltátok már a Balea Teint Perfektion termékeit???

6 megjegyzés:

  1. Nekem az a spray bevált. :D
    Vagyis...nem a smink fixálására, de mint valaki, aki szeret elég jelentős mennyiségű sminket magára kenni mielőtt elhagyja a házat, igazán örülök egy olyan arcpermetnek, amit bármikor magamra fújhatok és nem "mossa le" rólam a sminket. :D
    Szóval mindig nálam van...Egyébként a "sima" - sminktelen - bőrömet nekem mattította...Az illatát én se kedvelem, illetve elég erős túlzásnak tartom az állításait a termék használatáról, de nagyon szeretem magamra fújkálni, mert hűsít, ahogy magamra fújom. :D
    (Igazából nem tudom miért kedvelem...mert az ígéreteit nem tartja be, de olyan jól esik magamra fújkálni, olcsó is volt, és nem hajtógázas, mint a termál vizes spray-k nagy része - bár eredetileg egy olcsó termálvizesért indultam...lehet még jövőre is inkább ilyet veszek. :D)

    És kedvet kaptam a póruscsökkentő cucchoz és a szempillanövesztőhöz is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazából ha nem lennék szinte rosszul az illatától, akkor nem lenne rossz és elfújogatnám, mert frissítésre teljesen jó :) de az az illat szörnyű :D

      Törlés
  2. A primert régebben használtam, de a Maybelline Baby Skin jobban bevált. Örülök, hogy írtál a fixálóról mert szemeztem már vele, de most lebeszéltél róla. A szérum meg nem igazán hozott lázba, a pilláimmal elégedett vagyok, bár tény, hogy a leghosszabb pillákat sem árt tuningolni picit. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy kis tuning soha nem árt, ez tény :) húúú a baby skin-t de régen nem használtam már... nem is láttam mostanában az állványokon

      Törlés
  3. Úgy emlékszem, hogy ez a Balea primer egy Garnier termék kvázi "koppintása", nem sokkal az után jött ki az első verziója... valami 5 second blur volt a neve, nem emlékszem pontosan. De lehet hogy tévedek. Mindenesetre arra emlékszem, hogy pontosan ugyanaz az állaga, az illata meg a hatása is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóó a L'Oréal-nak is volt/van ilyen primerje, szinte az összes hasonló majdnem ugyanolyan, szóval, akkor inkább a pénztárcabarát verzió legyen :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.