A szivárvány színei TAG

1:14 de.
Köszöntem Carmenesque-nek ezt a kis TAG-et, aminek nagyon örültem, mert imádom a színeket minden mennyiségben. Érdekes módon mindenhol körül is vesznek, imádom a színesebbnél színesebb élénk rúzsokat és szemhéjpúdereket, a kütyüket, a kiegészítőket, a cipőket sőt még a fogkefém sem mindegy, hogy milyen árnyalatban pompázik, de valamilyen oknál fogva a ruháim nem azok. Valahogy nem igazán állnak jól, lehet a hajam miatt, lehet más miatt, de a kéken és nagyon ritkán a neonos sárgább színeken kívül nem nagyon van más a gardróbomban (na jó hazudok, van menta is meg korall, de elenyésző számban). Na de elkalandoztam, lássuk inkább a TAG-et, vagyis melyik színről, melyik kedvenced jut eszedbe.




PIROS - van egy nagyon baba Betsy Johnson szegecses kistáskám, ami piros és imádom és hülye vagyok, hogy nem hoztam magammal Angliába, mert nagyon hiányzik. És volt párszor pirosas a hajam, imádom azt az igazi brutál neonpiros hajszínt. És természetesen vörös rúzs minden mennyiségben, megunhatatlan és feldob mindent. Nálam a Lime Crime Retrofuturist a kedvenc.



NARANCSSÁRGA - a hajam, mi más. Már kb 5 éve szinte folyamatosan valamilyen narancsos árnyalatú a hajam, ezt szeretem a legjobban és szerintem ez is áll a legjobban. Más nem nagyon jut eszembe a narancsról, mert vicces, de nem tartozik a kedvenc színeim közé és sminkben nem is áll jól.



CITROMSÁRGA - a fogkefém citromsárga...vagyis inkább napsárga. Nem szeretem nagyon a sárgát. Nekem csak a kispipik jutnak eszembe róla. A kicsit lime-osabb árnyalatok viszont jöhetnek. Van is egy ilyesmi pólóm ananásszal :). 



ZÖLD - lehet menta??? Mert abból bármi jöhet! Egyből az Essence körömlakkom jutott róla eszembe, aminek csodás a színe, de nagyon nem akar tartós lenni rajtam, pedig de szeretem. De imádom a menta (de a sima zöld) szemfestékeket is, nagy kedvencem lett a MAC Archie's Girls pigment.



KÉK - legkedvencebb színem a világon. És ha kék, akkor Deborah Lippmann Mermaid's Dream. Abban benne van minden kék, egyszerűen varázslatos. Szemfestékben is egyértelműen a kék a nyertes, a kedvenc árnyalatom a Lime Crime Chinadoll palettájában található matt égkék, a Parasol. És persze a Lime Crime babakék lakkja is csodálatos.




INDIGÓ - ez érdekes választás, mert szerintem az indigó, mint árnyalat nagyon ritka. Nekem nincs is semmim ami indigó... De nekem erről a színről mindig a farmer jut eszembe, ami a kedvenc ruhadarabom. Csak soha nem találok olyat, aminek tetszik a fazonja...

LILA - nem igazán szeretem a lilát, nem is nagyon vannak lila holmijaim. Egy-két szemfestékem, de szerintem a lilát a legnehezebb kivitelezni. Ti tudtok igazán jó matt püspöklila szemfestéket? 

A Lime Crime csomagolása lila :)


RÓZSASZÍN - na ezzel a színnel nagyon vicces a kapcsolatom. Engem szerintem kb 23 éves koromig a világból is ki lehetett kergetni a csajos rózsaszínes dolgokkal, aztán pár éve egyszer csak bekattantam és mindenből rózsaszín kellett. Most mát ott tarok, hogy még a laptopom is pink :). De egyébként a MAC Candy Yum Yum ugrik be először, ha már a rózsaszínnél tarunk. Best lipstick ever!



SZÍNES - hmmm... nekem nem nagyon vannak szivárványos dolgaim. Hirtelen egy sem jut eszembe... A holografikust lehet ide sorolni? Abban több szín is van :). Legyen akkor a kedvenc gyűrűm, aminek a köve csodás pinkes-zöldes-arany-kék fényben pompázik.


3 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.