HAJNAPLÓ | L'Oréal Colorista hajszínezők és hajfesték

Reneszánszukat élik a pasztell és vadabb árnyalatú hajszínezők is és úgy tűnik, hogy egyhamar nem is mennek ki a divatból, hiszen egyre több márka csatlakozik a színes haj mozgalomhoz. Pár hónapja a L'Oréal is bemutatta a Colorista termékcsaládot, amiben rögtön három típusú hajszínező is található: spray verzió, amit azonnal ki lehet mosni, tartós színező, ami pár hajmosással jön ki a hajból és tartós hajfesték, valamint szőkítő, balayage világosító vagy mi (mi az isten az a balayage????) (2499 Ft) és egy speciális sampon (ami segít gyorsabban kiszedni a színeket, 1899 Ft) is megtalálható a kínálatban. Tesztelésre a spray-ből érkezett egy menta színű, hajszínezőből pedig rózsaszín, lila és barack, magamnak pedig vettem egy rézvörös festéket, mert szimpinek tűnt a doboz alapján. Lássuk melyik hogy vált be :)



Colorista Spray 1-Day Color - #Mint (2499 Ft)

Akkor most töredelmesen bevallom, hogy őt nem próbáltam ki, mert biztos vagyok benne, hogy a réz-szőke hajon baromi ocsmányul mutatna a mentazöld :D. Plusz ezek a spray és kréta hajszínezők nem igazán tudnak lenyűgözni és nem vagyok elájulva ettől a színtől sem. Összesen 6 árnyalatban kapható egyébként (#Pink, #Hotpink, #Lavender, #Pastelblue, #Teal és a #Mint), fesztiválra, bulira nem rossz, ha esetleg félnénk a tartósabb verzióktól.





Colorista Washout (2499 Ft)

Ezek már izgalmasabbak, mint a spray! Összesen 10 árnyalat közül lehet válogatni, amik között vannak sötét hajra valóak is (#Aqua, #Blue, #Dirtypink, #Lilac, #Orange, #Peach, #Pink, #Purple, #Red és #Turquoise), én a #Dirtypink-et és a #Peach-et, hugim pedig a #Lilac-ot próbálta ki. A használata egyszerű, a végeredmény pedig nagyon tetszetős. A rózsaszín egyenletes lett és erőteljesebb mint gondoltam, szépen látszódott még a vöröses hajamon is. A kopás is rendben 'lezajlott', kb 4-5 mosás vagyis nagyjából 2-3 hét alatt jött ki, abszolút maradéktalanul.




A barack sajnos nem igazán látszódott a hajamon, mert eleve barackos árnyalatú ugye, úgyhogy abszolút hülyeség volt részemről ezzel próbálkozni... A lila hugom szerint nagyon király, neki jégszőkére festett haja van, amit gyönyörűen és erőteljesen fogott be, tartósan benne is maradt, de végül szépen fokozatosan kikopott belőle. A hajunkat egyáltalán nem szárította, sőt tényleg úgy viselkedett, mint egy balzsam, puha és fényes lett tőle. Tudom, hogy sokan panaszkodtak ilyen-olyan fórumokon róla, hogy szárít, nyilván előfordulhat, de én nem tapasztaltam ilyesmit. (Sőt azt is tudom, hogy a kék színezővel pár embernek meggyűlt a baja, erről viszont érdemben nem tudok mit mondani, mert a kéket nem próbáltam.)




Pár szó a használatról:
  • mindenképpen nézzetek el a L'Oréal Colorista oldalára, ahol pontos infókat találtok arról, hogy melyik hajszínhez, melyik színező illik: http://megerdemeljuk.lorealparis.hu/colorista/washout, illetve mindenképpen olvassátok el a használati útmutatót is!!!
  • festett hajon nem biztos, hogy olyan lesz a végeredmény, mint azt várjátok, ezzel számolni kell
  • a színezőt száraz hajra kell felvinni és vízzel kiöblíteni
  • a hatóidő az eredeti hajszíntől és a kívánt eredménytől függ (minél élénkebb hatást szeretnénk elérni, annál tovább kell a hajon hagyni)
  • érdemes tesztet végezni használat előtt egy kevésbé látható tincsen, biztos, ami biztos
  • a színek 3-15 mosásig maradnak benne a hajban, ez függ az árnyalattól és a hajszínünktől is



Colorista Paint - #Copperblonde (7.43, 2499 Ft)

Sokáig vacilláltam, hogy jó lesz-e nekem ez a festék, mert megszoktam a kicsit világosabb, szőkésebb rézszínt és nem igazán akartam visszatérni az élénk rézvöröshöz, ráadásul a dobozon nem szép a szín szerintem, de bevállaltam :D. Aztán otthon derült ki, hogy nem csak neve van a festéknek, hanem kódja is szerencsére (én ez alapján azonosítok be minden hajfestéket, igazán fel lehetne tüntetni a dobozon szvsz), mégpedig a nekem már nagyon ismerős 7.43, ami egy világos, élénk, arany tónusú rézvörös. Ennek tudatában bátrabban kentük a hajamra és imádom a végeredményt.



Gyönyörű egyenletes rézvörös lett a hajam, nem brutál élénk, de élénkebb, mint mostanában és pluszban eszméletlenül csillogó is. Nagyon tetszik, úgyhogy most maradok ennél a festéknél egy darabig. Persze nyilván, mint minden vörös ez is kopik, ebbe már beletörődtem, de meglepő módon nagyon egyenletesen és emiatt kevésbé észrevehetően. Majdnem 4 hét elteltével kicsit pasztellesebb, de még mindig szép a végeredmény. De szerintem, annak, aki nem vasalja és mossa olyan gyakran a haját, mint én, biztosan tovább benne marad az élénkség.



A Colorista Paint hajfesték összesen 9 árnyalatban kapható: #Roseblonde, #Strawberryblonde, #Copperblonde, #Ronze, #Cherry, #Marsala, #Violet, #Blueblack és #Bronze. A dobozban van egy klassz festőecset is, aminek a segítségével különböző hajfestési technikákat is kipróbálhatunk (ombré meg ilyesmik, ehhez én már nem értek, jó nekem a kenjünk rá az egész hajra verzió is). A használati utasítást mindenképpen érdemes átböngészni, van benne pár hasznos tanács.

Összességében engem abszolút meggyőzött a Colorista termékcsalád, szerintem érdemes a Washout színezőkkel és a Paint festékekkel is próbát tenni :).

Nektek mi a véleményetek a színes haj trendről??? Ti kipróbálnátok?

8 megjegyzés:

  1. én a kék washout-ot használtam a kiszőkített hajvégeimen. az első használat után már kevésbé volt kék, de utána alig kopott, másfél-két hónapig simán benne volt, mivel untam azért megvettem a ,,kiszedő" sampont, ami tényleg használt már pár hajmosás után (és nagyon puha és fényes volt tőle a hajam), de így se jött ki teljesen szóval inkább visszafestettem az egészet barnára :D szóval szerintem a kéket nagyon meg kell gondolni főleg ha valakinek nagyon világos a haja, mert az nem jön ki pár hajmosás után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, a kékről én is ezt hallottam, úgy látszik ilyen kis ragaszkodó...

      Törlés
  2. nekem a türkiz washout van meg, és nagyon szépen mutat a sötétszőke festett hajamon. egyszer már majdnem kikopott, így frissítettem rajta. viszont a dm polcairól eltűntek, így nem tudom mi lesz később:( a negatív kritikákat olvasva a legádázabb áldozathibáztató énem jött elő csak azért, mert nekem működött, hát nem tudom. vigyázzon a hajára mindenki, csak ésszel és óvatosan szerintem, az agyonszőkített haj amúgy sem mindig egészséges, azt meg, hogy mennyi hajápoló maradt a hajban korábbról, ami miatt foltos lett az eredmény, a jóég tudja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehetett kapni a dm-ben???? Én ott soha nem láttam, csak a Rossmann-ban... (de nyugi ott van és nem hiszem, hogy eltűnik) Nem is értem a dolgot :(
      nekem sem volt vele problémám, pedig hogy őszinte legyek a hajvégeim nem az egészséges haj mintái :D Mondjuk én pinket használtam és inkább a kékre panaszkodnak az emberek, de én is úgy vagyok vele, hogy abszolút hajfüggő a dolog szerintem és tényleg ésszel kell ezt csinálni, számba venni, hogy milyen kemikáliákkal volt előtte kezelve a haj, milyen az eredeti szerkezete, mennyire roncsolódott stb, és sok esetben ezt maximum a fodrász vagy egy nagyon hozzáértő személy tudja csak megállapítani (én pl mindig meg voltam róla győződve, hogy full egészséges a hajam, mert puha és csillogó és nem éreztem száraznak, erre a fodrász közli, hogy hát elég szar állapotban van, mit csináltam vele XD)

      Törlés
  3. Mindenek előtt: mindkettőtök haja nagyon tetszik, jól áll nektek! :)

    Én a Stargazer Tropical green-jére mentem rá, IMÁDTAM!...Tíz hónapig benne maradt úgy a hajamban, hogy két naponta mostam...igaz nagyjából három hónap után már csak pasztell türkiz volt, de három hetente világos szőkére volt festve, szóval nagyon jól bírta...Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy teljesen le kellett szívni a hajamat, hogy egyáltalán látszódjon...de élveztem, ha lenne időm szőkíttetni, megint belevágnék...:D

    Próbálkoztam a világos rózsaszínnel is, de az túl pasztell volt... illetve egy drogériás élénk pirossal ami egy mosás után narancsos-rózsaszínes foltos lett a fejemen, és harmadik mosásnál nyom nélkül eltűnt...tanulság...soha többet nem veszek ilyesmit drogériában - úgyis bevált a Stargazer, meg most a Manic Panic Enchanted forest árnyalatával szemezek (ami gyakorlatilag majdnem ugyanaz az árnyalat, mint a Tropical green, csak sokkal lassabban kopik).
    Volt élénk pink is a hajamban - az csak tincsekben - de sajnos az is gyorsan eltűnt, azt fodrász keverte nekem, nem tudom miből, de legalább kiderült, hogy nem szeretem magamon az ilyen színt, még tincsekben se.

    Amúgy...két éve szőke vagyok, és az egyetlen oka, hogy kiszőkítettem az eredetileg csaknem fekete hajamat az, hogy zöld lehessen...:D
    Nagyjából 9 éve vágytam zöld hajra, de a szülők és a házirend nem igazán engedte...egyetemen kicsit más - bár még a szüleimmel élek, az egyetemről nem vághatnak ki a hajszínem vagy a testékszereim miatt, és igazából ez volt a visszatartó erő anno, nem az, hogy a szülőknek nem tetszik...az ízlés az ízlés...a házirenden meg a jövőm múlt...xD
    De egyébként élvezem, hogy a divat "igazodik" az ízlésemhez...sokkal egyszerűbb beszereznem így, hogy "trendi", régen sokkal nehezebb lett volna...Az egyetlen dolog, amit utálok benne az "úúú téged is elkapott ez a béna divat" (többnyire a színes haj ellenes egyénektől, akik szerint csak azért csinálom, mert ez most menő, hiszen senki se szeretheti azokat a béna extrém hajszíneket, vagy a sminkeket, csak a természetes hajszínt lehet szeretni, és akinek színes a haja az hülye, és csak azért csinálja, hogy bosszantsa azt, akinek nem az).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszönjünk :)

      lecsekkoltam ezt a stargazer színezőt (még nem is hallottam róla, bevallom őszintén), de nagyon klassznak tűnik, bár ha jól láttam itthon elég nehéz hozzájutni sajna :(
      A színes haj meg nem béna divat, hanem egy kifejezési eszköz :) én pl világ életemben vörös hajat akartam, mert úgy éreztem (és jól éreztem), hogy az én vidám, vagány személyiségemhez nem illik az egérszürke haj, csakis a vörös bármilyen árnyalata. Úgyhogy én abszolút megértem, hogy te mindig zöldet szerettél volna. Amíg úgy érzed, hogy ez vagy te, addig ne is mondj le róla, mindegy, hogy ki mit gondol/magyaráz. Az emberek konformisták és szűk látókörűek, ebből kéne már kinőni...

      Törlés
  4. Én is kipróbáltam mondván mennyire király is lesz... hát nagyon nem. Két hónapja benne van a hajamba egy zöldes árnyalat nem tudom a nevét ès sehogyse tudom eltüntetni szóval kérlke benneteket vagy akinek van valami ötlete hogy hogyan szedjem ki, segítsen/segítsetek😭

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha nagyon nem akar semmivel kijönni, akkor le kéne szerintem radírozni (L'Oréal Efassor, csak fodrászkellékesnél kapható) vagy szőkíteni Olaplax-szel keverve, hogy ne tegye tönkre a hajadat

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.