Hot or Not? | L'Oréal tavaszi újdonságok

A múltkori Catrice Hot or Not poszt sikere után úgy döntöttem, hogy maradok ennél a vonalnál és mostantól a legtöbb új kollekciót, amit megkapok/megveszek tesztelésre ilyen formában fogok véleményezni. Remélem szerintetek is jó ötlet, ha mégsem, akkor kommentben írjatok :). A következő áldozatom pedig a L'Oréal és a tavaszi újdonságok közül jó pár izgalmas és várva várt darab. Kezdeném azzal, hogy nagyon örülök, amiért a hazai drogériás vonal is elkezdte tartani a lépést a nyugati megjelenésekkel és egyre több terméket láthatunk az állványokon, egyre kevesebb késéssel. Persze van még hova fejlődni, , de nagyon jó úton haladunk (erről eszembe is jutott, hogy ősszel hozzánk is érkezik majd a L'Oréal és a Balmain közös rúzskollekciója, szóval tényleg fejlődünk). A francia márka tavaszi termékei már el is lepték a legtöbb üzletet, ráadásul szerencsére nem csak a dupla állványos dm-ekbe kerültek kis az újdonságok, hanem mindenhol találhatunk belőlük. Lássuk is őket!




HOT



Color Riche Matte - 103 Blush In A Rush & 463 Plum Tuxedo

Ezek a matt rúzsok úgy tökéletesek, ahogy vannak. Nekem egyszerűen minden tetszik rajta/benne. Szép, ízléses a csomagolásuk (matt fekete texturált tok arany díszítéssel), kellemes a formulájuk, mattak ugyan, de inkább bársonyosan, emiatt krémesek és nem szárítják az ajkakat, könnyen és egyenletesen felapplikálhatóak, nagyszerű a pigmentáció is. A tartósságuk rendben van, nem kiemelkedő, de a textúra miatt nem vártam többet. A színek pedig önmagukért beszélnek, gyönyörű
 a barackos nude Blush In A Rush és az intenzív fukszia lila Plum Tuxedo is. Csillagos ötös :).




Infallible Lip Paint / Matte - 204 Red Actually

Még egy folyékony matt rúzs, de uncsi... Gondolhatnánk a Lip Paint-eket látva, de nem, ez nem egy átlagos folyékony matt rúzs. Ő ugyanis nem lesz csont matt és megatartós csókálló sem, ami nálam mindig plusz pont, mert cserébe nem szárítja szanaszét az ajkakat, sokkal kellemesebb viselet, mint egy leszáradó verzió. Aki ezt elfogadja és az ilyen típust preferálja, az szerintem nagyon meg fogja szeretni ezeket a darabokat. A formula kellemes, vékony, de szuperpigmentált, szép bársonyos a finise, klassz az applikátor, isteni az illata és ez a szín! Neon piros! Eszméletlen, szinte világít (a fénykép nem adja vissza 100%-ban, ettől sokkal élénkebb) és csodásan fest az ajkakon. Nálam nagyon hot :).




Infaillible Blush Paint - Ambers

Nocsak, nocsak... Pirosító paletta a drogériában??? A L'Oréal-nál??? És nem is akármilyen! Előre leszögezem, hogy nem biztos, hogy mindenki annyira rajongani fog érte, mint én, ugyanis matt színek nincsenek benne, mindegyik fényes (csillámos). Ez nálam persze előny, de tudom, hogy van, akit ez zavar. Ezen túllépve, egy nagyon klassz kis paletta lett az Infaillible Blush Paint Amber verziója (van egy Pink is). A pigmentáció és a formula szuper, talán a középső szín, az ami kicsit gyengébb, mint a többi, de még ő is jól teljesít. Plusz isteni illata van mindegyiknek, ami egyébként zavarni szokott, de ez annyira kellemes, hogy egyből megszerettem.



Az árnyalatok pedig nagyon szépek, mindegyik barackos/narancsos, tipikus bárkin jól mutatnak színek. Az első egy enyhe aranyfényű nude barack, a második egy lazacosabb barack szaténfénnyel, a harmadik egy barackos rózsaszín arany csillámmal, a negyedik egy fényes rózsaarany-barack és az utolsó pedig egy aranyfényű barackos narancs, ami abszolút nem olyan félelmetes, mint amilyennek elsőre tűnik. Nálam nagyon betalált ez a kis paletta, jött már velem jó pár alkalommal utazni is szóval, ötös :).




Infallible Paint Eyeshadow - 102 Rose

Igazság szerint még csak most kezdtem el barátkozni a krémes szemfestékekkel, de ennek a darabnak nagy szerepe van abban, hogy egyre inkább megszeretem őket. Nagyon könnyen kezelhető a formulája, szépen és egyenletesen fed, magas a pigmentációja és egész álló nap meg sem moccan, gyönyörűen ott marad a helyén teljes pompájában. Kicsit aggódtam azon, hogy hogyan fogom tudni összedolgozni más szemhéjpúderekkel, de ezzel sem volt gond, még száradás után és egymásba tudtam őket satírozni. A színe (aranyfényű rózsás barack) pedig mesés, elegáns, fényes, mindenhez illik.



Ultra Precision by Superliner - Black

Nem használok tust, de mindig megemlítem, ha találkozok egy szuper darabbal és az Ultra Precision nagyon szuper. Ahogy a nevében is benne van, tényleg precíz, a színe intenzív, mattra szárad és tartós is.




NOT




Infaillible Total Cover Concealer Palette

Nagyon mérges vagyok erre a palettára... Annyira jó ötlet és olyan jól van kivitelezve, de mégsem működik, legalábbis nekem nagyon nem. Ugyanis túl sötétek az alap korrektorszínek benne (a zöld meg a lila nem, de azokra nem is nagyon van szükségem). Pedig egyébként jó a formula, szépen is fednek (szerintem látszik a swatch képen, hogy abszolút nem rossz), könnyű őket eldolgozni, lefixálva tartósak is, de bele kell törődnöm, hogy a drogériás alaptermékek sajnos nem szoktak kedvezni a nagyon fehér bőrűeknek. (Ha valaki nem olyan vámpír, mint én azoknak érdemes próbát tenni vele amúgy.)





Infallible Total Cover Foundation

Annyira, de annyira nagyon vártam ezt az alapozót és annyira, de annyira akartam szeretni... De egyszerűen nem az én bőrömnek való (hugim viszont szereti). Nekem túl száraz (elég habos az állaga), nem tudtam szépen eloszlatni sem emiatt (meg primeren sem) és valahogy túl sok is volt. Akárhányszor kipróbáltam egyáltalán nem voltam elégedett a végeredménnyel, pedig felvittem ecsettel, szivaccsal, fixáltam ezzel, fixáltam azzal, de nem vagyunk kompatibilisek. Kár, nagyon kár, mert egyébként a fedése pont olyan, amilyet szeretek, közeped-magas, eltakar szinte minden hibát és még tartós is. Remélem, hogy másoknak azért bevált.




False Lash Superstar Xfiber Mascara

Őt is nagyon akartam szeretni, mert eddig mindig jó tapasztalatom volt az ilyen kétvégű szempillaspirálokkal, de fúúúú nagyon nem működik nálam a dolog. Se nem dúsít, se nem hosszabbít, akárhogyan próbáltam ki. Pedig olyan jók a kefék, el lehet velük érni mindent, de valahogy, valamiért nem stimmel a dolog. Nagy kár érte. (várok azért még egy kicsit, hogy 'beszáradjon' a festék, hátha akkor jobb lesz)




Infallible Paint Eyeshadow - 204 Infinite Blue

Amennyire megszerettem a Rose árnyalatot, ezt pont annyira meg is utáltam. Alapvetően ugyanaz a formulája mind a kettőnek, de ez a kék nagyon nem akart egyenletes lenni, csak csíkozódik és nem fed szépen. Persze fel lehet lapogatni óvatosan, ujjal, hogy elfogadható legyen a végeredmény, de véleményem szerint nem éri meg :(.





Összességében elég vegyesek az érzéseim a L'Oréal újdonságaival kapcsolatban. Szomorú vagyok, hogy csalódnom kellett a várva várt Infallible Total Cover alapozóban és a nagyon ígéretesnek tűnő Xfiber spirálban, ugyanakkor kellemes meglepetésként ért a pirosító paletta, a rúzsok és az egyik krémes szemfesték teljesítménye is. Ha egy valamit kellene/lehetne ajánlanom a letesztelt termékek közül, akkor az a matt rúzs lenne, szerintem fantasztikusak és megéri beruházni pár darabra :).


Ti próbáltatok már valamit a L'Oréal tavaszi újdonságai közül???


2 megjegyzés:

  1. Én csak a spirált vettem meg ezek közül. Én is nagyot csalódtam, félre is tettem, illetve ritkán nyúltam utána.. De abban igazad van, hogy
    ha sűrűsödik egy kicsit, talán meg fogod szeretni, én most is ezt viselem, kezdem megkedvelni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd lassan elő is veszem újra, remélem, hogy már kicsit jobban fog teljesíteni... ha meg nem, akkor totál bukta :(

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.