TESZT | Pupa Dot Shock kollekció - II. rész

Ahogyan ígértem, még gyorsan a Glamour napok előtt elkészültem a Pupa tavaszi kollekciójának, a Dot Shock tesztjének a második részével. Ezúttal a szemhéjpúderek (három mono és egy paletta), valamint egy rózsaszín tus lesz a fókuszban, szóval dőljetek hátra és indulhatunk is ;).



Dot Shock Vamp! Wet&Dry Eyeshadow - 601 Sparkling Brown és 706 Bronze Chestnut (2990 Ft)


Mint minden kollekcióban, a Dot Shock-ban is helyett kapott pár Vamp! szemhéjpúder, szám szerint most éppen hat darab és úgy vettem észre, hogy ezek bizony mind meglévő színek, szóval bármikor lecsaphattok rájuk, ha valamelyik megtetszene (most csak a csomagolás tér el, ezúttal arany és rózsaszín). Én a hat közül hármat próbáltam ki, méghozzá az alábbiakat:

  • 601 Sparkling Brown - gyönyörűséges bézs, arany és pinkes fénnyel, egyáltalán nem barna a nevével ellentétben...
  • 706 Bronze Chestnut - ragyogó sötét barnásabb taupe
  • 603 Golden Apricot - pasztell barack arany fénnyel, akár pirostónak vagy highlighternek is lehet használni






Mind a három nagyon szépen pigmentált, nagyon-nagyon fényes, sőt apró kis csillámok is vannak bennük, amik hajlamosak kicsit potyorászni, de nem vészes a helyzet. A formula finom és puha, könnyen satírozható és nedvesen is lehet használni, így még inkább metálosak és intenzívek. A kedvencem egyértelműen a .... lett, elképesztően gyönyörű színe van, szinte már átmegy rózsaaranyba, amiért meg tudok veszni, szerintem érdemes kipróbálni :).




Dot Shock Eyeshadow Palette - 001 Sweet Romance (4590 Ft)

Szeretem a limitált Pupa szemhéjpúder palettákat, eddig még egyikben sem kellett csalódnom és szerencsére most sem volt másképpen. A két Dot Shock palettácska közül a világosabb árnyalatokat tartalmazó Sweet Romance került hozzám, ebben egy fényes fehér, egy fényes nagyon világos rózsaszín, egy fényes barackos rózsaszín, egy fényes bézs és egy fényes sötétebb lila szín található. Mindegyikük puha, pigmentált és könnyen satírozható, alapot mindenképpen ajánlok hozzájuk (a puhaság miatt), úgy szebben és jobban tapadnak. Jó választás lehet azoknak, akik szeretik a világosabb, fényes színeket és nincsen még hasonló kicsi palettájuk. És noha én nagyon szeretem a fényes szemhéjpúdereket, de remélem, hogy hamarosan valami matt dolgot is kapunk a Pupa-tól.





Dot Shock Vamp! Definition Liner - 002 Pink Marshmallow (3290 Ft)

Még mindig nem használok tust, ezek a dolgok mindig huginál landolnak, de próbálgatni azért szeretem őket, meg ugye kell is a blog miatt. Rózsaszín darabom még nem volt, el sem tudnám képzelni, hogy ilyesmit használok, de annak aki szereti az extrém színű tusokat, az mindenképpen tegyen egy próbát a Pupa Pink Marshmallow-val, ugyanis nagyon szép árnyalata van, könnyen kezelhető és tartós is. Többet nem is várok egy tustól :).





Nagyon remélem, hogy jövőhéten a csodálatos matt (és fényes) körömlakkokra is jut időm, mert azokat sem szeretném kihagyni a teszt-sorozatból, ugyanis a Pupa lakkok nálam jelenleg első helyen szerepelnek a ranglistán ;). 

1 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.