Arcápolás | Neogence Hyaluronic Acid Hydrating Mask

De nagyon izgultam, amikor ezt (meg egy másik ;)) Neogence maszkot kipróbáltam élesben is, mert töredelmesen bevallom, nem vagyok egy nagy maszkos - se szérumos, se semmi extrás - , ha arcápolásról van szó, mert (nem beképzeltségből) a hébe hóba előforduló allergiámon kívül ugyanis nem sok probléma van a bőrömmel, most éppen tök normál, sehol egy ránc, alig pórusok, nagyjából egyenletes a színe is, puha is, sima is, nem igazán éreztem szükségét semmi különleges plusz kezelésnek, ápolásnak. Nem hittem, hogy ettől lehet jobb a helyzet. Én kis buta :D. (készüljetek hosszú poszt lesz.)



De kezdjük inkább a Neogence márka bemutatásával, mert még nagyon új jövevény kis hazánkban, így szerintem nem árt, ha gyorsan írok róla Nektek pár infót. Szóval a Neogence szülőhazája Taiwan, 2005-ben alapította egy gyógyszerészekből, bőrgyógyászokból és biomedikai szakemberekből álló csapat, hogy egy minél hatékonyabb és személyre szabottabb termék skálát hozhassanak létre különféle bőrtípusokra és problémákra (hogy ez mennyire jól sikerült, azt a most már szinte megszámlálhatatlan különböző díj bizonyítja). A márka hat fő családra oszlik:


  • HA - hialuronsavas termékcsalád a mélyreható hidratálásért 
  • DNA - hialuronsavas bőröregedést gátló termékcsalád
  • C+ - bőrragyogásfokozó termékcsalád
  • Pore - problémás bőrre kifejlesztett termékcsalád
  • CL - mélytisztító termékcsalád
  • Homme - férfi arcápolás

A Hyaluronic Acid Hydrating Mask egy gyorsan ható extrán hidratáló kis fátyolmaszk, aminek a rostszerkezete segíti a hatóanyagok felszívódását és azonnal pótolja a bőr nedvességtartalmát ééééés nem tartalmaz illatanyagot, hurrá.  A nagy hőségre való tekintettel és pluszként a hűtőbe is beraktam, hogy frissítő hatása is legyen :D. A tasakban+maszkban lévő krém/anyag/szérum egyébként iszonyatosan sok (30 ml), simán kétszer is fel lehet használni, ha légmentesen visszazárjuk egy kis zacskóba.



Magát a rostfátyol réteget két másik műanyag védi, ezeket szépen le kell húzni és már tehetjük is fel az előzőleg megtisztított arcunkra kb 15 percre (én voltam olyan ügyes, hogy 30 percig hagytam magamon, de kellett is a bőrömnek így utólag belegondolva), a levétele után pedig csak masszírozzuk be a rajtunk maradt felesleget és nem is kell plusz krém. A végeredményt és a hatást igazán másnap fogjuk majd csak érezni és észrevenni, bár az tény, hogy rögtön a használata után már teltebbnek éreztem a bőrömet, de egyébként semmi különösebb változás nem történt. Aztán reggel belenéztem a tükörbe, megtapogattam az arcomat és wow. Lehet fokozni még az én bőröm állapotán is... Mint a babapopsi olyan puha és sima volt és kipihentnek, ragyogónak, egészségesebbnek látszott. Minden reggel ezt akarom látni a tükörben, hogy őszinte legyek.



3 nappal később a maradékot is felhasználtam és azóta konkrétan nem kenek éjszakára semmi mást csak egy kis aloe gélt az arcomra, mert úgy érzem, hogy két hétre elegendő hidratáltság jutott most a bőrömbe. Abszolút nem igényel semmi külön krémet, nem húzódik, nem szárad, teljesen normálisan viselkedik. Bár erről lehet, hogy a nagy meleg is tehet :D. Szóval csillagos ötösre vizsgázott a Neogence így elsőre, bár ejnye bejnye, hogy rászokok itt a maszkokra meg kis extra arcápolási dolgokra még a végén.




Neogence Hyaluronic Acid Hydrating Mask
Elérhetőség: Szépség Center webshop (KATT)
Ár: 1690 Ft (6db-os doboz: 8450 Ft)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.