Az év kedvencei 2014 | Test- és arcápolás

Hihetetlenül gyorsan elszaladt ez az év! Márciusban még Angliában éltem, most meg már itthon a saját kis márkámon dolgozok... Nagyon mozgalmas volt a 2014 minden szempontból, én már sokadjára kezdtem legalulról és legelőről az életemet, de haladok valami jó felé. Talán. Az állandó biztos pontom a blog, ti és a szépségápolás utáni olthatatlan vágyam. Idén is kismillió újdonsághoz volt szerencsém, de egyre inkább azt veszem észre, hogy elkezdtem ragaszkodni bizonyos jól bevált termékekhez. Közülük és az újoncok közül is került pár dolog az éves kedvencek listámra. Lássuk a test- és arcápolás legjeit :).


Testápolás




Vanita szappanok - Az utóbbi időben nagyon rákattantam a szappanokra és kisebb-nagyobb megszakításokkal csak őket használom már. Az egyértelmű kedvenceim a Vanita szappanok, különösen a kaviáros változat (teszt ITT), aminek isteni finom az illata és a textúrája is, kellemesen habzik és finom, puha lesz a bőröm tőle.

La Roche-Posay LipikarBaume AP+ - még mindig nehezményezem, hogy mennyire rövid ideig volt elég, de akkor is ez az egyik legjobb testápoló (teszt ITT), amit valaha próbáltam. Nekem nagyon durván, minden tünet nélkül szokott viszketni a bőröm, főleg ilyenkor ősszel és télen és nem nagyon segített rajta semmi, egészen idáig. Tökéletes társ a fűtésszezonra.

DIY testradír, ajakápoló és kézbalzsam - nincs is annál jobb, mint amikor a saját igényeid szerint készítesz magadnak valamit. Így tudod, hogy mi van benne, olyan illatú, amilyet csak akarsz és amilyet szeretsz (meg mondjuk, amire van lehetőség :D) és tényleg hatékony is. Nekem a menta-narancs páros lett a kedvencem ;).


Arcápolás



Arcolajok (argán, vadrózsa, ligetszépe) - ITT már írtam róla, hogy miért szeretem az arcápoló olajokat. Tényleg tökéletesen működnek, egy megfelelően kikevert/megválasztott termék pedig abszolút nem hagy olajos érzetet a bőrön és akár sminkelni is lehet rá. Nekem nappalra az vált be a legjobban, hogy egy-két cseppet hozzáadok a hidratálókrémemhez.

L'Oréal Skin Perfection Recomforting Gel Cream Wash - Nagyon sajnálom, hogy itthon nem lehet kapni, pedig abszolút kedvenccé nőtte ki magát, legalább négyet elfogyasztottam már belőle. Nincsen benne illatanyag, a szemsminket is lehozza, van legalább olyan jó, mint a Bioderma Sensibio, csak sokkal olcsóbb.

Garnier Micellar Cleansing Water - nem találtam különbséget közte és a Bioderma Sensibio micellás víz között, csak árban, így értelemszerűen a Garnier lett a kiskedvenc. Szeretem, hogy ilyen nagy a kiszerelés, sokáig tart, gazdaságos nagyon.

Agyagpakolások - megfelelően használva nagyon szépen tisztítják és 'gyógyítják' a bőrt az agyagok. Az én kedvencem a zöld és a fehér, ezeket érzékenyebb, szárazabb bőrre is lehet kenni, míg a vöröset zsírosabb típusoknak ajánlom. Önmagában is tökéletesek, de rengeteg hatóanyaggal, illóolajjal vagy akár őrleménnyel is keverhetőek.

Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief - nagyon könnyű krémzselé, ami pont annyira hidratál amennyire kell és t-ö-k-é-l-e-t-e-s sminkalap. Primert már nem is használok mellé *_*.


Parfüm



Ez nagyon szubjektív kategória, de azért megosztom veletek a kedvenceimet :). Megint sok parfümbe szerettem bele idén is, így csak egyet lehetetlen lett volna kiemelnem. A Dolce&Gabbana Dolce illata szerelem volt első szaglásra, imádnivaló, könnyed, romantikus, virágos és finom, igazi tavaszi-nyári kompozíció. A Jean Paul Gaultier Classique Intense is rögtön magával ragadott, pedig pont a Dolce ellentéte, hiszen egy vad, erőteljes, nagyon nőies és dögös illat. Az Armani Acqua Di Gioia már nem új kedvenc, régóta  szerettem volna a magaménak tudni, és amióta megkaptam, azóta nem használok semmi mást jóformán.


Nektek mik voltak idén a kedvenceitek???

1 megjegyzés:

  1. Én is készülök egy hasonló poszttal. A micellás víz nálam is nagy kedvenc, de a házi kencéket is nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.